TheMoonMan Skrevet 28. november 2012 Del Skrevet 28. november 2012 LOL, tok lit tid før jeg skjønte den. Har aldri hørt det utrykket brukt av andre enn meg før. Må gå "all in" for Windows Phone vet du Lenke til kommentar
fUsiOn Skrevet 28. november 2012 Del Skrevet 28. november 2012 Takk for info om Lefdalleveranse. Da var det ihvertfall hold i påstanden i den siste mailen fra Lefdal , at jeg hadde fått den nå jeg også. Jeg også bestillte den 28.10 der. Mulig det ikke var smart av meg og avbestille der, men etter at de hadde forandret leveransen 6 ganger i mail, sms og på min side fikk jeg nok av dem. Lefdal prøvde hvertfall informere, kan ikke si mange andre gjorde det. Dessuten var ikke Lefdal alene om å endre dato, men de kunne hatt en "Ubekreftet xx.xx.xx" istedet for å skrive "På lager xx.xx.xx". Lenke til kommentar
iMono Skrevet 28. november 2012 Forfatter Del Skrevet 28. november 2012 Har lagt til avstemning, men kun for de valgene vi har i Norge foreløpig. Cyan og grå kan jo som kjent ikke bestilles. Lenke til kommentar
gxi Skrevet 28. november 2012 Del Skrevet 28. november 2012 (endret) Hvor er det dere har fått sporingsnummer fra Telenor nettbutikk fra. Jeg har fått e-post med "Varen er sendt fra lager" den 27., men ikke noe sporingsnummer. Skal det komme på egen e-post? Endret 28. november 2012 av gxi Lenke til kommentar
Gjest Slettet+32asd4f Skrevet 28. november 2012 Del Skrevet 28. november 2012 E-posten starter med: " Varen er sendt fra lager Bestillingsnummer: XXXXX Ordredato: 20.11.2012 Du kan følge sendingen din ved å klikke på denne lenken: [LINK TIL SPORING]" Lenke til kommentar
tacomodo Skrevet 28. november 2012 Del Skrevet 28. november 2012 Er det sånn at butikker har sånne ladeputer inne enda eller blir det nok en lang ventetid på de? Kunne tenkt meg å kjørt innom et sted i morgen og plukket opp en Lenke til kommentar
gxi Skrevet 28. november 2012 Del Skrevet 28. november 2012 Jeg har fått denne, men er ingen sporingslink i den. Er dette den som skal inneholde den, eller skal det komme en til? Lenke til kommentar
Vakuum Skrevet 28. november 2012 Del Skrevet 28. november 2012 Er det sånn at butikker har sånne ladeputer inne enda eller blir det nok en lang ventetid på de? Kunne tenkt meg å kjørt innom et sted i morgen og plukket opp en Jeg kjøpte fra Expansys som har noen sorte inne på lager. Tror ikke noen butikker i Norge får de inn med det første. Lenke til kommentar
tacomodo Skrevet 28. november 2012 Del Skrevet 28. november 2012 Fikk endelig testet ut hvordan Kollektivt-appen min fungerer på 920. Må si den ser nydelig ut! Alle apper åpner seg mye raskere og jeg har ikke opplevd noe hakking eller lagg til nå. Startskjermen har alt begynt å forme sitt særpreg. Pen app, men ble litt skuffet over at den ikke viser antall vognsett Lenke til kommentar
Erlendz Skrevet 28. november 2012 Del Skrevet 28. november 2012 Er det sånn at butikker har sånne ladeputer inne enda eller blir det nok en lang ventetid på de? Kunne tenkt meg å kjørt innom et sted i morgen og plukket opp en Fikk min fra netbutikken til Trigcom i dag. De har vel en butikk i Oslo du kan prøve. Laderen er for øvrig utrolig praktisk! Lader raskere enn forventet også. Lenke til kommentar
Vakuum Skrevet 28. november 2012 Del Skrevet 28. november 2012 Fikk min fra netbutikken til Trigcom i dag. De har vel en butikk i Oslo du kan prøve. Laderen er for øvrig utrolig praktisk! Lader raskere enn forventet også. Kanselerer glatt fra Expansys og bestiller her i stedet. Både billigere og fra Norge Lenke til kommentar
Vakuum Skrevet 28. november 2012 Del Skrevet 28. november 2012 Men fare for å spore litt av. Jeg har alltid hatt mobilen min liggende med usb-kabelen som vist på bildet under. Ikea-bordet er kuttet fordi jeg ikke trengte hele bredden, og som dere ser er det bare papp inni selve bordet. Lurer på om jeg får ladeplaten til å ligge inni der så mobilen kan ligge på samme sted bare uten kabel Lenke til kommentar
DaddyYankee Skrevet 28. november 2012 Del Skrevet 28. november 2012 Bestilte mobilen i igår fra Telenor, når tror dere den blir sendt? Lenke til kommentar
tacomodo Skrevet 28. november 2012 Del Skrevet 28. november 2012 Hva heter denne ladeputa..? Hva er det man skal søke etter? Lenke til kommentar
DaddyYankee Skrevet 28. november 2012 Del Skrevet 28. november 2012 Men fare for å spore litt av. Jeg har alltid hatt mobilen min liggende med usb-kabelen som vist på bildet under. Ikea-bordet er kuttet fordi jeg ikke trengte hele bredden, og som dere ser er det bare papp inni selve bordet. Lurer på om jeg får ladeplaten til å ligge inni der så mobilen kan ligge på samme sted bare uten kabel Haha!! Smart, men vil det funke gjennom papp&tre? Lenke til kommentar
Vakuum Skrevet 28. november 2012 Del Skrevet 28. november 2012 Bestilte mobilen i igår fra Telenor, når tror dere den blir sendt? Det kommer helt an på hvor mange de har på lager, og når de eventuelt får fler. Men du må nok regne med minst 1-2 uker uten at jeg kan si noe sikkert. Lenke til kommentar
Triple_DES Skrevet 28. november 2012 Del Skrevet 28. november 2012 yey RØD LUMIA 920 1 Lenke til kommentar
Vakuum Skrevet 28. november 2012 Del Skrevet 28. november 2012 Haha!! Smart, men vil det funke gjennom papp&tre? Det finner vi ut i morgen! Det ville vært utrolig digg å bare ha en "spot" på pulten hvor mobilen lader. Lenke til kommentar
Slai Skrevet 28. november 2012 Del Skrevet 28. november 2012 Håper jeg får ladepute til jul. Ser så ustabilt ut med den standard plata. Lenke til kommentar
Gandulf Skrevet 28. november 2012 Del Skrevet 28. november 2012 Men fare for å spore litt av. Jeg har alltid hatt mobilen min liggende med usb-kabelen som vist på bildet under. Ikea-bordet er kuttet fordi jeg ikke trengte hele bredden, og som dere ser er det bare papp inni selve bordet. Lurer på om jeg får ladeplaten til å ligge inni der så mobilen kan ligge på samme sted bare uten kabel Strøkent! Hadde vært rått å bare ha merket opp fire små vinkler på bordet der hjørnene på ladeputa er! Tenk når folk er på besøk og spør "Hvorfor har du fire små merker på bordet ditt?" - "Åjå det ja. Det er bare mobil-ladern min " Idet du legger telefonen mellom merkene på bordet, og den gir fra seg et lite pip, ser du haka deres helt nede på knærne.. It's going to be LEGEN..wait-for-it..... DARY! 2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå