Gutt17 Skrevet 17. september 2012 Del Skrevet 17. september 2012 Jeg er en gutt på 20 år (1991) forelska i en jenta på 15 år (1997) Hu er grisefin! Lenke til kommentar
Red Frostraven Skrevet 17. september 2012 Del Skrevet 17. september 2012 Er hun ferdig på ungdomsskolen? Er du ferdig med videregående? Lenke til kommentar
felicity Skrevet 17. september 2012 Del Skrevet 17. september 2012 Er hun ferdig på ungdomsskolen? 97-kullet går i tiendeklasse. Jeg foreslår at du finner noen nærmere din egen alder. 2 Lenke til kommentar
Fruitdealer Skrevet 17. september 2012 Del Skrevet 17. september 2012 (endret) Jeg er en gutt på 20 år (1991) forelska i en jenta på 15 år (1997) Hu er grisefin! ettersom det du har skrevet ser det ut som for meg at du liker henne bare fordi hun er "digg".... sånne forhold vil ikke fune med andre ord hun er ganske ung så du kan bare glemme en seriøs forhold, med mindre du ser ut som justin bieber. Endret 17. september 2012 av Fruitdealer Lenke til kommentar
frankhaugen Skrevet 17. september 2012 Del Skrevet 17. september 2012 Jeg er en gutt på 20 år (1991) forelska i en jenta på 15 år (1997) Hu er grisefin! Serr?? 15?? glem henne!! unntaksvis: skulle hun ha følelser for deg og du har mer interesse enn at hun er tiltrekkende, så foreslår jeg at dere inngår en pakt om å være single og spare dere til hun er fylt 16, slik finner du ut om hun er noe å spare på, og du gjør ikke noe ulovlig. Tror ikke du blir tiltalt for "grooming" ved å inngå avtale om å IKKE ha et intimt forhold. Uansett er loven, og rettspraksisen her en god veileder, for var du 18 så ville det vært slingringsmonn men med mindre du vil sitte inne for "utuktig omgang" så bør du finne noe mer lovlig å ha som kjæreste -frank Lenke til kommentar
ThaHoward Skrevet 17. september 2012 Del Skrevet 17. september 2012 Jeg er en gutt på 20 år (1991) forelska i en jenta på 15 år (1997) Hu er grisefin! Så lenge du ikke har sex med henne så burde det gå greit. Lenke til kommentar
Staketten Skrevet 18. september 2012 Del Skrevet 18. september 2012 Så lenge du seksuelt ligg på same nivå som henne, så ser ikkje eg noko problem med det. Lenke til kommentar
Nittutt Skrevet 18. september 2012 Del Skrevet 18. september 2012 Bare fordi hun er grisefin betyr det ikke at du er forelsket. Kåt, ja. Forelsket? Neh. Uansett, kom deg ut av de situasjonene som fører til at du blir kjent med 15 åringer og prøve heller å finne deg en jente rundt din egen alder. Hva du skal gjøre? Kutt kontakt med jenta. Lenke til kommentar
1245112654122755325882462 Skrevet 18. september 2012 Del Skrevet 18. september 2012 Eg hadde tenkt å sei noke men gikk litt tom for ting å skrive. Men ganske raskt konkludert i kva eg tenker; Dette er ikkje lurt, stay away from it sailor. Lenke til kommentar
Trollkaro Skrevet 18. september 2012 Del Skrevet 18. september 2012 Selve aldersforskjellen er det ingenting galt med. Men hun er ennå ikke lovlig, og regnes ennå som et "barn". Så om du vil ha et forhold med henne så burde dere vente med sex. Hvertfall til hun er over 16, helst lenger, til hun føler seg klar for det intime om hun ikke føler det ennå. Men et forhold burde være bygd på mer enn hva du mener om utseende hennes. Om det er alt, så burde du heller finne noen som ser like bra ut for deg, på din egen alder. Hun er for ung til å ha et forhold bygd på lyst og sex. Så tenk deg om hva det er du vil med henne, og om det kanskje er uretferdig av deg å gå etter henne om det kun er på grunn av utseende. (sier ikke at det er det, men kan få det intrykket av det du skrev som første innlegg) Lenke til kommentar
€uropa Skrevet 18. september 2012 Del Skrevet 18. september 2012 (endret) Det ser ikke ut som om trådstarter lurer på noe. Han vil bare meddele at han er forelsket i ei grisefin jente. Som enhver anstendig medbruker på forumet, svarer jeg på dette med en interaktiv brofist. Endret 18. september 2012 av Zarac 3 Lenke til kommentar
VyCanisMajoris Skrevet 18. september 2012 Del Skrevet 18. september 2012 Mes unyttige posten i mans minne. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb Skrevet 18. september 2012 Del Skrevet 18. september 2012 (endret) Jeg er en gutt på 20 år (1991) forelska i en jenta på 15 år (1997) Hu er grisefin! ...... Har du hørt om Hebefili? Endret 18. september 2012 av Slettet-x7D6du0Hjb Lenke til kommentar
Nittutt Skrevet 18. september 2012 Del Skrevet 18. september 2012 Det ser ikke ut som om trådstarter lurer på noe. Han vil bare meddele at han er forelsket i ei grisefin jente. Som enhver anstendig medbruker på forumet, svarer jeg på dette med en interaktiv brofist. Jeg brofista deg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå