Gå til innhold

Diablo 3 - Diskusjonstråd

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hvem pokker er Athene? Hva skjedde med HeatoN liksom?

Haha, my thoughts exactly :p

Så alt som skal til for ein F&F invite er eit par hundre tusen subscribers på youtube? IT'S ON!

Ja, bare sett igang, og post bilde av betakeyen din etterpå. Rantinga dere holder på med er omtrent like saklig som alle som plutselig hadde brukt Tone Damli som madrass med en gang hun ble rikskjendis.

Endret av Bytex
Lenke til kommentar

Jeg synes videone som ble linket til i denne posten: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=974583&st=1520&p=18323657entry18323657 var veldig bra. De viste gameplayet og endel av stemingen i spillet. Jeg hadde foretrukket en røffere stil på texturene (mindre glatte), men det så faktisk veldig bra ut.

Gameplayet er litt vanskelig å si noe om, ettersom det er starten av akt 1, hvor alt er enkelt og greit. Det mest kjedelige var vel hvor like monstrene virket. Det er vel det jeg liker best med Diablo 2 hvor du har trege sterke, kjappe svake, ranged, ressurecting, osv monstre. Det jeg så i videoene linket til ovenfor var stort sett det samme, med middels trege, middels sterke monstre. Nok en gang, mest sannsynlig fordi det var en så liten del av spillet jeg så.

Lenke til kommentar

Vil tru det heng mykje saman med at det er så tidleg som ein kan komme i spelet ja, var ikkje så mykje fart i zombiane i Blood Moor heller ;) Har ikkje sett ei heil gjennomspeling endå, men likar det eg har sett så langt, sjølv om eg er litt einig i at ting ser ut til å gå litt sakte for seg.

Ja, bare sett igang, og post bilde av betakeyen din etterpå. Rantinga dere holder på med er omtrent like saklig som alle som plutselig hadde brukt Tone Damli som madrass med en gang hun ble rikskjendis.

Usaklig? Forsåvidt.

Tone? What?

Lenke til kommentar

Friends. Athene er en av verdens mest kjente gamere, derfor får han betatilgang. Athene har satt verdensrekorder i det meste i WoW. World first til lvl 60. World first lvl 70, lvl 80, #1 i arena i alle brackets osv. Han har også flere hundre tusen subscribers på youtube, aka kan mange flere se videoene han poster fra betaen, aka mere PR for spillet.

han var da ikkje world first lvl 60 eller 70, berre 80 og 85.

Lenke til kommentar

Jeg tror det må ha skjedd en feil, jeg kan ikke å ha mottat beta-nøkkelen min til Diablo 3. :no:

De videoene som du ser ute på nettet nå er closed beta. Det vil si at bare de som har slektninger som jobber for Blizzard får spille spillet. Du får også spilt spillet hvis du er progamer og er sponset av en eller annen sponsor.

Åpen beta kommer ikke før om 1-3 måneder. Det vil si slutten av oktober, november eller desember.

Lenke til kommentar

Jeg tror det må ha skjedd en feil, jeg kan ikke å ha mottat beta-nøkkelen min til Diablo 3. :no:

De videoene som du ser ute på nettet nå er closed beta. Det vil si at bare de som har slektninger som jobber for Blizzard får spille spillet. Du får også spilt spillet hvis du er progamer og er sponset av en eller annen sponsor.

Åpen beta kommer ikke før om 1-3 måneder. Det vil si slutten av oktober, november eller desember.

Nei, det som er ute er Friends & Family.

Closed beta kommer straks. Det er det samme innholdet, men her er spillerne andre enn venner og familie av Blizzard. Det vil aldri være noen open beta.

Endret av Pingas
Lenke til kommentar

Ja, Blizzcon burde kunne gje oss nokre svar. Har vurdert å kjøpe nettbillett i år faktisk, men veit ikkje helt om det mobile breibandet eg er på for tida strekk til. Om ikkje ein nøyaktig lanseringsdato, så burde dei i alle fall kunne sei noko om dei har gitt opp planane om å få spelet ut i år. Det ser litt mørkt ut for den lanseringa synes eg, men håpar i det lengste!

Vi kan kanskje trekke parallellar til SC2-betaen. Første fase av closed-beta vart avslutta 7. juni, andre fase starta 8. (meiner eg?) juli og vart avslutta 19. juli, altså berre litt over ei veke før release 27. juli. No er D3-betaen ikkje for å teste balanse, så det kan vere noko annleis, men det treng altså ikkje å gå lang tid mellom beta-avslutning og release. Med tanke på at closed-beta tilsynelatande skal starte om ikkje så lenge, så er det jo mogleg at spelet faktisk kjem i år.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...