FrustoL Skrevet 2. november 2011 Del Skrevet 2. november 2011 Hei Jeg bygde akuratt ny pc, da kjøpte jeg denne strømforsyningen: CORSAIR TX 750Wdet kommer en skikkelig irriterende klirre lyd fra den omtrent hele tiden, og når jeg rører litt i strømkablen så forsvinner lyden en liten stund.. noen som har ide hva det kan være? vurderer også og sende den inn igjen og kjøpe ny. mvh Terje Lenke til kommentar
pmLai Skrevet 2. november 2011 Del Skrevet 2. november 2011 Send den inn og be om ny/penger tilbake. Har akkurat maken PSU, og den har jeg brukt siden august i år helt smertefritt. Nokså stillegående er den også etter min mening. Lenke til kommentar
FrustoL Skrevet 2. november 2011 Forfatter Del Skrevet 2. november 2011 Send den inn og be om ny/penger tilbake. Har akkurat maken PSU, og den har jeg brukt siden august i år helt smertefritt. Nokså stillegående er den også etter min mening. Ja sendte mail til dustin.. ja den er veldig fin og stillegående når den først er det, hehe.. Lenke til kommentar
FrustoL Skrevet 2. november 2011 Forfatter Del Skrevet 2. november 2011 coil whine at hva fornoe? Lenke til kommentar
N o r e n g Skrevet 2. november 2011 Del Skrevet 2. november 2011 coil whine at hva fornoe? kveiler inne i PSUen vibrerer med høy hastighet og skaer pipelyder. I dette tilfellet kan du prøve å bytte kabel mellom skjerm og PSU, siden kabelen tydeligvis er ille. Lenke til kommentar
FrustoL Skrevet 2. november 2011 Forfatter Del Skrevet 2. november 2011 coil whine at hva fornoe? kveiler inne i PSUen vibrerer med høy hastighet og skaer pipelyder. I dette tilfellet kan du prøve å bytte kabel mellom skjerm og PSU, siden kabelen tydeligvis er ille. hmm ja, har prøvd 3 forskjellige kabler, ingen forandring.. Lenke til kommentar
N o r e n g Skrevet 2. november 2011 Del Skrevet 2. november 2011 coil whine at hva fornoe? kveiler inne i PSUen vibrerer med høy hastighet og skaer pipelyder. I dette tilfellet kan du prøve å bytte kabel mellom skjerm og PSU, siden kabelen tydeligvis er ille. hmm ja, har prøvd 3 forskjellige kabler, ingen forandring.. Da prøver du å bytte PSU. Lenke til kommentar
FrustoL Skrevet 3. november 2011 Forfatter Del Skrevet 3. november 2011 Fikk mail fra dustin i dag: Om det er feil med varen etter 30 dager så kan vi enten ta den defekte varen tilbake for garantiundersøkelser og eventuelt reparere varen slik at den blir som ny, eller snede deg ny som erstatting. Vi har valgt å sende deg ny som erstattning i denne saken, du kan i tillegg beholde, eller skrote den gamle defekte psu. Ta kontakt med oss om det er noe som du lurer på. Ha en fin dag! Skal ikke klage på det 1 Lenke til kommentar
Smirnoff Skrevet 3. november 2011 Del Skrevet 3. november 2011 Da hadde jeg pinadø tatt og forsøkt å fikse den gamle. Klabba noe lim e.l på spolene (coilene) som nevnt sannsynligvis kviner. For den virker jo ellers 100% tipper jeg. Da har du en reserve-PSU. Lenke til kommentar
FrustoL Skrevet 3. november 2011 Forfatter Del Skrevet 3. november 2011 Da hadde jeg pinadø tatt og forsøkt å fikse den gamle. Klabba noe lim e.l på spolene (coilene) som nevnt sannsynligvis kviner. For den virker jo ellers 100% tipper jeg. Da har du en reserve-PSU. fikk akuratt G35 headsett, og da hører jeg faktisk ikke lyden lengre så ja da har jeg faktisk en backup psu /win Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 6. november 2011 Del Skrevet 6. november 2011 Sliter lignende problem selv. Har en Corsair HX 750W som bråker mer enn de andre komponentene i min maskin. Syns viften lager unødig mye støy og i tillegg lager den en irriterende høyfrekvent lyd, selv når pcen er av. Også kjøpt på Dustin, jeg fikk bare til svar at jeg kunne sende den inn så de kunne undersøke den. Er viften i din PSU høylydt? Lenke til kommentar
FrustoL Skrevet 6. november 2011 Forfatter Del Skrevet 6. november 2011 Sliter lignende problem selv. Har en Corsair HX 750W som bråker mer enn de andre komponentene i min maskin. Syns viften lager unødig mye støy og i tillegg lager den en irriterende høyfrekvent lyd, selv når pcen er av. Også kjøpt på Dustin, jeg fikk bare til svar at jeg kunne sende den inn så de kunne undersøke den. Er viften i din PSU høylydt? hmm merkelig, nei har ingen problemer med den ellers, går stille og fint.. men så har jeg jo et par andre vifter som overgår lyden fra psuen vill jeg tro! Lenke til kommentar
JammenIkkeLettDaGitt Skrevet 7. november 2011 Del Skrevet 7. november 2011 Sliter lignende problem selv. Har en Corsair HX 750W som bråker mer enn de andre komponentene i min maskin. Syns viften lager unødig mye støy og i tillegg lager den en irriterende høyfrekvent lyd, selv når pcen er av. Også kjøpt på Dustin, jeg fikk bare til svar at jeg kunne sende den inn så de kunne undersøke den. Er viften i din PSU høylydt? Ærede forumister! Jeg kjøpte 650 versjonen av TX-serien som fulgte med en ferdigbygd PC fra Komplett: Der gikk vifta på full spiker uavhengig av belastning og varme, maskinen hørtes ut som et jetmotor. Samme preoblem hos deg? Jeg sendte retur og fikk ny, men måtte i mellomtiden kjøpe en annen PSU da maskinen brukes daglig. Valget falt på denne http://www.dustinhome.no/seasonic-x-760-760w-modular/product/5010588040 Jeg har ikke angret et øyeblikk, PSU'en er stille (vifta er av ved vanlig belastning som kontorarbeid, bildebehandling og surfing) og kjølig. Anbefales dersom du kan avse pengene.....Hvis ikke har jeg en uåpnet TX650 her på kontoret.. JILDG Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 7. november 2011 Del Skrevet 7. november 2011 (endret) Der gikk vifta på full spiker uavhengig av belastning og varme, maskinen hørtes ut som et jetmotor. Samme preoblem hos deg? Jeg sendte retur og fikk ny, men måtte i mellomtiden kjøpe en annen PSU da maskinen brukes daglig. Valget falt på denne http://www.dustinhome.no/seasonic-x-760-760w-modular/product/5010588040 JILDG Min går nok ikke så fort. Tipper den står på 25%, som er minimum, men syns det er litt mye bråk likevel. Hadde planer om å kjøpe Seasonic, men desverre ombestemte jeg meg. Lastet forresten opp et lydklipp. Tatt opp med mobil holdt inntil PSU når maskinen er avslått: http://www.uploadmusic.org/MUSIC/2090401321133340.mp3 Endret 13. november 2011 av Slettet-p4PIYwb6 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå