tomsi42 Skrevet 30. september 2012 Del Skrevet 30. september 2012 Bruker: tomsi42 Utfordring: Sigma 30mm f/2.8 for µ-4/3 Deltagernivå: Kandidat Kameraer: I utgangspunktet Olympus E-P1, Panasonic GF2 og Panasonic GH2. Tilleggsutfordring: Kanskje den kommer av seg selv? Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 1. oktober 2012 Forfatter Del Skrevet 1. oktober 2012 1. En gammle kjenning. 1/100s; f/5,6; ISO 160; GH2 Starter med et mer eller mindre fast innslag i mine oktoberfester. Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 1. oktober 2012 Del Skrevet 1. oktober 2012 Ja, men finere i år enn tidligere...trodde du skulle ha høy-ballene jeg... Lenke til kommentar
k.n.b Skrevet 1. oktober 2012 Del Skrevet 1. oktober 2012 Skulle til å si det før jeg så at du sa det selv, "har jeg sett denne veggen før tro". Utrolig gult, en eller annen type sitrontre (neppe)? Godt valg å avbryte veggen for å avveksle litt med den stolpen i alle fall. Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 2. oktober 2012 Forfatter Del Skrevet 2. oktober 2012 (endret) Ja, men finere i år enn tidligere...trodde du skulle ha høy-ballene jeg... Høyballene ble foreviget tidlig i september, så de er nok dermed diskvalifisert av naturlige grunner Skulle til å si det før jeg så at du sa det selv, "har jeg sett denne veggen før tro". Utrolig gult, en eller annen type sitrontre (neppe)? Godt valg å avbryte veggen for å avveksle litt med den stolpen i alle fall. RandiA kan nok navnet på denne .... Planten har nå blitt så stor at jeg må ta med mer av det som er rundt; og da er det nok like greit å ta med hele stolpen Endret 2. oktober 2012 av tomsi42 Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 2. oktober 2012 Forfatter Del Skrevet 2. oktober 2012 (endret) 2. Ved Sandvikselven 1/400s; f/2.8; ISO 320; GF2 Grunnet mye vind, var det hit-and-miss på fokus i dag ... Endret 3. oktober 2012 av tomsi42 Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 2. oktober 2012 Del Skrevet 2. oktober 2012 (Tror du kanskje har fått navnet før en gang jeg.) Likte at både trær og greiner ser ut til å henge seg utover elven...veldig fin stemning i bildet...Kunne vært illustrasjon til noe litteratur...(he,he...tenker alltid i de baner jeg) Lenke til kommentar
BjørnÅgeS Skrevet 2. oktober 2012 Del Skrevet 2. oktober 2012 Likte dette godt. God steming og komposisjon. Fikk et flashback fra en tråd på POTN. "Det er en tid da alle fotografer får lyst til å fotografere blader i motlys" Lenke til kommentar
Trondster Skrevet 2. oktober 2012 Del Skrevet 2. oktober 2012 Glimrende klassiker i åpningen - du fanget den akkurat på det rette tidspunktet, når bladene er knall gule. Min er enda delvist grønn, men så bor jeg da også i Syden. Lenke til kommentar
k.n.b Skrevet 2. oktober 2012 Del Skrevet 2. oktober 2012 Tja, det ser da ut som fokusen traff. I hvert fall øverst på den nedhengende greina. Fin gjentakelse av loddrett linje i treet bakenfor. Lenke til kommentar
Jan R. Halvorsen Skrevet 2. oktober 2012 Del Skrevet 2. oktober 2012 Høstlige og klassisk fine disse. Likte godt matchende farge på merket oppe på stolpen på det første. Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 3. oktober 2012 Forfatter Del Skrevet 3. oktober 2012 Takk for hyggelige kommentarer. @Trondster - synes ikke det var mye sydlige takter over været på søndag når vi passerte på vei hjem ... Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 3. oktober 2012 Forfatter Del Skrevet 3. oktober 2012 3. Etter stormen 1/50s; f/5,6; ISO 400; GF2 Regnværet ga seg til slutt. Syntes disse skyene trengtes en s/h håndtering. Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 3. oktober 2012 Del Skrevet 3. oktober 2012 Det så mørkt og høstlig ut.....fin komposisjon. (Bare fint vær og glade farger her.... ) Lenke til kommentar
k.n.b Skrevet 3. oktober 2012 Del Skrevet 3. oktober 2012 Men dunkelt og guffent allikevel (regnværet ga seg ganske sent). Men det er jo også en stemning. Skyene var ganske så spreke her ja, neppe noe dårlig valg med s/h. Litt støy blir det, men det står vel til stemningen. Den lille holmen var forøvrig en fin gjentakelse av formen på skyene. Lenke til kommentar
HelenaN Skrevet 4. oktober 2012 Del Skrevet 4. oktober 2012 Fine former, farger og linjer i 2. oktober. Komposisjonen er godt balansert. 3. oktober er herligt mörkt og spennende. Lenke til kommentar
-Teddy- Skrevet 4. oktober 2012 Del Skrevet 4. oktober 2012 Kjente igjen den gamle kjenningen! Stolpen har jo også matchende navneskilt, så slett ikke dumt Lenke til kommentar
Jann. Skrevet 4. oktober 2012 Del Skrevet 4. oktober 2012 Fine farger og bakgrunn i bilde 2. Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 4. oktober 2012 Forfatter Del Skrevet 4. oktober 2012 Takk for kommentarene. Godt å se at jeg klarte å formidle den dystrestemningen. Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 4. oktober 2012 Forfatter Del Skrevet 4. oktober 2012 4. Sugar in the morning 1/320s; f/5.6; ISO 400; GF2 Få ting er søtere enn engelsk konfekt - en fin liten søtbit til morgenkaffen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå