Gå til innhold

[Løst] Terrorangrepet i Boston 15 - 19. april 2013

Gjest Slettet-x7D6du0Hjb

Anbefalte innlegg

Bildene fra sendingen http://www.fbi.gov/n...n-boston/photos

Disse to karene i militærbukser som det har blitt diskutert mye rundt vises igjen her i denne filmen http://www.nbcnews.c...577004#51577004

De samles en hel gjeng ved en sort SUV litt ut i videoen. Det virker som de begynner å søke etter udetonerte bomber.

jmP3G3u.jpg

Det stemmer faktisk med bildene. Han med den hvite capsen har lagt fra seg eller mistet sekken, og de mistenkte er fortsatt sammen eller i nærheten av hverandre siden de bildene FBI la ut da de fortsatt hadde sekkene med seg.

Internett har valgt ut en indisk Brown University student, som har vært savnet siden mars, som mistenkt nr. 2.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

En mistenkt er nå pågrepet.

Lurer på hva i alle dager denne videoen viser...

Jeg har ingen anelse, men det ser jo litt snodig ut da

Hadde du fulgt med litt i media så hadde du raskt funnet ut at det var en brann som førte til at en gjødselfabrikk gikk i luften. Det har ingenting med boston å gjøre, dermed har det ingenting med denne tråden å gjøre.

• Liker 1
Lenke til kommentar

"Violence erupts on Boston streets"

"Law enforcement officials trying to determine if chaos overnight is connected to the Boston Marathon terror attack."

Håper det har sammenheng, ellers så får jeg bare bekreftet mine fordommer om et trigger-happy politi som har en viss evne til å eskalere situasjoner ut av proposjoner.

Lenke til kommentar

Håper det har sammenheng, ellers så får jeg bare bekreftet mine fordommer om et trigger-happy politi som har en viss evne til å eskalere situasjoner ut av proposjoner.

Tror du skal være forsiktig med å bekrefte fordommene dine på at noen dør.

Etter hva jeg har lest, kan det hørtes ut som om vi snakker om venstre-ekstremister som var terroristene.

Lenke til kommentar

Folk som har mulighet, anbefaler å slå på CNN nå. Er en menneskejakt uten sidestykke i Watertown.

edit:

En av de mistenkte er på frifot, men antas å være væpnet og ekstremt farlig. Det rapporteres også at han har en "device strapped to his body".

Den andre er drept i det han forsøkte å angripe politiet.

Endret av monzilla
Lenke til kommentar

Ifølge CNN video som jeg har fulgt med på, er mistenkte nr.2 død av skader fra ei bombe han hadde festet på kroppen, mens mistenkte nr.1 (han med svart caps) i CNN videon blir sett mens han beordres å kle seg naken før han blir satt inn i en politibil.

Lenke til kommentar

Ifølge CNN video som jeg har fulgt med på, er mistenkte nr.2 død av skader fra ei bombe han hadde festet på kroppen, mens mistenkte nr.1 (han med svart caps) i CNN videon blir sett mens han beordres å kle seg naken før han blir satt inn i en politibil.

Var ikke han som ble kledd naken en tilfeldig forbipasserende? Som senere er løslatt.

Raporteres nå om 3 nye skadede officers. Fra før av er vel 2 døde, en politimann og en sikkerhetsvakt på MIT.

Lenke til kommentar

Da har ikke du fulgt mye med :p Det er én på frifot, det er én drept. Han som lå på bakken er skrevet ut av saken.

Lenke til kommentar

En som driver å skriver ned fra ting han hører på politiradioen.

Les fra bunn og opp.

EDIT 5:07 EDT: Not much chatter. News is slow, ramping up for sunrise.

EDIT 5:02 EDT: NBC is reporting "foreign military training". Nothing to confirm this is the case.

EDIT 5:00 EDT: Sunrise in 56 minutes. Bus brought in to evac Dexter at Arsenal.

EDIT 4:56 EDT: Package at 540 Memorial Drive presents no danger. All is safe at MIT.

EDIT 4:54 EDT: Bomb dogs requested at 540 Memorial Drive.

EDIT 4:51 EDT: My radio is silent. 3 injured officers are reported at the BPD command post.

EDIT 4:48 EDT: They mentioned an injured officer at command post. Unconfirmed if it is a new injury or related to this.

EDIT 4:44 EDT: "All is well" after a period of silence.

EDIT 4:43 EDT: Officer heard saying "Get down on your knees".

EDIT 4:42 EDT: Greenway bicycle paths shutting down.

EDIT 4:39 EDT: MIT update - Suspicious package in the area of 500 Memorial Drive.

EDIT 4:36 EDT: Suspect 1 was confirmed dead at Mt. Auburn, not Mass General. My mistake.

EDIT 4:35 EDT: CNN is showing Naked Man. He is NO LONGER A SUSPECT. CNN is old news.

EDIT 4:34 EDT: Suspect 1 died to explosive attached to chest! White Hat might have one as well.

EDIT 4:34 EDT: "White Hat" reported to have explosive device on him.

EDIT 4:31 EDT: Suspect "White Hat" has been spotted.

EDIT 4:28 EDT: Sunrise in Boston will be at 5:56 AM EDT.

EDIT 4:27 EDT: Police officer that was shot is in surgery (2nd one shot, first one was pronounced dead).

EDIT 4:25 EDT: First suspect was pronounced DOA at Mass General.

EDIT 4:24 EDT: Police #1 mission atm is public safety. Stay inside.

EDIT 4:24 EDT: Reported box of wires found at [location removed].

EDIT 4:20 EDT: One suspect from the Boston Bombing being confirmed killed on TV. Radio is quite.

EDIT 4:16 EDT: [3] BPD Twitter posted image of suspect from 7/11

EDIT 4:14 EDT: Officers advised to use radio silence. I think thats my fault Q.Q

EDIT 4:11 EDT: Suspect may no longer be in that house and may not have set off the motion sensors.

EDIT 4:05 EDT: Officers have 2 handguns and a knife. 2 Long guns missing, suspect 2 might still have them.

Endret av Hille
Lenke til kommentar

Var ikke han som ble kledd naken en tilfeldig forbipasserende? Som senere er løslatt.

Ikke godt å si for det svever jo motstridene meldinger hit & dit. Det var iallefall veldig skråsikkert opprinnelig at "the nude man" var identisk med bombemann nr.1

Blir jo ikke særlig klokere av VG meldinger heller f.eks:

"Ranet en kiosk før skytingen ved MIT"

Mennene på de ferske FBI-bildene ranet en kiosk i Cambridge før de skjøt og drepte en politimann ved universitetet MIT.

Politiet bekrefter natt til fredag lokal tid at det dreier seg om de samme gjerningsmennene bak ranet, skytingen og Boston-bombene. Det uttalte politiet til den lokale TV-stasjonen WCVB.

Dette er terrorister som kom hit for å drepe folk, sier politikommisær Ed Davis på et pressemøte i Watertown.

Han var kledd i en grå hettegenser. Det skal dreie seg om den samme mannen som er iført hvit caps på FBIs bilde

En annen mann er pågrepet i forbindelse med skytingen. Senere kom det meldinger at denne mannen omkom i løpet av aksjonen. Det bekreftet politikommisæren i Boston Ed Davis til journalister på et pressemøte fredag morgen."

Osv.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...