Emils. Skrevet 16. november 2013 Del Skrevet 16. november 2013 Jeg prøvde 4 kamper på SpillExpo. Det er nye animasjoner og bedre grafikk. Resten er identisk etter min mening. Dvs. headinger, elendig første touch, gjennombruddspasninger som går for ofte osv. Tror FIFA 15 vil gi enda bedre løft. Jeg tenkte, når jeg spilte, "Faen at dette spillet må lages til PS3 også". Lenke til kommentar
oscrue10 Skrevet 16. november 2013 Del Skrevet 16. november 2013 Jeg prøvde 4 kamper på SpillExpo. Det er nye animasjoner og bedre grafikk. Resten er identisk etter min mening. Dvs. headinger, elendig første touch, gjennombruddspasninger som går for ofte osv. Tror FIFA 15 vil gi enda bedre løft. Jeg tenkte, når jeg spilte, "Faen at dette spillet må lages til PS3 også". Kan ikke si at jeg er overrasket. De har sikkert masseprodusert dette spillet for lenge siden, før de så hvordan spillet ble tatt imot på PS3. Håper FIFA 15 vil ligne mer på FIFA 13. Lenke til kommentar
Raul07 Skrevet 16. november 2013 Del Skrevet 16. november 2013 Kan ikke si at jeg er overrasket. De har sikkert masseprodusert dette spillet for lenge siden, før de så hvordan spillet ble tatt imot på PS3. Håper FIFA 15 vil ligne mer på FIFA 13. Er ikke alle superhappy med Fifa 14 på Xbox 360 og PS4? Føler at det å klage på Fifa er det samme som å bruke styge ord i kirken. Lenke til kommentar
BuerN0R Skrevet 18. november 2013 Del Skrevet 18. november 2013 Jeg prøvde 4 kamper på SpillExpo. Det er nye animasjoner og bedre grafikk. Resten er identisk etter min mening. Dvs. headinger, elendig første touch, gjennombruddspasninger som går for ofte osv. Tror FIFA 15 vil gi enda bedre løft. Jeg tenkte, når jeg spilte, "Faen at dette spillet må lages til PS3 også". Fra det jeg har sett og hørt så er veldig mange fornøyd med de endringene som er gjort til PS4 versjonen av FIFA 14, bare ved å se på litt gameplay så ser man jo at "Ignite Engine" gjør ganske mye for spillet. Vi kan selvfølgelig ikke forvente et helt nytt spill, det er jo fortsatt FIFA 14. Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 18. november 2013 Del Skrevet 18. november 2013 Kan hende det er gjort mye fra den versjonen jeg prøvde og til endelig versjon. Lenke til kommentar
olehenri Skrevet 18. november 2013 Del Skrevet 18. november 2013 Sett litt streams fra PS4, mange kommenterer at spillerene er kjappere i bevegelser samt at keeperene er bedre. Også ser det veldig, veldig bra ut! Lenke til kommentar
oscrue10 Skrevet 18. november 2013 Del Skrevet 18. november 2013 (endret) Starta tre kamper i pro clubs, med ny bruker. Alle drop-ins og jeg quit'a alle gangene. Men det som er så fantastisk bra er at jeg nå står med 1 kamp spilt og 3.0 (!) som average match rating. Den første droppa jeg fordi jeg ble any istedenfor den posisjonen jeg hadde valgt. I neste kamp var keeperen på laget mitt hjerneskada, og i den tredje kampen var ikke spilleren min på banen engang. Jeg skulle spille høyre CDM, men ble plassert på høyrebacken og het plutselig "Hendrie". Wow. Tenkte å kontakte EA for å få dem til å slette denne kampen hvor jeg skal ha fått 3.0. Visste ikke at det var mulig å få så lav rating engang, og jeg rakk aldri å komme i nærheten av det før jeg quit'a. Veldig spesielt at jeg kan quit'e tre ganger rett etter kampstart og så er det bare én som blir tellende. Men når jeg skal kontakte EA har de så mye tekniske problemer at jeg ikke engang får verifisert den nye kontoen min. De vil at man skal være pålogga riktig bruker når man kontakter dem. Skulle joine en klubb med random folk med denne brukeren, og da har de sikkert veldig lyst til å signere en spiller med 3.0 AMR. Haha, nå har det blitt korrigert til to kamper spilt, og jeg ligger på 4.4 AMR. Da har jeg ikke spilt noe mer. Kanskje den tredje også blir registrert etter hvert. Blir bare verre og verre. FFS, EA. Endret 18. november 2013 av oscrue10 Lenke til kommentar
KalCow Skrevet 19. november 2013 Del Skrevet 19. november 2013 Har tjent 100 dollar på Virgingaming ved å forholde meg 100 % til denne kalkulatoren for å spille mot enkel motstand. Er ikke særlig god i FIFA. Kan anbefale det http://playsafebets.com/ Oi, funket bra dette. Tidligere har jeg desverre kun blitt overivrig og kastet bort pengene mine. Nå har jeg allerede gjort 20 dollar om til 40. Takk Lenke til kommentar
Madridista1212 Skrevet 19. november 2013 Del Skrevet 19. november 2013 Går hardt utover stikka hvis man taper når man spiller om penger Lenke til kommentar
oscrue10 Skrevet 19. november 2013 Del Skrevet 19. november 2013 (endret) Endret 19. november 2013 av oscrue10 Lenke til kommentar
Raul07 Skrevet 20. november 2013 Del Skrevet 20. november 2013 Yay... Picture 12.jpg Mangler bare maskinen da? Regner med spillet blir det samme utenom en del flere animasjoner og bedre grafikk. Det gjør ikke spillet noe bedre i mine øyne dessverre.. Vil egentlig ikke noe annet enn å like Fifa, men det er ikke lett. Er ikke alene om det. Lenke til kommentar
Raul07 Skrevet 20. november 2013 Del Skrevet 20. november 2013 Du virker som en som virkelig liker Pro Clubs? Eg begynte med Pro Club helt siden Fifa 09. Fifa 14 er bunnivå så langt, kan egentlig bare bli bedre de neste årene føler eg. Er så mye som burde vært bedre. Merker godt at dette er ikke en mode som EA prioritere, Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 20. november 2013 Del Skrevet 20. november 2013 Mangler bare maskinen da? Regner med spillet blir det samme utenom en del flere animasjoner og bedre grafikk. Det gjør ikke spillet noe bedre i mine øyne dessverre.. Vil egentlig ikke noe annet enn å like Fifa, men det er ikke lett. Er ikke alene om det. Je, ingen maskin. Gjør ikke noe kjenner eg.. Lenke til kommentar
Raul07 Skrevet 20. november 2013 Del Skrevet 20. november 2013 Je, ingen maskin. Gjør ikke noe kjenner eg.. Nei, etter det som har stått på nettet så er det få forskjeller. Lenke til kommentar
oscrue10 Skrevet 20. november 2013 Del Skrevet 20. november 2013 (endret) Du virker som en som virkelig liker Pro Clubs? Eg begynte med Pro Club helt siden Fifa 09. Fifa 14 er bunnivå så langt, kan egentlig bare bli bedre de neste årene føler eg. Er så mye som burde vært bedre. Merker godt at dette er ikke en mode som EA prioritere, Pro clubs er til å leve med på FIFA 14, stort sett den mode'en jeg spiller i år. Men pro clubs på FIFA 13 var naturligvis mye bedre. Synd at jeg er så svak offensivt og må spille CDM. På 13 gikk det greit, for jeg fikk uansett spilt mye FUT og scora der. Edit: på vei ut av den klubben som ikke likte at jeg er CAM når jeg spiller som CDM. 90 % treffsikkerhet på taklingene (nest beste er på 25 %) og vårt lags beste spiller i fire kamper på rad hjelper ikke Endret 21. november 2013 av oscrue10 Lenke til kommentar
oscrue10 Skrevet 23. november 2013 Del Skrevet 23. november 2013 Pro clubs: Miley in Chains er på jakt etter flere spillere. Vi spiller i 5. div. og har fire strake seire. Ni spillere, i tillegg til tre stykker som kanskje kommer tilbake igjen. Spiller som regel med fire eller flere i hver kamp. Fint om du er på Skype. Det gjør alt mye lettere. Bare tekstsamtale. Lenke til kommentar
oscrue10 Skrevet 25. november 2013 Del Skrevet 25. november 2013 (endret) Spiller litt drop-ins som en 79 rated stopper på 179 cm (ikke hovedkontoen), og så presterer rassen av en kaptein å flytte meg fram som spiss... Hvordan vet man egentlig hvem som er kaptein? Lurer fælt på hva EA tenkte da de fant ut at dette var en lur idé. Endret 26. november 2013 av oscrue10 Lenke til kommentar
RamGuy Skrevet 26. november 2013 Del Skrevet 26. november 2013 Ikke bare mangler FIFA'14 for Xbox One og PlayStation 4 alt som har med Creation Center å gjøre, mangler jo utrolig nok alt som har med turneringer å gjøre også... Spillet er jo bokstaveligtalt komplett ubrukelig for de av oss som ikke spiller online, og med tanke på at mitt season pass hovedsaklig går til det å ha fri tilgang til Creation Center så er det nesten så man burde kunne kreve penge tilbake! Ingen turneringer eller ligaer? Når skjedde det siste med et FIFA spill? Kan aldri minnes at noe slikt noengang har vært tilfellet noensinne i spillserien sin historie. Null Tippeliga, null Premier League, NADA! EDIT: Ingen Be-A-Pro modus eller noe som helst heller? Hva er egentlig dette for et spill? Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 26. november 2013 Del Skrevet 26. november 2013 Hva slags spill er det du har da?? International SuperStar Soccer til SNES? 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå