glennm95 Skrevet 25. april 2011 Del Skrevet 25. april 2011 (endret) Dag 1: Vell dagen startet vell med å tømme båten for møkk planker som småungene hadde dratt med seg oppi båten. Bilde: Her har da ungene leket med båten og latet som om den var på sjøen... Dag 2: Da har pussingen startet med musikk og pusse saker, Bilde 1: Bilde 2: Jeg vill da innrømme at fatter'n kom med pusse maskin iløpet av dagen -- Da er båten vasket godt med høytrykkspyler, men siden ikke all "driten" gikk av så skal jeg skaffe et middel slik den blir HELT ren før maling/Lakking. Dag 3: Da har jeg tatt første strøket med maling (Offwhite) Bilder: Imorgen (1.mai.2011) tar jeg siste strøket! Dag 4: Da er båten snudd og bunnsmurt Bilde: NB! maskerings teip er PÅ! Dag 5: Da er båten snudd igjen og montert på de meste.. nå mangler kun styrkonsollen! Bilde: Endret 6. mai 2011 av glennm95 Lenke til kommentar
vbjornevik Skrevet 26. april 2011 Del Skrevet 26. april 2011 Dette kan bli spennende! Hvilken båt er det? Har du vurdert å demontere gass/gir, toftene og diverse, for å få et enda bedre resultat? Lykke til videre! Lenke til kommentar
glennm95 Skrevet 26. april 2011 Forfatter Del Skrevet 26. april 2011 Forrige eiger sa det var en LAMI 12 Fot. jeg skal ta av gir saken selv. og den kassen for og få best ressultat Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå