Kakeshoma Skrevet 7. mars 2011 Del Skrevet 7. mars 2011 (endret) Generation Kill, Hurt Locker, Black Hawk Down, All Are Inspiration For Battlefield 3 Because of the near-future setting, all of the weapons in the game will be real, nothing fanciful. Good deal. Endret 7. mars 2011 av Kakeshoma Lenke til kommentar
bikubedronning Skrevet 8. mars 2011 Del Skrevet 8. mars 2011 f72gzg4dg <--- 30% rabatt i EA Store - kun i dag Hm? Fikk ingen rabatt når jeg skrev inn den koden der. PFF, EDIT: Rabattkoden gjelder alle varer utenom pre order, points og timecards. In other words: Useless for BF3, da det er pre order. da jeg bestilte hadde de glemt å assigne "pre order" til bf3.. så jeg fikk spillet for 100 kroner billigere de har tydeligvis fikset det nå Lenke til kommentar
Kakeshoma Skrevet 8. mars 2011 Del Skrevet 8. mars 2011 For de som er interessert blir slidene fra GDC nå publisert på http://publications.dice.se/ 1 Lenke til kommentar
siindre Skrevet 8. mars 2011 Del Skrevet 8. mars 2011 For de som er interessert blir slidene fra GDC nå publisert på http://publications.dice.se/ Endelig, ventet lenge Lenke til kommentar
Chad Thundercock Skrevet 8. mars 2011 Del Skrevet 8. mars 2011 Wiki hevder en potensiell release rundt Q3. Er ikke dette i begynnelsen av høsten? Lenke til kommentar
Kakeshoma Skrevet 8. mars 2011 Del Skrevet 8. mars 2011 Wiki hevder en potensiell release rundt Q3. Er ikke dette i begynnelsen av høsten? Tenker rundt Sept-Nov. Lenke til kommentar
bikubedronning Skrevet 8. mars 2011 Del Skrevet 8. mars 2011 SP info: It is five minutes before the first shot is even fired in the campaign, Soderlund says. ^^ mer interessant her: http://kotaku.com/#!5777398/generation-kill-hurt-locker-black-hawk-down-all-are-inspiration-for-battlefield-3 Også: “We knew that people would think that this demo was running on PC, but the good thing is that it’s all based on streaming,” Bach tells us. “We have a super-powerful streaming pipeline, which makes it possible to stream high-end data through the game so every frame we look at will have fresh data. This means you don’t have to load everything at once; you don’t have to fill the level at the start. In BC2, you have 512 megs of memory; you load it, you play it, done. The objects you saw at the end needed to be loaded at the start, and you think, ‘It took me an hour to get to this point where I can see it, so what’s the point?’ “That’s the whole magic with this. We can have 512 megs every hundred metres if we wanted to, as we can just flush the data out [and replace it] as you move along. I can promise you that the console versions will still look amazing because of the core technology. If you have a 360, we want to use that machine to the maximum.” http://www.nowgamer.com/features/1245/battlefield-3-eyes-on-with-dice-gameplay-details 1 Lenke til kommentar
Kakeshoma Skrevet 8. mars 2011 Del Skrevet 8. mars 2011 (endret) SP info: It is five minutes before the first shot is even fired in the campaign, Soderlund says. ^^ mer interessant her: http://kotaku.com/#!...r-battlefield-3 http://www.diskusjon...post&p=17049731 Link #2 var bra da “We want to make a game for grown-ups. We don’t want to make a children’s game, a twitch, infantry-focused on-drugs sugar-rush experience. This needs to be an adult game with mature features and depth. It’s supposed to be a sport. It should be: ‘I can trust this game.’” Amen Endret 8. mars 2011 av Kakeshoma 2 Lenke til kommentar
siindre Skrevet 8. mars 2011 Del Skrevet 8. mars 2011 (endret) Takk for linken Tecfan, beste referatet jeg har lest. Masse gode quotes fra Bach og Gustafsson. If you constantly just spawn into the meat grinder with no delay, it’s impossible to create a weighted battle, a tug of war, and it becomes a chaotic team deathmatch. [it’s about] that physical experience of being there. The pacing, that awareness of not only yourself but the world reacting to you. Syns det er så kult hvordan de nesten aldri nevner CoD, men de hinter alltid til det og forteller hvordan de gjør det nøyaktig motsatte av hva CoD gjør. Endret 8. mars 2011 av siindre 1 Lenke til kommentar
Hyd Skrevet 8. mars 2011 Del Skrevet 8. mars 2011 Sverige kan altså andre ting enn å skrelle bananer! Lenge leve Sverige! 5 Lenke til kommentar
bruno99 Skrevet 8. mars 2011 Del Skrevet 8. mars 2011 “We want to make a game for grown-ups. We don’t want to make a children’s game, a twitch, infantry-focused on-drugs sugar-rush experience. This needs to be an adult game with mature features and depth. It’s supposed to be a sport. It should be: ‘I can trust this game.’” Amen Herlig, da går jeg ut i fra at det er manuell kommunikasjon. Lenke til kommentar
siindre Skrevet 8. mars 2011 Del Skrevet 8. mars 2011 Ja, vi trenger virkelig kommandorosen tilbake. Med minst like mange muligheter for kommunikasjon som det var i BF2/BF2142 Lenke til kommentar
Skrujernet Skrevet 8. mars 2011 Del Skrevet 8. mars 2011 Syns 'Q' knappen fungerte fint i BC2 jeg. Vil egentlig ikke ha det slik som BF2, tar for lang tid. 1 Lenke til kommentar
NoNamesLeft Skrevet 8. mars 2011 Del Skrevet 8. mars 2011 Opplevde ganske mye av: Enemy units spotted, over! Enemy units spotted, over! Enemy units spotted, over! Enemy units spotted, over! Enemy units spotted, over! Enemy units spotted, over! Enemy units spotted, over! Enemy units spotted, over! Enemy units spotted, over! Enemy units spotted, over! Enemy units spotted, over! Enemy units spotted, over! Enemy units spotted, over! Enemy units spotted, over! x1000 Mens jeg spillte. Håper vi slipper sånt Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 8. mars 2011 Del Skrevet 8. mars 2011 Frister sykt og slå til med nytt hovedkort (Den ene PCIe porten min er x4 =/ ) og et par skjermkort. Blir jo 4,5-5k, men vil tro det er verdt det Kan bli dyrere enn forventet med BF3 :!: Lenke til kommentar
siindre Skrevet 8. mars 2011 Del Skrevet 8. mars 2011 Syns 'Q' knappen fungerte fint i BC2 jeg. Vil egentlig ikke ha det slik som BF2, tar for lang tid. Ganske enig, var veldig enkelt og raskt og spotte folk. Så må gjerne være en egen spotteknapp på BF3. Men jeg opplevde langt oftere på BC2 at folk ikke fikk med seg at jeg skrek etter ammo/hp når jeg spammet Q knappen på en assualt/medic, enn jeg gjorde på BF2. Lenke til kommentar
Frode99 Skrevet 8. mars 2011 Del Skrevet 8. mars 2011 Syns 'Q' knappen fungerte fint i BC2 jeg. Vil egentlig ikke ha det slik som BF2, tar for lang tid. Ganske enig, var veldig enkelt og raskt og spotte folk. Så må gjerne være en egen spotteknapp på BF3. Men jeg opplevde langt oftere på BC2 at folk ikke fikk med seg at jeg skrek etter ammo/hp når jeg spammet Q knappen på en assualt/medic, enn jeg gjorde på BF2. Enig. Går stort sett fint, men skjer en del at folk ikke får med seg når man roper etter f. eks ammo. Q for spotting bør overføres til BF3 though, den fungerer utmerket. Lenke til kommentar
Karmany. Skrevet 8. mars 2011 Del Skrevet 8. mars 2011 Det som irriterer meg er att det ofte i bc2 ikke ble spottet selv om man trykket q og sikta midt i tryne på fienden. Må da gå ann å få til noe bedre enn det? Ellers funka q fint, og ble mye brukt siden det var så lett. Lenke til kommentar
Bruker-104685 Skrevet 8. mars 2011 Del Skrevet 8. mars 2011 Det jeg er mest fornøyd med at de adder en grei singelplayer sammen med multiplayer i BF3!! Savna det noe innmari i BF2 i de eldre dagene Mer value for pengene i mine øyner. Skaffes til pcen min day one! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå