N1ko Skrevet 14. oktober 2011 Del Skrevet 14. oktober 2011 Ikke et eneste vintermap? Lenke til kommentar
frowen Skrevet 14. oktober 2011 Del Skrevet 14. oktober 2011 Noen som gidder å laste opp den norske android-fila for å bytte Origin-brukernavn på feks ZShare? Får av en eller annen grunn ikke lasta ned fra wupload... Lenke til kommentar
Daxen Skrevet 14. oktober 2011 Del Skrevet 14. oktober 2011 Her frow: SCRABBLE_v1.12.57.apk - 22.14MB Lenke til kommentar
Blue--Sky Skrevet 14. oktober 2011 Del Skrevet 14. oktober 2011 Ikke et eneste vintermap? Savnet et vinter og et jungel map.. Men ellers så det meget bra ut Lenke til kommentar
N1ko Skrevet 14. oktober 2011 Del Skrevet 14. oktober 2011 Håper også de slipper noen mappacks med maps fra BC2! Hadde likt å se Arica Harbour og Valparaiso i BF3! Lenke til kommentar
frowen Skrevet 14. oktober 2011 Del Skrevet 14. oktober 2011 Her frow: SCRABBLE_v1.12.57.apk - 22.14MB Takktakk. Fikk ikke byttet, var opptatt Men lurer på om det kanskje er fordi jeg har en EA-ID (hva enn det betyr, har tydeligvis 4 forskjellige ID'er) som er den jeg prøvde å bytte til.. Lenke til kommentar
kjetilkl Skrevet 14. oktober 2011 Del Skrevet 14. oktober 2011 (endret) Hm ok, rart at jeg ikke har den muligheten Du får den muligheten kun hvis du trykker "kjøp" (eller er det "installer" - husker ikke hva det heter) på en "free" app, ikke hvis du går noen annen vei. Endret 14. oktober 2011 av kjetilkl 1 Lenke til kommentar
Merko Skrevet 14. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 14. oktober 2011 (endret) Hm ok, rart at jeg ikke har den muligheten Du får den muligheten kun hvis du trykker "kjøp" (eller er det "installer" - husker ikke hva det heter) på en "free" app, ikke hvis du går noen annen vei. Se der ja.. Tusen takk Edit: haha, samtidig som jeg trykket "none" slo itunes seg vrang :!: Funket på #2 forsøk Takk Endret 14. oktober 2011 av Merko. Lenke til kommentar
Lars Dongeri Oppholdsnes Skrevet 14. oktober 2011 Del Skrevet 14. oktober 2011 Nattbanene i spec-ops til BF2 var ræv. Skjønt alle banene til Spec-ops var ræv grunnet ekstremt dårlig optimalisering. Seriøst, det var noe virkelig galt med opplegget i den pakka. Jeg var skuffet over alle tilleggspakkene til BF2. Tror man skal se det an før man kjøper noen til BF3. Spesielt de som er laget av andre enn DICE! Men man er kanskje litt kresen når man blir irritert over språkbruk, dialekter og lyder :-) For det var hvertfall himla bra laget i vanilla BF2! Lenke til kommentar
Kakeshoma Skrevet 14. oktober 2011 Del Skrevet 14. oktober 2011 Litt skuffet over de siste 5 banene.. Seine Crossing og den industri-greia så greie ut. Lenke til kommentar
Heradon Skrevet 14. oktober 2011 Del Skrevet 14. oktober 2011 Håper det blir noen Battlefield map. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+513 Skrevet 14. oktober 2011 Del Skrevet 14. oktober 2011 (endret) Operation Metro The first Battlefield 3 map to be showcased is Operation Metro, which was playable during E3 2011. The map is set in Paris, where the battlegrounds range from parks, to city streets, to underground subways. Caspian Border Caspian Border is large, open Battlefield 3 maps with 64 player support and features both jets, helicopters, tanks, APCs and many other vehicles. Operation Firestorm Operation Firestorm is a desert map set around an oil refinery. It features both jets, helicopters, tanks and more. Grand Bazaar Grand Bazaar is an infantry-focused map with a dense urban setting. Damavand Peak Damavand Peak is set around the snowy mountains of Damavand in Iran. Tehran Highway Tehran Highway is a nighttime map set in and around the capitol of Iran, Tehran. Kharg Island Kharg Island is based on the real-world island off the coast of Iran. Seine Crossing Centered on a crossing of the famous French river Seine. Noshahr Canals Noshahr Canals is based on the Iranian province of Noshahr in northern Iran. Gulf of Oman A Battlefield 2 remake, Gulf of Oman for Battlefield 3 will retain much of the same visual style and a very similar desert setting, with both urban areas and more wide-open spaces for tank and jet combat. Sharqi Peninsula Sharqui Peninsula was a tight, urban map in Battlefield 2, and it looks to continue that style in Battlefield 3, set during the evening, which provided interesting and warm colors. Wake Island Wake Island takes a big departure from the Battlefield 2 version. Instead of lush, tropical visuals, we get a more darker and gritty map which has been ravaged by war and combat. Strike at Karkand Strike at Karkand was a dusty, grim map in Battlefield 2 with low visibility and almost no colors besides khaki. The Battlefield 3 version is more colorful and lifelike. Kilde PS! Det er fire gamle Battlefield maps! Endret 14. oktober 2011 av Slettet+513 Lenke til kommentar
Heradon Skrevet 14. oktober 2011 Del Skrevet 14. oktober 2011 (endret) Endelig fikk jeg BF3 Endret 14. oktober 2011 av Heradon 3 Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 14. oktober 2011 Del Skrevet 14. oktober 2011 Fire. Og de kommer ikke ved launch. Lenke til kommentar
frowen Skrevet 14. oktober 2011 Del Skrevet 14. oktober 2011 (endret) Endelig fikk jeg BF3 *bilder* Dude! Endret 14. oktober 2011 av frow 1 Lenke til kommentar
Teac Skrevet 14. oktober 2011 Del Skrevet 14. oktober 2011 Fynker ikke betaen lenger? Lenke til kommentar
""" Skrevet 14. oktober 2011 Del Skrevet 14. oktober 2011 Begynner å gledemeg litt. Damavand Peak! Lenke til kommentar
Green_Monster Skrevet 14. oktober 2011 Del Skrevet 14. oktober 2011 (endret) Her frow: SCRABBLE_v1.12.57.apk - 22.14MB Takktakk. Fikk ikke byttet, var opptatt Men lurer på om det kanskje er fordi jeg har en EA-ID (hva enn det betyr, har tydeligvis 4 forskjellige ID'er) som er den jeg prøvde å bytte til.. Så man får ikke bytta til de navnene man allerede eier. Jeg har 3 personas jeg også, men får ikke lov å bruke dem :/ Forutenom BF2 karta så ser jeg frem til Kargh Island, Damavand Peak og Tehran Endret 14. oktober 2011 av Cri Lenke til kommentar
frowen Skrevet 14. oktober 2011 Del Skrevet 14. oktober 2011 (endret) snip snip Så man får ikke bytta til de navnene man allerede eier. Jeg har 3 personas jeg også, men får ikke lov å bruke dem :/ Tydeligvis ikke. Jeg prøvde å finne et sted man kunne søke opp andre Origin-brukere for å evt se om det var en annen som hadde tatt nicket men fant ikke noe (måte altså). Håper bare jeg kan velge enten nick eller "persona" i battlelog, litt usikker på om de har gitt ut info angående det.. Endret 14. oktober 2011 av frowen Lenke til kommentar
Green_Monster Skrevet 14. oktober 2011 Del Skrevet 14. oktober 2011 Det er jo litt antydninger til at det skal gå, med tanke på at man har "active soldier" og "played by" i battlelog Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå