Bjonski Skrevet 13. juli 2011 Rapporter Del Skrevet 13. juli 2011 Jeg får opp beskjed om å enten skrive inn "voucher code" eller logge inn med PSN-kontoen som ble brukt når jeg startet DCUO første gang. Voucher koden er brukt på kontoen jeg prøver å logge inn med. Må jeg sette opp subscription? Er det ikke 45 dager gratis? Lenke til kommentar
Cyberfrog Skrevet 13. juli 2011 Rapporter Del Skrevet 13. juli 2011 60 dager for PS3, er det ikke? Men jeg vet ikke hvordan du får dem. Antar du må resette passordet og deretter logge inn med nytt passord? Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 13. juli 2011 Rapporter Del Skrevet 13. juli 2011 Sannsynligvis må du sette opp subscription. Men du betaler ingenting før trialen har gått ut. Lenke til kommentar
TroubleDouble Skrevet 14. juli 2011 Rapporter Del Skrevet 14. juli 2011 Sannsynligvis må du sette opp subscription. Men du betaler ingenting før trialen har gått ut. Noen her som spiller på reality lost? Lenke til kommentar
garnok Skrevet 2. august 2011 Rapporter Del Skrevet 2. august 2011 jeg spilte DC i en måned ved release, syns det var artig, men hadde en del flaws. For det første var det veldig mye repetisjon, og chat systemet var forferdelig. Har lyst til å prøve det på nytt nå, men kan noen forklare hva som har endra seg siden release? Lenke til kommentar
Andreas246 Skrevet 3. august 2011 Rapporter Del Skrevet 3. august 2011 Driver å laster ned spillet nå etter å ha lest mye om det er verdt det eller ikke. Hvilken server er det best å være på? Er det noen det er flere norske enn andre? Lenke til kommentar
Andreas246 Skrevet 5. august 2011 Rapporter Del Skrevet 5. august 2011 (endret) Noen som spiller det i det hele tatt lengre? Endret 5. august 2011 av Andreas246 Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 5. august 2011 Rapporter Del Skrevet 5. august 2011 (endret) Jeg spilte til slutten av februar, sånn ca og fikk med meg et helt Valentine-sett før jeg ikke gadd mer. Personlig synes jeg det har potensiale til å bli et at av de beste MMOene jeg har spilt, men det er alt for lite å gjøre nå. Vi har for eksempel bare én Alert i starten, og når vi åpner neste er vi drittlei den første. Da jeg endelig kom til lvl 30 og fikk Duo viste det seg å være Alert i reprise med farligere fiender og andre bosser. Zzzzz..... Collections var morsomt en stund, før jeg oppdaget at de spawner på bestemte punkter. Bare loog på om natten når det er lite spillere og ta en runde fra punkt til punkt, så har du ganske kjapt en hel drøss collectibles. Collections i Alerts høres morsomt ut, men når du plukker opp en blir den sendt til en tilfeldig person på laget. Med andre ord er det nesten umulig å få et fullt Alert-sett på vanlig måte om du ikke spiller med venner. Det jeg gjorde var å starte en Alert, banke bossen og vente til alle har hoppet ut før jeg begynte å lete etter collectibles. Fikk alle i Area 51 og gorilla-øyen før jeg ikke gadd mer. Endret 5. august 2011 av vikingkylling Lenke til kommentar
GnilreG Skrevet 6. august 2011 Rapporter Del Skrevet 6. august 2011 Spiller fortsatt dette spillet, kom ut stor oppdatering for et par dager siden. Er meget fornøyd så langt, når det kommer til collections i alerts er det rolling på dem som need/greed. Noe annet ville vært merkelig når det er en item barre, og briefing og investigation er punkter alle kan plukke opp. Spawnlocation er massive og det er et rent he***** og finne alle samme hvor tid på døgnet du er der, da ikke collectionene har fast plass, et punkt kan inneholde mange forskjellige collections. Nå er det også 3 typer forskejllige allerter, normal , medium (t1) og hard (t2) som inneholder forskjellige plasser. Har også kommet 5 raids til nå, 4 medium (t2) og en hard (t3), med masse nye drops. Andre ting som har blitt ganske forbedret siden utgiving er chatten, menyer, questlog og lignende. Tar ikke så lang tid mellom hver oppdatering. Har hatt spillet over et halvt år, men har fortsatt massevis og gjøre på mainen min, er fortsatt langt ifra å nærme meg antall skillpoints eg vil ha! Venter egentligt på mega servers nå så eg kan raide når som helst på døgnet da eg jobber skift og guildet mitt har faste raids som passer en dagtids ansatt.. Gleder meg til det er så mye folk at eg kan raide når eg selv vil (selv om eg får ganske masse raids når som helst på døgnet nå og, tar av og til litt tid og sette opp;)) Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 6. august 2011 Rapporter Del Skrevet 6. august 2011 Spawnlocation er massive og det er et rent he***** og finne alle samme hvor tid på døgnet du er der, da ikke collectionene har fast plass, et punkt kan inneholde mange forskjellige collections. Det jeg mente er at vi har for eksempel åtte spawn locations for en collection. Når vi plukker opp en collection blir en ny respawna på en av de andre syv. Hvilken som blir spawna er tilfeldig valg fra en liste av f.eks ti collection sets. Med andre ord kan du være heldig å få en ny del av samme collection, og du kan få en collection fra et annet sett. Men patruljerer du de åtte spawn pointsene vil du til slutt ende opp med flere ferdige sett på kort tid, spesielt om det ikke er andre spillere der. (og btw da jeg spilte sist satt jeg i seks timer lørdags ettermiddag uten å møte en eneste annen spiller. Er det rart jeg sluttet? ) Lenke til kommentar
Andreas246 Skrevet 6. august 2011 Rapporter Del Skrevet 6. august 2011 Hm, mye jeg enda ikke har skjønt, men gjør det vel med tiden. Ett stort minus med spillet er som vikingkylling sier, er at man knapt møter på en annen spiller i spillet.. om man kunne ha slått sammen litt flere servere slik situasjonen er nå hadde det antageligvis blitt mye bedre. En stor grunn til at jeg ville spille dette spillet var at det var et MMO spill, men så langt har det ikke virket som et.. Lenke til kommentar
Cyberfrog Skrevet 6. august 2011 Rapporter Del Skrevet 6. august 2011 MegaServers will begin going live on Monday! Går dette bra, så kan det bli litt mer folksomt. Lenke til kommentar
GnilreG Skrevet 6. august 2011 Rapporter Del Skrevet 6. august 2011 Så raskt, spennende! Trudde det var snakk om noen måneder til eg... Det blir ikke barre litt folksomt;) Er vell snakk om titals tusener på samme server, men med forskjellige "layers" som i AoC (større servere enn AoC). Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 6. august 2011 Rapporter Del Skrevet 6. august 2011 Mega-servere høres tøft ut, men hvordan løser de problemet med navnene? Da serverne på Vanguard ble slått sammen hadde plutselig fjorten folk samme navn. Lenke til kommentar
GnilreG Skrevet 6. august 2011 Rapporter Del Skrevet 6. august 2011 De gir nytt navn til karakterer med samme navn. Den som de synes "fortjener" det mest beholder navnet, da ser di på gametime og når navnet er opprettet. Det samme med leagues, så du kan være uheldig. Har du en karakter som mister navnet sitt får du mail av SOE og en stk name change voucher, litt kjipt å møste helte/skurke navnet sitt, håper eg ikke gjør det SOE slår også sammen PVP og PVE servere så den ene (eller flere kommer an på antall pålogget) layeren er alltid pvp og den andre alltide pve. Du kan da også hive på pvp og hoppe over til pvp server fra main basene, hørres veldig spennende ut Så pvp og pve spillere har delte lfg tools. Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 6. august 2011 Rapporter Del Skrevet 6. august 2011 Ja, jeg ble nødt til å endre navn i Vanguard. Heldigvis var det ikke store forandringen som skulle til. Men likevel kjipt. På den annen side er det sjelden et bra tegn at servere blir slått sammen, så jeg tviler på at DCUO vil leve så lenge. Godt mulig det er borte til neste sommer eller tidligere. Lenke til kommentar
Andreas246 Skrevet 7. august 2011 Rapporter Del Skrevet 7. august 2011 Haha, snakker om at det er for lite folk også skjer det noe med en gang Kanskje det kan bli artigere å spille nå. Lenke til kommentar
GnilreG Skrevet 8. august 2011 Rapporter Del Skrevet 8. august 2011 Vet ikke hva du spiller på, men datoen for ps3 er 15 august, så da blir det tusener på hele døgnets tider Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 8. august 2011 Rapporter Del Skrevet 8. august 2011 Men hvor lenge? Lenke til kommentar
GnilreG Skrevet 8. august 2011 Rapporter Del Skrevet 8. august 2011 Lengst mulig håper eg, hehe. De oppdaterer nå innhold jevnligere en andre mmos så håper folk holder på en stund. Ganske mange eg har snakkt med som ikke liker mmos, men spiller dette spillet. Er vell egentligt grunnet DC det da. Så har en kjerne som ikke har konkuranse i andre mmorpgs. Jeg kommer til å holde på til de må gi opp;) Eller det kommer et bedre mmo til PS3 men har nå ikke sitt noe i horisonten:P Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå