Craxmerax Skrevet 2. april 2011 Del Skrevet 2. april 2011 Jeg er nesten villig til å skippe hele sommeren for å komme til 11.11 med en gang! Lenke til kommentar
maanemann Skrevet 4. april 2011 Del Skrevet 4. april 2011 Jeg så alltid på Bruma som veldig nordisk og regnet med at Skyrim ville være noe av det samme. Ja det er sant Bruma var utvilsomt vikinge-inspirert. Glemte det litt i farta. Det som dog også kan nevnes med landskapet i Skyrim (bortsett fra bygninger etc selvfølgelig) er at det ser så tidløst norsk ut. 1 Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 17. april 2011 Del Skrevet 17. april 2011 Bethesda: Elder Scrolls multiplayer possible, but would make for a 'lesser game' Det blir nok ikke noe MMO. Helt greit for meg. Lenke til kommentar
Licht Skrevet 20. april 2011 Del Skrevet 20. april 2011 Det gjør det jo naturlig å lure på hva ZeniMax sitt MMO-studio da egentlig driver med. Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 20. april 2011 Del Skrevet 20. april 2011 Må si jeg er interessert i hva det blir for noe. Hvis det ikke er TES MMO, så er det vel noe nytt kanskje da? Lenke til kommentar
Vistula Uhlan Skrevet 21. april 2011 Del Skrevet 21. april 2011 Han snakker om Multiplayer da, som i ein multiplayer-funksjon på eit vanleg TES spel, og ikkje som eit MMORPG. Det er sånn eg oppfatta det i alle fall. Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 21. april 2011 Del Skrevet 21. april 2011 (endret) Hmmja. Det er sant. Det har vært rykter om MMORPG en stund, så trodde det var det som ble avblåst her. Selvom det kanskje ikke er aktuelt med MMORPG nå, så kan det jo komme i fremtiden. Det tenker jeg ikke på egentlig. Har min fulle konsentrasjon på Skyrim nå. MMORPG er ikke noe for meg. Skyrim mods could reach consoles. Endret 21. april 2011 av Cloudemyx Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 8. juni 2011 Del Skrevet 8. juni 2011 Bethesda på E3. 8 nye screenshots. Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 8. juni 2011 Del Skrevet 8. juni 2011 For de få som kanskje ikke har sett den. Lenke til kommentar
Icedragon520 Skrevet 8. juni 2011 Del Skrevet 8. juni 2011 For de få som kanskje ikke har sett den. Mye bedre animasjoner nå ja! Herlig! Dual wield! Lenke til kommentar
Error Skrevet 8. juni 2011 Del Skrevet 8. juni 2011 http://planetelderscrolls.ign.com/articles/news/7986/Skyrim-to-be-developed-for-consoles-ported-to-pc Nevnte jeg at jeg hater konsollifisering? 1 Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 8. juni 2011 Del Skrevet 8. juni 2011 Dritt! Nå mistet Bethesda mange stjerner i min bok. Svært skuffet. Lenke til kommentar
TMB Skrevet 8. juni 2011 Del Skrevet 8. juni 2011 http://planetelderscrolls.ign.com/articles/news/7986/Skyrim-to-be-developed-for-consoles-ported-to-pc Nevnte jeg at jeg hater konsollifisering? wtf? Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 8. juni 2011 Del Skrevet 8. juni 2011 Ouch! Nå fikk de mange sinte tilhørere, gitt. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-Pqy3rC Skrevet 8. juni 2011 Del Skrevet 8. juni 2011 På en måte er det jo lokisk at de konsentrer seg om å få ting til å kjøre bra på de mest ytelses svake boksene. Problemet kommer jo dersom brukergrensesnitt og generell dybde også tilpasses den jevne konsoll bruker. Da blir det hele fort litt for platt. ... men så lenge de tillater mods (på PC) er det jo håp. Lenke til kommentar
Craxmerax Skrevet 8. juni 2011 Del Skrevet 8. juni 2011 Dritt! Nå mistet Bethesda mange stjerner i min bok. Svært skuffet. Ettersom Bethesda har gjort dette lenge så kan de ikke akkurat miste stjerner i min bok. De tjener thou ingen heller. Som sagt før så ser animasjonene voldsomt fine ut nå, selv om jeg så de manglet en del på dragene. Digger at vi kan bruke begge hendene og dual wielde to våpen eller to spells. Prøver ikke å virke fanboyish nå, men gleder meg ENORMT til Skyrim! Lenke til kommentar
The_Tom Skrevet 8. juni 2011 Del Skrevet 8. juni 2011 (endret) Dritt! Nå mistet Bethesda mange stjerner i min bok. Svært skuffet. Ettersom Bethesda har gjort dette lenge så kan de ikke akkurat miste stjerner i min bok. De tjener thou ingen heller. Var det jeg tenkte også. Man kan ikke miste noe man aldri har hatt. :S Jeg er nesten villig til å skippe hele sommeren for å komme til 11.11 med en gang! Du får gjøre som Eric Cartman, fryse seg ned. Han bare måtte ha nitendo Endret 8. juni 2011 av The_Tom Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 8. juni 2011 Del Skrevet 8. juni 2011 Dritt! Nå mistet Bethesda mange stjerner i min bok. Svært skuffet. Ettersom Bethesda har gjort dette lenge så kan de ikke akkurat miste stjerner i min bok. De tjener thou ingen heller. Ok, ok. Nok bare jeg som håpet på for mye. Det virket lenge så lovende, så jeg hadde et håp om at de prioriterte PC litt mer, men, men. Det kommer til å bli et veldig bra spill, og jeg gleder meg minst like mye som deg. Hadde jo vært fint med flere insentiver for å velge PC-versjonen da. Lenke til kommentar
Riboflavin' Skrevet 8. juni 2011 Del Skrevet 8. juni 2011 (endret) Hm. Jeg har vært forholdsvis lite imponert over grafikken i skjermbildene (ikke verdenen i seg selv, men det "tekniske"), og trøstet meg med tanken at det visstnok bare er 360 versjonen vi har blitt vist til nå.. Den artikkelen får det nærmest til å virke som om det ikke er særlig grunn til forvente stort mer. Men en fyr i kommentarene sier at Howard har bekreftet at det f.eks. blir DX11, men ikke helt hva det skal brukes til. Nå er jo pc-porter av konsollspill stort sett penere enn konsollspillet uansett, så det er vel ikke noen grunn til å forvente noe annet her..? Endret 8. juni 2011 av Riboflavin' Lenke til kommentar
Craxmerax Skrevet 9. juni 2011 Del Skrevet 9. juni 2011 Forresten.. IKKENO DARK BROTHERHOOD!?!?!! 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå