*F* Skrevet 18. april 2012 Del Skrevet 18. april 2012 I protest mot diktatoren Runar, så har jeg screenshot av mitt tidligere innlegg: Advarsel nummer 2 here I come! (USER WAS BANNED FOR THIS POST) Jeg kan ikke helt se hvorfor Breivik i en bil er særlig støtende?Til og med ABC Nyheter har publisert bilde av breivik i en bil. http://www.abcnyheter.no/nyheter/110727/visste-hvem-terrorsiktet-var-pagripelsen 3 Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 18. april 2012 Del Skrevet 18. april 2012 Man drar ikke spøker om Breivik. Uansett. Punktum. Finale. Finito. Verre er det ikke. 2 Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 18. april 2012 Del Skrevet 18. april 2012 Nei, for det er støtende ikke sant? http://www.youtube.com/watch?v=9tn2EhGK5ok 7 Lenke til kommentar
Runar Skrevet 18. april 2012 Del Skrevet 18. april 2012 Jeg kan ikke helt se hvorfor Breivik i en bil er særlig støtende? Bilder av ABB er i utgangspunktet ikke støtende (med mindre de har blitt redigert eller manipulert, som mange av bildene her i tråden har blitt), men det er måten de blir brukt på vi reagerer mot. 2 Lenke til kommentar
*F* Skrevet 18. april 2012 Del Skrevet 18. april 2012 Når er det greit å poste breivik bilder? Når saken er planlagt avsluttet eller når den faktisk er ferdig? Lenke til kommentar
Pubé Skrevet 18. april 2012 Del Skrevet 18. april 2012 Old shit: Uten lelelelle og ørten memes i en comic. 3 Lenke til kommentar
Anvlaibar Skrevet 18. april 2012 Del Skrevet 18. april 2012 >>22330 see this. >>22329 Lenke til kommentar
Rattlebone Skrevet 18. april 2012 Del Skrevet 18. april 2012 > FUG U :DDD > FUG U :DDD > ????? :DDD > PROFIT :DDD 1 Lenke til kommentar
Hansien Skrevet 18. april 2012 Del Skrevet 18. april 2012 Man drar ikke spøker om Breivik. Uansett. Punktum. Finale. Finito. Verre er det ikke. Hvorfor kan vi ikke det? 1 Lenke til kommentar
Populært innlegg E.C. Skrevet 18. april 2012 Populært innlegg Del Skrevet 18. april 2012 1. Kjøp Nescafe 2. Ikke elsk smaken 3. Få 200% av pengene tilbake 4. Repeat until unlimited money / Nescafe goes bankrupt 18 Lenke til kommentar
TMB Skrevet 18. april 2012 Del Skrevet 18. april 2012 Sikkert ingen som kommer til å utnytte den der Lenke til kommentar
E.C. Skrevet 18. april 2012 Del Skrevet 18. april 2012 Altså, jeg liker Nescafe, men jeg kan ikke si at jeg elsker smaken. Lenke til kommentar
Populært innlegg Occi Skrevet 18. april 2012 Populært innlegg Del Skrevet 18. april 2012 1. Promotør Kampanjen “NESCAFÉ Gull: Elsk smaken eller få 200% av pengene” (“Kampanjen”) er organisert av Nestlé Nordic, Amerikakaj, Dampfærgevej 28, København, Danmark (”Promotøren”) 2. Kampanjeprodukter de deltakende “NESCAFÉ Gull-produktene er spesifikt merket med kampanjemerket 200% Money Back (”Kampanjeproduktene”). 3. Tidsramme Kampanjen begynner den 01.02.2012 klokka 12:00 sentraleuropeisk tid (“CET”) og slutter 30.04.2012 klokka 23:59 CET (“Kampanjeperioden”). 4. Kvalifisering Kampanjen er kun åpen for personer over 18 år lovlig bosatte i Finland og Norge. Ansatte av Promøren eller Phenomena International Ltd, morselskap og tilknyttede selskaper, leverandører, distributører så vel som den nærmeste familie (ektefelle, foreldre, søsken og barn) samt medlemmer av slike ansattes husholdninger har ikke anledning til å delta i Kampanjen. Deltakelse innebærer Deltakerens fulle og forbeholdsløse samtykke i disse Offisielle reglene. Krav om refusjon er avhengige av innfrielse av alle kravene som stilles her. Kampanjen består i et tilbud om 200% av pengene tilbake: “Elsk smaken eller få 200% av pengene tilbake” (”Pengene tilbake-garantien”) En husholdning kan ikke delta i Kampanjen mer enn en (1) gang med ett (1) krav som inkluderer ett Kampanjeprodukt i løpet av Kampanjeperioden. 5. Hvordan delta For å delta i Kampanjen og kvalifisere som deltaker, må du i løpet av Kampanjeperioden: 1) Kjøpe ett (1) Kampanjeprodukt og ta løs klistremerket med "200% Money Back" fra Kampanjeproduktets forpakning (”Pengene tilbake-merket”). 2) Ta vare på den originale kjøpskvitteringen, som angir kjøpssted, kjøpsdato og kjøpspris for Kampanjeproduktet. Understreke eller på annen måte tydelig framheve Kampanjeproduktet og dets pris på kvitteringen. 3) Tilbered, bruk og nyt Kampanjeproduktet som forklart på pakningen! 4) Dersom du ikke er fornøyd, gå til nettsiden www.nescafemoneyback.com (”Kampanjesiden”) og påbegynn kravsprosessen. 5) Begrunn med ikke mindre enn 20 ord hvorfor kampanjeproduktet ikke levde opp til dine forventninger med hensyn til garantien: “Elsk smaken eller få 200% av pengene tilbake” 6) Oppgi detaljene om kjøpet under; kjøpsdato, navn på Kampanjeproduktet, kjøpspris og utsalgsstedet der kjøpet ble gjennomført. 7) Oppgi dine personalia, inklusive fullt navn og fullstendig postadresse (”Personalia”). 8) Oppgi dine bankkontopplysninger: BIC/SWIFT-kode og bankkontonummer på IBAN-format (”Bankkontoopplysninger”). 9) Bekreft at alle oppgitte person- og bankopplysninger er korrekte. 10) Skriv ut det utfylte kravsskjemaet ELLER skriv ned serienummeret på ditt krav og personalia; fullt navn, fullstendig adresse og telefonnummer. 11) Lag et kravbrev som inkluderer det utskrevne eller håndskrevne kravsskjemaet, Pengene tilbake-merket og den originale kjøpekvitteringen (”Kravbrevet”). OG Send Kravbrevet utstyrt med vanlig frimerke til kravsadressen Nescafe Moneyback, Postboks 181 sentrum, 0102 Oslo, Norge. Deltakerne må bære alle portokostnader ved kravet. Kravet må sendes i løpet av 15 dager fra kjøpsdato, ikke desto mindre vil ingen krav inkluderer kvitteringer med dato senere enn 30.04.2012 eller krav mottatt etter 04.05.2012 kvalifisere. 6. Innfrielse av kravene Alle krav må være mottatt senest 04.05.2012. Alle deltakere som oppfyller kriteriene vil få utbetalt kjøpsprisen for ett kampanjeprodukt betalt av deltaker som angitt på den originale kjøpskvitteringen (”Refusjonen”). Den maksimale aksepterte refusjonsverdien vil være 110 NOK. Porto vil ikke bli refundert. Alle refusjoner vil bli utbetalt til deltakernes kontoer i løpet av uken fra 28.05.2012. Promotøren tar ikke ansvar for for sene eller feiladresserte krav eller for eventuelle forsinkelser i postgangen for krav. Krav mottatt etter den datoen vil bli kjent ugyldig og ikke kvalifisere for Refusjon. Ingen utvidelser vil under noen omstendighet bli innrømmet. Promotøren tar ikke ansvar for noen feilaktige opplysninger eller feil deltakeren har oppgitt på det bekreftede Kravsskjemaet. 7. Fritak Promotøren, og alle dennes leverandører, distribusjonspartnere, reklamebyråer og andre eventuelle stedfortredere, alle enheter tilknyttet disse (f.eks. datter- eller moderselskaper) og deres respektive ledere og ansatte skal ikke være ansvarlig for noen skade eller tap av noe slag. Promotøren skal stå til ansvar for alle skader forårsaket av grov uaktsomhet fra Promotørens eller dennes ledere eller ansatte eller datterselskaper og for alle skade på helse, legeme og liv forårsaket av Promotøren, dennes ledere og ansette eller datterselskaper. 8. Misbruk Promotøren forbeholder seg retten til uten separat kunngjøring å kjenne ugyldig deltakelsen til alle eventuelle individer som har deltatt i Kampanjen ved bruk av forbudte midler, inkludert men ikke begrenset til forsettlig oppgivelse av feilaktige eller ugyldige opplysninger, forfalskning eller manipulering av kassakvitteringer eller Pengene tilbake-merker, automatisert deltakelse, juks med deltakelse eller kvalifikasjon til deltakelse, datainnbrudd eller annen datasikkerhetssvindel. 9. Kommunikasjon Bortsett fra kommunikasjonen som forutsettes i disse Offisielle reglene vil det ikke være noen kommunikasjon i løpet av Kampanjeperioden mellom Promotøren og deltakerne om Kampanjen. 10. Personopplysninger Hver deltaker samtykker i at Promotøren og personer utnevnt av denne kan bruke, lagre og behandle deltakerens personopplysninger og bankkontodetaljer, begrenset til det formål å administrere Kampanjen og til kampanjeperioden. All personlig informasjon innsamlet av promotøren vil bli behandlet i henhold til lovene i den aktuelle deltakerens hjemland og lagret av Promotøren eller dennes tjenesteytere eller underleverandører ved lokalene til Nestlé Nordic, Amerikakaj, Dampfærgevej 28, København, Danmark – eller andre steder etter deltakerens samtykke. Deltakerne har rett til innsyn i, og retten å kreve korrigering eller fjerning av sine personopplysninger 11 Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 18. april 2012 Del Skrevet 18. april 2012 Man drar ikke spøker om Breivik. Uansett. Punktum. Finale. Finito. Verre er det ikke. Hvorfor kan vi ikke det? Fordi. Personlig er jeg for 100% ytringsfrihet på samtlige ting, men det har vi ikke her. Det er bestemt at det ikke er lov, og da er man ferdig med det. Punktum. 3 Lenke til kommentar
Populært innlegg knopflerbruce Skrevet 18. april 2012 Populært innlegg Del Skrevet 18. april 2012 Hadde uansett vært OK å se et rasjonelt argument for at dette er "fali", mens å vitse om 9/11 og andre terrorangrep er definert som OK. Greit, dette omhandler VÅRT land, men det er ikke noen god unnskyldning - dette burde gå på prinsipper og ikke geografi. Fins mye bra ABB-humor der ute, synd det ikke kan deles her inne. 14 Lenke til kommentar
Alpakasso Skrevet 18. april 2012 Del Skrevet 18. april 2012 Personlig er jeg for 100% ytringsfrihet på samtlige ting, men det har vi ikke her. Det er bestemt at det ikke er lov, og da er man ferdig med det. Punktum. Slimda pls. 6 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå