Majjan Skrevet 25. mai 2012 Del Skrevet 25. mai 2012 Den hemmelige verden ble nettopp litt mindre hemmelig. Les hele saken 1 Lenke til kommentar
MadRos Skrevet 25. mai 2012 Del Skrevet 25. mai 2012 Men hvordan ser man "progresjonen" i spillet, uten noe "levels" ? Lenke til kommentar
Licht Skrevet 25. mai 2012 Del Skrevet 25. mai 2012 (endret) Du får ability og skill points med jamne intervall som minner veldig om levelling (du har sågar ein progress bar nedst på skjermen ), men ulikt level-system er det ikkje nokon eksponentiell auke i kor mykje du må spele for å få desse, uansett kor mange du har. Med mindre eg har blingsa veldig. Også får du ikkje meir liv etc. av å levle, du må investere poeng for å bruke betre utstyr. Det er eit ganske kjekt system, synest eg, einaste eg ikkje ser vitsen med er at opplåsing av nye abilities er "tiered" - altså kan du ikkje velje fritt innanfor kvar "sektor" av ability-sirkelen, du må låse dei opp i rekkjefølgje. Så sjølv om du berre kan ha sju aktive og sju passive skills ender du nok opp med å låse opp mykje meir for å få tak i nøyaktig dei skillsa du vil ha. Endret 25. mai 2012 av Zealuu Lenke til kommentar
Symmetrical Skrevet 25. mai 2012 Del Skrevet 25. mai 2012 Jeg fikk Beta nøkkel til TSW fra Nvidia. Skal spille Betaen den 1.jun - 3.jun. Blir spennende. 1 Lenke til kommentar
blackbrrd Skrevet 25. mai 2012 Del Skrevet 25. mai 2012 Man får faktisk AP/SP i et hurtigere og hurtigere tempo, samtidig som abilities og skills blir dyrere og dyrere. Det gjør at det er ganske så ufarlig å ekseperimentere litt på starten. Et av målene Funcom har med TSW er at alle abilitiene skal være like gode, men på forskjellige måter. De du får i starten er relativt enkle og klarer seg bra på egenhånd, mens de du får senere krever litt mer spesialiserte builds for å fungere bra. Lenke til kommentar
Licht Skrevet 25. mai 2012 Del Skrevet 25. mai 2012 Så progresjonen er faktisk omvendt av vanlege spel? Det hadde eg ikkje fått med meg, rakk vel ikkje spele lenge nok til å merke det. Då er det ikkje så krise med den linæere opplåsinga likevel. Lenke til kommentar
Kharan Skrevet 25. mai 2012 Del Skrevet 25. mai 2012 Noen passive egenskaper TSW krever en spesifikk våpentype, andre krever ikke dette. Da kan man også plukke ut egenskaper fra helt andre våpentrær enn de man bruker aktivt for mer moro. Lenke til kommentar
Licht Skrevet 25. mai 2012 Del Skrevet 25. mai 2012 Fann ut at det ikkje var så krise med våpenkrava uansett - du kan jo ha to, og skiftinga skjer automatisk når du bruker den aktuelle abilityen. Assault Rifle og Blood Magic! Lenke til kommentar
blackbrrd Skrevet 25. mai 2012 Del Skrevet 25. mai 2012 Jepp, også kan man lagre masse forskjellige builds og bytte mellom dem når som helst du er ute av combat. F.eks hvis du prøver å ta en dungeon og healingen er litt for dårlig, så kan en eller flere bytte til en healing-build. Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 25. mai 2012 Del Skrevet 25. mai 2012 Det lille jeg har spilt av dette(litt beta), så synes jeg det virket som et fryktelig middelmådig produkt. 3 Lenke til kommentar
n0s Skrevet 25. mai 2012 Del Skrevet 25. mai 2012 "Kombinert med skiftende kameravinkler klarer det å dra meg inn i verdenen og jeg merker at jeg lar meg engasjere i oppdragene." - Em, leser jeg dette riktig i at det er spillet som velger kameravinkel for deg (grøss og gru) og ikke freecam? Lenke til kommentar
Kharan Skrevet 25. mai 2012 Del Skrevet 25. mai 2012 I betaen var det freecam generelt. Men i cutscenes var det spesifikke kameravinklinger. 1 Lenke til kommentar
Kverndokken Skrevet 25. mai 2012 Del Skrevet 25. mai 2012 Det er FANTASTISK BRA at klasser og nivåer er vekk - det er noe av det kjedeligste og mest hemmende som finnes i spill. Heller få følelsen av at man gjør ting og blir bedre med de tingene, enn å vente på et pling etter x antall fiender og være låst i et mønster. Betaen har vist meg at SW og GW2 er de beste MMO'ene på markedet og det veldig langt forbi sine konkurrenter. 1 Lenke til kommentar
Symmetrical Skrevet 25. mai 2012 Del Skrevet 25. mai 2012 Det er FANTASTISK BRA at klasser og nivåer er vekk - det er noe av det kjedeligste og mest hemmende som finnes i spill. Heller få følelsen av at man gjør ting og blir bedre med de tingene, enn å vente på et pling etter x antall fiender og være låst i et mønster. Betaen har vist meg at SW og GW2 er de beste MMO'ene på markedet og det veldig langt forbi sine konkurrenter. Det er din mening men etter å ha spilt MMORPGs i mange år er jeg også veldig lei av det tradisjonelle systemet. Men husk at GW2 har klasser og nivåer... Lenke til kommentar
Kverndokken Skrevet 25. mai 2012 Del Skrevet 25. mai 2012 Det er FANTASTISK BRA at klasser og nivåer er vekk - det er noe av det kjedeligste og mest hemmende som finnes i spill. Heller få følelsen av at man gjør ting og blir bedre med de tingene, enn å vente på et pling etter x antall fiender og være låst i et mønster.Betaen har vist meg at SW og GW2 er de beste MMO'ene på markedet og det veldig langt forbi sine konkurrenter.Det er din mening men etter å ha spilt MMORPGs i mange år er jeg også veldig lei av det tradisjonelle systemet. Men husk at GW2 har klasser og nivåer... GW2 har det ja, men ikke på samme måte, de er mer irrelevante, og ferdighets sammensetningen er viktigere Lenke til kommentar
Symmetrical Skrevet 25. mai 2012 Del Skrevet 25. mai 2012 Det er FANTASTISK BRA at klasser og nivåer er vekk - det er noe av det kjedeligste og mest hemmende som finnes i spill. Heller få følelsen av at man gjør ting og blir bedre med de tingene, enn å vente på et pling etter x antall fiender og være låst i et mønster.Betaen har vist meg at SW og GW2 er de beste MMO'ene på markedet og det veldig langt forbi sine konkurrenter.Det er din mening men etter å ha spilt MMORPGs i mange år er jeg også veldig lei av det tradisjonelle systemet. Men husk at GW2 har klasser og nivåer... GW2 har det ja, men ikke på samme måte, de er mer irrelevante, og ferdighets sammensetningen er viktigere Ja, det stemmer. Det som er litt komisk er hovedsakelig at de MMORPGene som har blitt lansert i år og fjor har mange sterke sider som man kunne satt sammen til et utrolig spill.. - Tera Online sitt gameplay - SWTOR sin voice acting - TSW sin story - GW2 sine dynamiske events, klassesystemet, osv.. Lenke til kommentar
hvakrg Skrevet 25. mai 2012 Del Skrevet 25. mai 2012 Stemningen når man løper etter "the siren song" gjennom Kingsmouth forest er en av de beste jeg har sett i ett spill. 1 Lenke til kommentar
amund_l Skrevet 25. mai 2012 Del Skrevet 25. mai 2012 "Kombinert med skiftende kameravinkler klarer det å dra meg inn i verdenen og jeg merker at jeg lar meg engasjere i oppdragene."- Em, leser jeg dette riktig i at det er spillet som velger kameravinkel for deg (grøss og gru) og ikke freecam? Det er freecom som i de fleste andre MMO. Ikke noe skummelt der nei Lenke til kommentar
amund_l Skrevet 25. mai 2012 Del Skrevet 25. mai 2012 - SWTOR sin voice acting Takk gode gud for at det ikke er så mye voice acting som i SWTOR. Jeg ble så letta når jeg spilte TSW, og så at det var bare de største quest chainsene som hadde voice acting. Synes balansen er perfekt. 1 Lenke til kommentar
Laohn Skrevet 25. mai 2012 Del Skrevet 25. mai 2012 Vet ikke helt hva jeg skal si om betaen, det er vel blant det mest skuffende jeg har sett siden Funcom leverte mye kvalitet med musikk, animasjoner og omgivelser med Age of Conan. Her virker det som det er utviklet av noen som nettopp har startet med MMO. Alt fra brukergrensesnittet til cutscenene er bare rart. SWTOR hadde fabelaktig cutscenes hvor din spiller også snakket og du hadde valg som påvirket din karakter. Du har jo ingenting av dette i Secret World så hvordan kan gamer.no påstå at det er bedre ? Kampsystemet er også kjedelig og selv om enkelte av omgivelsene er vakre så er verdenen helt død. NPC'er står helt stille og ser skumle ut, samme med andre spillerne. Man får en stor følelse av at dette er en verden man ikke vil være i for lenge ....... Klarer ikke å se hvordan dette spillet skal tiltrekke seg kjøpere i det hele tatt. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå