Gå til innhold

Chatte-tråd for oss på Akam!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Stappa inn 8GB inn i laptopen min; trodde eneste resultat skulle være mer minne, men minnet er også raskere (Windows index 6,9 istedet for 5,9). Mystisk trodde brikkene hadde samme spec (klokke og CL) ...

At Windows sier at "nå har du mer Windows-poeng i poengene dine for minne" betyr vel ikke nødvendigvis at den større mengden minne er klokket noe høyere en det gamle - du av alle burde vel av natur være skeptisk til "objektive" sammenligningstjenester som forenkler kompliserte ytelsesmålinger til ett enkelt sammenkokt poengtall.. ;)

 

Mangler bare SSD nå - synd de er så dyre når vi skal opp i brukbare størrelser :(

Holder med en til OS og de viktigste programfilene - og du vil merke en markant hastighetsforbedring. Alt "bare starter". Ikke vente på at Windows er brukandes når du har logget på. Ikke vente på at et program skal bli brukandes når du har startet det - det bare kjører. :)

Endret av Trondster
Lenke til kommentar

Holder med en til OS og de viktigste programfilene - og du vil merke en markant hastighetsforbedring. Alt "bare starter". Ikke vente på at Windows er brukandes når du har logget på. Ikke vente på at et program skal bli brukandes når du har startet det - det bare kjører. :)

Vanskelig når det er kun plass til en disk i laptop'en ...

Lenke til kommentar

jaja, så var jeg blitt pappa for 2ndre gang. Klapper seg selv på skulderen :love:

Gratulerer!!

 

Så var det å plutselig huske alle tingene du hadde fortrengt, med nattevåk, søvnmangel, bleier, gulp, søl og raping. :whistle:

 

..Og glede deg til første gangen du får et smil i retur.. :love:

 

 

Hadde selv en lang runde med det der..

 

Eller - egentlig ikke - det var heller derimot ganske så konsentrert - i de to minuttene før nr. 2 kom..

 

Lenke til kommentar

men den 2.0'n har jeg faktisk kontakta og venter på svar, hvis alt går etter planen blir den min :)

http://www.youtube.com/watch?v=bw4uj_ZPHvY

 

Hadde den følelsen da jeg endelig bestemte meg og bestilte Voigtländeren min.. :love:

ahh, digger den filmen! :D

 

men, har faktisk tilbud på 2stk 100mm 2.0 til 2200 nå, bare jeg blir kvitt min 85mm 1.8 så er handelen i boks *håper noen slår til på min 85mm*

Lenke til kommentar

Mangler bare SSD nå - synd de er så dyre når vi skal opp i brukbare størrelser :(

Jeg lever gladelig med litt kronglete ekstern disk-løsninger om det er det som må til for at jeg skal kunne ha SSD i maskinene. Største enkeltoppgradering av datamaskiner etter at minneprisene stupte for et tiår siden eller så.

 

jaja, så var jeg blitt pappa for 2ndre gang. Klapper seg selv på skulderen :love:

Gratulerer!

Lenke til kommentar

jaja, så var jeg blitt pappa for 2ndre gang. Klapper seg selv på skulderen :love:

 

Gratulerer! Min erfaring er at nr 2 er litt greiere enn nr 1 og nr 3 er enda greiere enn 2 :) Dvs siste erfaring er bare en måned gammel... :D

 

Finn frem kompasset til "ammetåka"! ;) For mye kaffe er ikke å anbefale, da går man fort på en smell... :whistle:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...