Snurreleif Skrevet 20. mars 2013 Del Skrevet 20. mars 2013 Foretrekker versjonen med reven. Lenke til kommentar
mushi Skrevet 20. mars 2013 Del Skrevet 20. mars 2013 (endret) Arrow er min største guilty pleasure tror jeg, sammen med årets sesong av Being Human US. Et eller annet med denne serien og meg har virkelig "klikket" i år. Da holder jeg meg unna Elementary og kjører heller på med en ønskereprise av Sherlock. Endret 20. mars 2013 av mushi Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 20. mars 2013 Del Skrevet 20. mars 2013 Foretrekker versjonen med reven. Får nesten legge til at en stor grunn også er at det er satt i moderne tid. Dette sammen med pil og bue gjør at det faller under min interesse. Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 20. mars 2013 Del Skrevet 20. mars 2013 Strike Back, Spartacus og Banshee, mye bedre guilty pleasures enn Arrow. Merker at jeg spoler for mye ved Arrow, men kult at vi vil få se mer av både Manu Bennet og hun heite IT-dama der i sesong 2. Likte starten på Banshee, mens midtdelen var litt kjedelig inntil biker-episoden som nesten satt i gang framgang i serien. Ulrich Thomsen gjør en ganske grei rolle som Proctor, glemmer liksom at fyren er dansk for det meste. Strike Back føler jeg lett kunne hoppet av i fjor, ettersom jeg sleit litt med å like de ørken-episodene hvor Scott drev å flørta med en turban-dame. Men veldig glad for at Stonebridge og Scott forsetter på serien, og at Rachel (Rhona Mitra) forsetter i en kapasitet. Lenke til kommentar
mushi Skrevet 21. mars 2013 Del Skrevet 21. mars 2013 Jeg synes ikke det er noe "guilty" over hverken Banshee eller Spartacus. Dette serier de fleste liker godt eller synes er greie hvis de bestemmer seg for å gi de en sjangse. Arrow er mer elsk/hat og en serie du ikke kan anbefale vilt rundt deg. 2 Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 21. mars 2013 Del Skrevet 21. mars 2013 Spartacus og Banshee er kategorisert som guilty pleasures. De er mye mer kjenntegn på guilty pleasures enn Arrow. Du kan jo bare google serien + guilty pleasure for å se det er veldig mange som mener det samme. Begge to synes jeg er mer guilty pleasures enn Arrow, som i grunn bare er elendig (til tider, sånn opptil flere ganger per episode spesielt på grunn av personal drama-delen). Lenke til kommentar
mushi Skrevet 21. mars 2013 Del Skrevet 21. mars 2013 Definisjonen av en guilty pleasure er vel ca "noe man ikke burde like, men liker uansett". Det kommer nok ned til hva man ser på av serier normalt. 1 Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 21. mars 2013 Del Skrevet 21. mars 2013 Ja, og person til person. Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 21. mars 2013 Del Skrevet 21. mars 2013 (endret) Now hug! Over til noe annet. Noen av dere som ser Fresh Meat? Sett begge sesongene nå. Lett underholdende britisk humor om ungdommer som går på universitetet. Gutta bak peepshow som har laga. https://www.youtube.com/watch?v=QsDnApqgREw Edit: AnewZ, tyst! Endret 1. juni 2013 av Hille Lenke til kommentar
Thommesen Skrevet 21. mars 2013 Del Skrevet 21. mars 2013 Er Fresh Meat noe alla The Inbetweeners? Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 21. mars 2013 Del Skrevet 21. mars 2013 Så på miniserien The Phantom fra 2009 denne uka. Var kjempefan av Fantomet da jeg var mindre og ble litt nysgjerrig da jeg oppdaget at det var laget en miniserie av tegneserien. De første 20 minuttene var, i mangel på en godt norsk uttrykk, "cringe worthy", men deretter tok det seg opp noe. Denne utgaven av The Phantom er en slags moderne variant av Fantomet der mesteparten av handlingen foregår i storbyen med teknologiske nyvinninger ala James Bond/Batman, men vi tar også turen innom Bengal og den kjente grotten til Fantomet. Sett bort i fra et par logiske brister, usannsynligheter og cliffhangeren som la opp til en fortsettelse, står The Phantom på egne ben og var en fornøyelig tidtrøyte på ca 3 timer. Litt usikker dog på hvor interessant serien er for de som ikke har noe forhold til Fantomet. Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 21. mars 2013 Del Skrevet 21. mars 2013 Definisjonen av en guilty pleasure er vel ca "noe man ikke burde like, men liker uansett". Det kommer nok ned til hva man ser på av serier normalt. Jepp. Hele "guilty pleasure" er teit egentlig. Er folks måte å si "egentlig så har jeg jævlig god smak, men ... ". 2 Lenke til kommentar
Thommesen Skrevet 21. mars 2013 Del Skrevet 21. mars 2013 Det er det jo ikke. Det er min måte å si at jeg vanligvis liker xxx, men av og til er det fint med noe lett etter en lang dag. Sååå, i grunn ganske enig med mushi. 5 Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 21. mars 2013 Del Skrevet 21. mars 2013 Er Fresh Meat noe alla The Inbetweeners? Det ligger innenfor samme gruppe. Om du likte The Inbetweeners så er det nok en stor sjangs for at du liker Fresh Meat. Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 21. mars 2013 Del Skrevet 21. mars 2013 (endret) http://www.youtube.com/watch?v=hkNDq61dfFw Det er hvordan du promoterer to program som ikke har noe med hverandre å gjøre. Endret 21. mars 2013 av Maury 1 Lenke til kommentar
Rampage Skrevet 21. mars 2013 Del Skrevet 21. mars 2013 (endret) Tenkte bare på TV3 som lagde en mashup av Community og Two and A half Men når du kom med *kommentaren der. Grøsset. Endret 21. mars 2013 av Rampage Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 21. mars 2013 Del Skrevet 21. mars 2013 Amerikansk utgave av Hellfjord, maybe. At Showtime har bitt agnet er bra, og nå er det nærmeste en norsk tv-serie har vært til en amerikansk utgave. I Am Victor-piloten til Jo Nesbø med John Stamos og Terry Kinney virker å være så kjip utifra manuset leste jeg. Lenke til kommentar
Thommesen Skrevet 22. mars 2013 Del Skrevet 22. mars 2013 Det ligger innenfor samme gruppe. Om du likte The Inbetweeners så er det nok en stor sjangs for at du liker Fresh Meat. Har sett to episoder, og jeg liker det. Takker Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 22. mars 2013 Del Skrevet 22. mars 2013 Ok, hvis du går god fisk for den så sjekker jeg også den ut. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå