Notatblokk Skrevet 20. september 2011 Del Skrevet 20. september 2011 Nei, han var en middelaldrende mann som prøvde å gjøre det enkelt for seg selv fordi "det var enkelt å bare trenge å huske på to øvelser for hver trening". Jeg prøvde å hinte frempå at når han i det hele tatt sleit med å komme seg på to treninger i uka var det kanskje bedre med et kort fullkroppsprogram med likt antall sett, så han hvertfall fikk trent gjennom kroppen på ei uke Lenke til kommentar
Kevlar Skrevet 20. september 2011 Del Skrevet 20. september 2011 Trente ikke du myoreps Brad? Skal du først ha hypertrofirettet trening høres det mer hensiktsmessig ut (og det tar ikke en halvtime per øvelse) Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 20. september 2011 Del Skrevet 20. september 2011 Yisj, jeg er faktisk støl i fremside lår idag! Sjeldent jeg blir det av bøy... Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 20. september 2011 Del Skrevet 20. september 2011 (endret) Digg og se at vekta beveger seg nedover! Viser at jeg hvertfall gjør noe riktig Endret 20. september 2011 av uTukt Lenke til kommentar
Kevlar Skrevet 20. september 2011 Del Skrevet 20. september 2011 (endret) @Fredrik Hvis du trener tung bøy vanligvis er ikke det så rart, langsomme negative repetisjoner med store sett gir mye mer gangsperre. (Og gangsperre er ikke i seg selv noen indikator på om det har vært en god eller dårlig økt, som du sikkert vet) Endret 20. september 2011 av Kevlar Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 20. september 2011 Del Skrevet 20. september 2011 De siste månedene etter kneet sluttet å være rart har jeg hatt fokus på jevn progresjon, og samtlige økter har vært tunge, og fokuset ligger like mye på en kontrollert utførelse ned, på rundt 2 sekunder. Lenke til kommentar
Brad Skrevet 20. september 2011 Del Skrevet 20. september 2011 Trente ikke du myoreps Brad? Skal du først ha hypertrofirettet trening høres det mer hensiktsmessig ut (og det tar ikke en halvtime per øvelse) Jo, det stemmer det, og syntes det var en fin metode. Men har lyst til å teste flere metoder for å finne ut hva som fungerer best for meg. Har nå lest litt på HST, som virker spennendes og ikke for innviklet å følge. Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 20. september 2011 Del Skrevet 20. september 2011 Treningsresultater fra hypertrofiprogrammer er jo avhengig av at man tar tiden til hjelp og.. Lenke til kommentar
vannputtern Skrevet 20. september 2011 Del Skrevet 20. september 2011 (endret) Må bare få spørre om noe, er det uvanlig det som skjer med armen? Postet på forrige side litt om hva som har skjedd, noen som har hatt dette før? Burde jeg gjøre noe? Er litt i tvil på om dette er bra.. Dårlig bilde, men måtte holde cammen med munnen Edit: Var nettopp hos legen, den anbefalte dosen på Creatine Extreme var visst litt for mye for kroppen min! Lå en del vann der, kjip å måtte ta seg fri fra trening 1-2 uker.. Endret 20. september 2011 av vannputtern Lenke til kommentar
Kevlar Skrevet 20. september 2011 Del Skrevet 20. september 2011 Dæven.. Gjør det vondt? Det ser jo ut som hovent helvete. Hadde jeg vært deg hadde jeg spurt noen med utdannelse hva faen det er som skjer med armen min. Det ser på ingen måte normalt ut. Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 20. september 2011 Del Skrevet 20. september 2011 Aldri hørt om lignende. Det er vel få ting som får armen til å vokse så betraktelig, som er normalt. Hvis det vedvarer ville jeg tatt en tur til lege... Lenke til kommentar
Kevlar Skrevet 20. september 2011 Del Skrevet 20. september 2011 Trente ikke du myoreps Brad? Skal du først ha hypertrofirettet trening høres det mer hensiktsmessig ut (og det tar ikke en halvtime per øvelse) Jo, det stemmer det, og syntes det var en fin metode. Men har lyst til å teste flere metoder for å finne ut hva som fungerer best for meg. Har nå lest litt på HST, som virker spennendes og ikke for innviklet å følge. Problemet med å hoppe fra program til program er at du gjerne må gi det MINST 2-3 måneder før du kan vurdere om du får effekt av det eller ikke. Å bytte program hver gang du leser ny artikkel på iform kommer du hvertfall ikke særlig langt med Lenke til kommentar
vannputtern Skrevet 20. september 2011 Del Skrevet 20. september 2011 Gjør ikke vondt i det hele tatt, men uroer meg over at for omtrent 26 timer siden var den helt normal... Det er ikke fast når jeg tar på den/klemmer svakt på den, kanskje vann? Lenke til kommentar
Brad Skrevet 20. september 2011 Del Skrevet 20. september 2011 Trente ikke du myoreps Brad? Skal du først ha hypertrofirettet trening høres det mer hensiktsmessig ut (og det tar ikke en halvtime per øvelse) Jo, det stemmer det, og syntes det var en fin metode. Men har lyst til å teste flere metoder for å finne ut hva som fungerer best for meg. Har nå lest litt på HST, som virker spennendes og ikke for innviklet å følge. Problemet med å hoppe fra program til program er at du gjerne må gi det MINST 2-3 måneder før du kan vurdere om du får effekt av det eller ikke. Å bytte program hver gang du leser ny artikkel på iform kommer du hvertfall ikke særlig langt med Hehe, nei, er klar over det. Leser så og si ingen ting fra iform! Både 5x5 og Myo-reps hadde jeg gode resultater med. Kommer nå til å prøve HST, og tenker å gi det hvertfall 2 sykluser. (7+7 uker). Lenke til kommentar
Kevlar Skrevet 20. september 2011 Del Skrevet 20. september 2011 HST har jeg sansen for, har MYE mer tro på det enn tysk dødrep-tull. Kjør på Lenke til kommentar
Teig Skrevet 20. september 2011 Del Skrevet 20. september 2011 5x5 på 40kg militærpress fullført! Slitt med den lenge nå, så er godt å endelig få det til. 2 Lenke til kommentar
Dufen Skrevet 20. september 2011 Del Skrevet 20. september 2011 HST har jeg sansen for, har MYE mer tro på det enn tysk dødrep-tull. Kjør på Lenke til kommentar
Kevlar Skrevet 20. september 2011 Del Skrevet 20. september 2011 (endret) HST har jeg sansen for, har MYE mer tro på det enn tysk dødrep-tull. Kjør på Se så glad Boris Kleine blir av å kjøre HST! Han har blitt tysk mester i sin klasse tre ganger, så de andre tyskerne må jo gjøre noe feil.. Endret 20. september 2011 av Kevlar Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 20. september 2011 Del Skrevet 20. september 2011 HST gjør tydeligvis underverker! Lenke til kommentar
Kevlar Skrevet 20. september 2011 Del Skrevet 20. september 2011 Ja, han er selvfølgelig ren som en nonne Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå