Shrooms Skrevet 5. juli 2013 Del Skrevet 5. juli 2013 AUF-jugend... Fokuser mer på å rakke ned på andre partiprogram enn å gjøre sitt eget bedre. I motsetning til alle de andre partiene? Eller hva er poenget ditt? 2 Lenke til kommentar
Tollari Skrevet 5. juli 2013 Del Skrevet 5. juli 2013 Det er forskjell på å kritisere og det å dumme seg ut. Si det til Siv Jensen, du. Hun skjønner tydeligvis ikke forskjellen. 2 Lenke til kommentar
Tollari Skrevet 5. juli 2013 Del Skrevet 5. juli 2013 Selge sjelen sin? Er det din definisjon på et politisk samarbeid? Dem må få lov til å diskutere det uten at du skal stemple dem nord og ned, skal Arbeiderpartiet skifte navn til bondesosialitiskearbeidere da? Herregud kor lavmål Ja, hvorfor ikke siden de danser etter Sps pipe når det gjelder ost- og kjøtt-tollen? Lenke til kommentar
1245112654122755325882462 Skrevet 5. juli 2013 Forfatter Del Skrevet 5. juli 2013 Ja, hvorfor ikke siden de danser etter Sps pipe når det gjelder ost- og kjøtt-tollen? Så fint, forstår fullstendig poeget med ideen din Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3124 Skrevet 5. juli 2013 Del Skrevet 5. juli 2013 Jeg synes at det er noe merkelig at en fyr på snart 30 år, kan være leder av et ungdomsparti?! Jaja, man er ikke mye ungdom når man er nær 30 år, da er man faktisk voksen!! Lenke til kommentar
herzeleid Skrevet 5. juli 2013 Del Skrevet 5. juli 2013 Nå synes jeg tråden begynner å bli bra, ett par penisvitser til så er vi i mål. 1 Lenke til kommentar
tom waits for alice Skrevet 5. juli 2013 Del Skrevet 5. juli 2013 Jeg synes at det er noe merkelig at en fyr på snart 30 år, kan være leder av et ungdomsparti?! Jaja, man er ikke mye ungdom når man er nær 30 år, da er man faktisk voksen!! Tja, jeg tror 30 er en vanlig "pensjonsalder" for ungdomspartiledere. Unge Høyres to forrige var 29 og 30 når de ble avløst. Unge Venstres forrige 29. FrPU 29. Sånn er politikken, det tar tid å komme til topps, og så skal man jo få holde på noen år. Det kommer jo også litt an på hvor trangt om plassen det er i moderpartiet... Geir Lenke til kommentar
Tollari Skrevet 5. juli 2013 Del Skrevet 5. juli 2013 Jeg synes at det er noe merkelig at en fyr på snart 30 år, kan være leder av et ungdomsparti?! Jaja, man er ikke mye ungdom når man er nær 30 år, da er man faktisk voksen!! So what? Det finnes gamlinger også i andre ungdomspartier. Nice Eller: "Sånn gjorde jeg for å komme til denne stillingen i AuF" seie Pedersen mens podiumet gynger fram og tilbake. Uff, da. Skjedde dette også i et privat videoovervåket baderom? Nei, unnskyld! Feil parti. Lenke til kommentar
1245112654122755325882462 Skrevet 5. juli 2013 Forfatter Del Skrevet 5. juli 2013 Jada, kjør på i kjent AUF stil og sleng rundt deg med dritt uten å feie for egen dør. 1 Lenke til kommentar
Muffinss Skrevet 5. juli 2013 Del Skrevet 5. juli 2013 Kjenner igjen dette fra debatter på videregående rundt forrige valg. Husker klart at ungdomspartiene på venstresiden kun fokuserte på å slenge dritt til de andre partiene (her spesielt FRP), imens høyresiden heller fokuserte på å engasjere ungdommen med sine mål og ideer. Lite som har endret seg på fire år. 1 Lenke til kommentar
kwah Skrevet 5. juli 2013 Del Skrevet 5. juli 2013 (endret) hvordan skal jeg formulerer meg ... arberiderpartiet vil at Eskil Pedersen skal blir norges første (og kanskje verdens første?) homofile statsminister eller statsleder ... Endret 5. juli 2013 av kwah Lenke til kommentar
Malvado Skrevet 6. juli 2013 Del Skrevet 6. juli 2013 (endret) Moderatormelding Moderering Det har blitt slettet flere meldinger i denne tråden som bryter rettningslinjene våre.Reaksjon på moderering taes via de rette instanser :Klage på moderering Endret 6. juli 2013 av Malvado Lenke til kommentar
tom waits for alice Skrevet 6. juli 2013 Del Skrevet 6. juli 2013 (endret) (og kanskje verdens første?) homofile statsminister eller statsleder ... Da er de for sent ute. Både Belgia og Island har åpent homofile statsministere. Antagelig er det noen som ikke sier det høyt i tillegg... Og så var jo PK Foss vikar for Bondevik for ti år siden. Det gikk bra det også. Geir Endret 6. juli 2013 av tom waits for alice 3 Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 6. juli 2013 Del Skrevet 6. juli 2013 Er forsåvidt enig at politisk debatt gjerne kunne hatt endel høyere nivå, og litt mere saklig fokus, men det er jo i det minste bedre enn mye av det latterlig personfokuserte oppgulpet som kommer i denne tråden. AtW 3 Lenke til kommentar
tom waits for alice Skrevet 6. juli 2013 Del Skrevet 6. juli 2013 (endret) Ja. Det heter seg at vi får politikere som ligner oss, og når man leser hva en del får seg til å si om dem i tråder som denne, er det ikke rart at vi får sleivkjeftede politikere... Geir Endret 6. juli 2013 av tom waits for alice Lenke til kommentar
serumserum1 Skrevet 30. august 2013 Del Skrevet 30. august 2013 (endret) Jeg fjernet det Endret 31. august 2013 av serumserum1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234 Skrevet 30. august 2013 Del Skrevet 30. august 2013 (endret) Hvem er det du vil verve medlemmer for? Jeg håper du er mann / kvinne til å svare på det. Nå har det annonyme medlemmet fjernet det usmakelige bildet. Endret 2. september 2013 av Slettet+9871234 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå