tc47 Skrevet 9. september 2013 Del Skrevet 9. september 2013 (endret) Er det noen andre som har forhåndsbestilt fra Elkjøp her da som sitter i samme båt som meg og ikke klarer å finne ut av om de skal sende på lørdag 14. eller mandag 16.? Håper det får ikke svar av de, og de har jo ikke chat. plagsomt. Endret 9. september 2013 av tc47 Lenke til kommentar
neeeeii Skrevet 9. september 2013 Del Skrevet 9. september 2013 Spurte elkjøp om når jeg får det.. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 9. september 2013 Del Skrevet 9. september 2013 Ah facebook! Du er smart. Deilig, da er det nok sendt på fredag-lørdag. Har troa den ligger i postkassen på 16. nå jeg Og det er det viktigste selv om det hadde vært helt fantaaaaasticly fabulous med en liten overraskelse og spillet i postkassen på mandag 15.! Lenke til kommentar
MrL Skrevet 9. september 2013 Del Skrevet 9. september 2013 Spurte elkjøp om når jeg får det.. Standard svar fra en idiot fra kundesenteret som helt sikkert ikke har hørt om Rockstar's melding til alle europeiske butikker. Lenke til kommentar
Kuff1 Skrevet 9. september 2013 Del Skrevet 9. september 2013 Hva er Rockstars melding til alle europeiske butikker? Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 9. september 2013 Del Skrevet 9. september 2013 MrLG, blir stresset av det du sier... faen altså. Får vi den ikke på tirsdag skal det seriøst klages på når de svarer uten å vite hele sannheten på kundeservice! Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 9. september 2013 Del Skrevet 9. september 2013 Om dere får spillet på release bør dere vel være fornøyde? Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 9. september 2013 Del Skrevet 9. september 2013 Hovedfunksjonen til kundeservice er å få kunden til å slutte å plage dem. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 9. september 2013 Del Skrevet 9. september 2013 (endret) Selvfølgelig er vi fornøyd da, Vertical. Endret 9. september 2013 av tc47 Lenke til kommentar
MrL Skrevet 9. september 2013 Del Skrevet 9. september 2013 Hva er Rockstars melding til alle europeiske butikker? Flere butikker i Europa, mest sannsynlig alle, har fått beskjed om at de ikke får lov til å sende ut spillet før tidligst 16 september. Om dere får spillet på release bør dere vel være fornøyde? Ikke faen Poenget nå var at sender man ut spillet et par dager før, får man spillet senest på releasedato. Sendes det ut dagen før, får man det tidligst på releasedato, i verste fall etter. Jeg stoler overhodet ikke på utsending dagen før, det betyr uannsett at jeg ikke får spillet før tidligst kl 13 i postkassa, da kunne jeg allerede vært og kjøpt en kopi i butikken, eller lasta det ned og spilt siden midnatt! Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 9. september 2013 Del Skrevet 9. september 2013 Da skjønner jeg. Sendes spillet ut 16 er sjansen smal for at dere har det på release. Men det virker slik at enkelte ikke engang er fornøyde med å få spillet på release (slik jeg leser det), og forventer å få det en eller to dager før. Det er jo ikke rasjonelt. 2 Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 9. september 2013 Del Skrevet 9. september 2013 Ja, seriøst, enig LG. Må få vite om de faktisk skal sende spillet på 16. (Elkjøp) Det er for sent. Er nesten sikker på at det ikke kommer til å ligge i postkassen tirsdag om det gjøres sånn. Får vel ringe Elkjøp og snakke om dette her. Lenke til kommentar
SniKaZ Skrevet 9. september 2013 Del Skrevet 9. september 2013 Jeg har hvertflal forhåndsbestilt i butikk, sånn at jeg er 100% sikker på at jeg får det på release Ser på de bildene. Om kartet er så gigantisk som det er skrevet om, må Mount Chilliad være helt sinnsykt stort, om vi kan stole på de "konsept" kartene som er laget. Lenke til kommentar
BioDex Skrevet 9. september 2013 Del Skrevet 9. september 2013 Jeg er nå forberedt på at spillet ikke kommer i hus før på onsdag 18. sept. Har i det siste bestilt en del blu-ray's fra Lefdal/Elkjøp, og de har som regel blitt sendt dagen før release, så jeg regner med det samme skjer med GTA V. Men den som venter på noe godt osv... Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 9. september 2013 Del Skrevet 9. september 2013 Hmm... vurdere å avbestille på elkjøp sin nettbutikk og stikke til en butikk i kveld og spørre om jeg kan forhåndsbestille i dag og fortsatt få den (plukke den opp) på tirsdag 17. av de. Er på jobb i noen timer enda, så hva tror dere sjansen er for det? Og hvilken butikk? Lenke til kommentar
GZ Hauk Skrevet 9. september 2013 Del Skrevet 9. september 2013 (endret) Kan bekrefte at Grand Theft Auto V sendes mandag 16/9. Har snakket med den norske leverandøren som bekrefter at ALLE norske nettbutikker (og verden forøvrig) må vente til mandag før de kan sende ut. Hvis noen butikker sier at de sender ut tidligere så skyldes det mangefull info hos kundebehandler. Mvh Hauk Gamezone.no PS: Gamezone sender alle GTA med A-Post, som i 95% av tilfellene blir levert av Posten dagen etter. Dermed vil de aller fleste som har forhåndsbestilt hos oss få spillet til lanseringsdagen tirsdag. Endret 9. september 2013 av GZ Hauk 6 Lenke til kommentar
Christiαno Skrevet 9. september 2013 Del Skrevet 9. september 2013 Hmm, kanskje en god idé å avbestille fra Gamezone og plukke det opp i butikk i stedet da i såfall. Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 9. september 2013 Del Skrevet 9. september 2013 Rockstar har sannsynligvis tenkt at det kan sendes ut på søndag, for i de fleste siviliserte land går posten rundt selv da. Men ikke i Norge. 1 Lenke til kommentar
Tkse Skrevet 9. september 2013 Del Skrevet 9. september 2013 Er veldig usikker på hva jeg skal nå.... Enten skal jeg la bestillingen min som jeg allerede har inne hos Gamezone bare bli liggende Eller avbestille og bestille hos Spaceworld, som det virker som sender den ut tidligere. Har lite tro på at de klarer å få det i postkassen min på en dag. Lenke til kommentar
per17 Skrevet 9. september 2013 Del Skrevet 9. september 2013 Kan du vennligst dokumentere påstanden din om trusler? Ut i fra hva jeg har lest har de bare gitt en streng beskjed til butikker angående når spillet kan sendes ut og ikke. tror du virkelig rockstar sier "vær vennlig å ikke send ut før den 16, da blir vi glad"? de sier nok "hvis vi får høre at dere har sendt ut før den 16 så svartelister vi dere, så dere aldri får selge spillene våre igjen". 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå