Gå til innhold

Highbury - Proud to be a Gooner!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

tumblr_mdmyjymwXc1rshrcvo2_250.gif

 

Må bare elske Jack. Den neste Mr. Arsenal?

 

10-12 poeng på de kampene der.

Jepp, og Giroud er PLs dårligste spiss og det er umulig å ta igjen West Brom og blablabla... Skjer med at innlegget ditt kom opp selv etter at jeg har blokkert deg?

 

Edit: No worries, der var innlegget skjult igjen. Ahhh....

Endret av Le Professeur
  • Liker 1
Lenke til kommentar

a>

 

Må bare elske Jack. Den neste Mr. Arsenal?

 

 

Jepp, og Giroud er PLs dårligste spiss og det er umulig å ta igjen West Brom og blablabla... Skjer med at innlegget ditt kom opp selv etter at jeg har blokkert deg?

 

WBA klarer vi neppe å ta igjen. De kjører over all motstand disse dager. De klarer nok topp 4 i år. En enorm prestasjon.

 

Giroud begynner å komme seg, heldigvis. Fortsatt et stykke til aksetabelt nivå.

 

Gledelig forøvrig å se at Cazorla gjør det godt igjen.

Lenke til kommentar

Wilshere er jævla irriterende. Greit nok at han er et sinnsykt stort talent, og nok kommer til å bli en av verdens beste spillere om noen år, men han er jaggu meg førstemann til å syte på andres taklinger selv om han ikke er fremmed for å grisetakle selv.

Litt knuffing og dytting er obligatorisk i slike derbyer. Og det var Bale han dyttet på, ikke Adebayor.

 

For øvrig:

 

A76mCAoCEAALOkF.png

 

Herlige bilder!

  • Liker 6
Lenke til kommentar

Dette var magert selv for deg å være Benbjo :p

 

Tapene er hvertfall 100%. Mulig vi klarer 3 poeng på noen av de jeg regner som U. Swansea og Reading f.eks. Si maks 15 da.

 

Wilshere er jævla irriterende. Greit nok at han er et sinnsykt stort talent, og nok kommer til å bli en av verdens beste spillere om noen år, men han er jaggu meg førstemann til å syte på andres taklinger selv om han ikke er fremmed for å grisetakle selv.

 

Han hadde en grisetakling som han offentlig unnskyldte etterpå.

Lenke til kommentar

Nesten 100. Ting kan selvsagt skje, men jeg regner ikke med poeng mot Everton, WBA eller Wigan. Vi taper som regel alltid mot de to førstnevnte og Everton er alltid vanskelig. Spesielt nå som de er i form selv om de tapte i dag.

 

Forøvrig heldige i dag at Ade blit utvist. Tror ikke kampen hadde gått som den gikk hvis han ikke var idiot. Slik kan man jo ikke regne med.

Endret av Benbjo
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...