Gå til innhold

Mote- og velværecafé.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Prøver å få kjøpt noen rugby skjorter online, men nesten alle er utsolgt i størrelsen min. vet dere hvor man kan få kjøpt det i oslo. sjekka på match men de hadde ikke noen fine. og de var litt dyre. vil helst ha gant

Og du har ikke tenkt på Gant sin egen butikk?

lol, glemte den helt :grin2:

Lenke til kommentar

Hardcore å gå med monkstraps på skolen da.

På ungdomsskolen kanskje. Tror ikke noen løfter et halvt øyenbryn på universitet/høgskole. Med mindre du studerer på Notodden eller noe.

 

Folk bryr seg jo ikke generelt uansett hva folk har på seg på universitetet. Det er en kar som konsekvent går med gummistøvler her på UiB. Litt pussig, men ja, ja.

Blå Viking med hvite detaljer? De er over alt på Høyden og i sentrum om høsten. Bare vent.

Lenke til kommentar

Oilskinjakker funker jo hvertfall til høst/vår. Om det funker på vinteren kommer jo an på hvor kaldt det er og hvor lett du fryser. Om vinteren liker jeg eksempelvis duffle coat, som dekker litt av lårene også.

En skikkelig 'duffle coat' er noe jeg skal investere i selv nå til vinteren. Noen som kan anbefale noe? 3-4000 tenkte jeg.

Lenke til kommentar

Healing er phett.

Over til noe annet:

Hva er det folk her driver med, utenom å se på blogger? Skal alle bli finansmenn eller er andre yrkes-/studentgrupper representert?

Healing er bullshit. Studerer juss. Livsmålet er seff å kunne jobbe i (og ha råd til) bespoke-dresser og sko, samt latterlig dyre mansjettknapper.

 

(eller ikke. Men studerer juss, ja.)

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...