Gå til innhold

Playstation 4 - Generell diskusjon

Latias

1 268 stemmer

1. 1. Blir Playstation 4 en større suksess enn sin forgjenger?

Anbefalte innlegg

Jeg Må ha PSN-kort for å få satt inn penger og kjøpt noe i US store, hvis jeg ikke har amerikansk bankkort? Norsk bankkort eller paypal funker ikke?

Beklager om jeg misforstod eller spør dumt :p

Du må kjøpe sånne påfyllingskort som jeg linker til:

http://www.play-asia.com/playstation-network-card-us-50-for-us-network-only-paOS-13-49-en-70-3y13.html

Og nei hverken visa eller paypal virker siden begge er linka til ditt visa kort som igjen er linka til en norsk adresse

Bare husk de påfyllingskorta må være $ for Us psn, £ for Uk psn, Nok for Norsk osv...

Endret av Leffi78
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Til dere her som har Knack og har spillet Knack, er spillet så dårlig som itavisen skriver om.

Jeg har bare testa spillet hos gamestop kvadrat og de hadde bare en demo jeg fikk teste, men jeg må si det tok meg tilbake til mine yngre dager når jeg testa Crash Banditcoot, for min del så virker spillet bra og mye bedre enn noen av annmeldelsene jeg har lest, samme sier så å si alle som spiller det på twitch, bare ta en tur innomm twitch å snakk med noen som spiller de spilla du er usikker på, så får du både høre å se og bedømme selv ;)

Følg linken så har du ett søkefelt oppi høyre hjørnet du kan skrive inn spillnavn:

http://www.twitch.tv/directory

Ingen som spiller akkuratt nå men de ligger spillvideoer man kan se

er en her som spiller på det vanskeligste: http://www.twitch.tv/duomtl

Endret av Leffi78
Lenke til kommentar

Jeg skal ha Knack, kan evt. komme med litt tilbakemeldinger her etterhvert :) Gleder meg uansett, tror jeg kommer til å kose meg med det.

Spillte Knack litt i går. Helt greit spill, men ikke noe mer enn det.

Var morro å spille to stykker, men føler at 2-playeren ikke er med. Han tåler mer og har ingen ting å si når du spiller. Eneste 2-playeren gjør, er å gjøre spillet lettere for deg. Du kan ikke dø, men han kan dø så ofte han vil, så han kan bare ta konsentrasjonen til motstanderne vekk fra deg.

Får litt følelsen av at 2-player ble programert inn i siste liten.

Funker greit for litt soffakos i 30min hvis man blir lei av skytespill for dagen.

Hadde det egentlig mest morro over hvor dumt spillet var til tider : P

Lenke til kommentar

Jeg har bare testa spillet hos gamestop kvadrat og de hadde bare en demo jeg fikk teste, men jeg må si det tok meg tilbake til mine yngre dager når jeg testa Crash Banditcoot, for min del så virker spillet bra og mye bedre enn noen av annmeldelsene jeg har lest, samme sier så å si alle som spiller det på twitch, bare ta en tur innomm twitch å snakk med noen som spiller de spilla du er usikker på, så får du både høre å se og bedømme selv ;)

Følg linken så har du ett søkefelt oppi høyre hjørnet du kan skrive inn spillnavn:

http://www.twitch.tv/directory

Ingen som spiller akkuratt nå men de ligger spillvideoer man kan se

er en her som spiller på det vanskeligste: http://www.twitch.tv/duomtl

Takk :)

Lenke til kommentar

Står at dette er non-digital, betyr det at man får tilsendt et fysisk kort? Det tar jo gjerne flere uker og er ikke så veldig aktuelt. Er det mulig å bare kjøpe en kode et sted, så man får brukt pengene med en gang? Kan jeg kjøpe et kort på 60 dollar noe sted?

Lenke til kommentar

Står at dette er non-digital, betyr det at man får tilsendt et fysisk kort? Det tar jo gjerne flere uker og er ikke så veldig aktuelt. Er det mulig å bare kjøpe en kode et sted, så man får brukt pengene med en gang? Kan jeg kjøpe et kort på 60 dollar noe sted?

Compatible with PSP, PS3, PSP Go, PS Vita, PS4

US
This is a digital product. Please click here for more information.
Price: US$ 53.99 (EUR~39.84)
?
Endret av IcedInsanity
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Har ryddet litt mer i tråden nå.
Straff har blitt utdelt og forhåpentligvis så blir det litt mer trivelig her inne.
Husk vi er ikke imot en saklig og godt argumentert diskusjon der man påpeker feks mangler ved PS4 , men det er også viktig å plassere slike diskusjoner hvor de hører hjemme.
På mange måter kan man se på denne tråden som en trivelig tilholdssted for de som ønsker å prate litt løst rundt PS4 og nyhetene rundt lansering uten å måtte krangle med de fra den andre leiren.

Endret av Malvado
  • Liker 5
Lenke til kommentar

Du kan kjøpe på $50 & $10.

Har ikke handlet fra play-asia selv, men tror du får koden på mail.

I hvertfall slik det fungerer hos amazon

Prøver det, og gnåler mer her når jeg ikke får det til.

Compatible with PSP, PS3, PSP Go, PS Vita, PS4

US
This is a digital product. Please click here for more information.
Price: US$ 53.99 (EUR~39.84)
?

Ja, så det nå, men det står også:

Seller Play-Asia.com

Type Normal Version (non-digital)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...