Yamas Skrevet 7. februar 2011 Del Skrevet 7. februar 2011 Ja, hun var ikke der, men dagen min generelt var bra. Elller, hun var der. Men ikke tilgjengelig. Er litt opptatt nå, sender søknad. Lenke til kommentar
Boll1 Skrevet 7. februar 2011 Del Skrevet 7. februar 2011 vi vil alle se, legg ut et bilde etter på da Lenke til kommentar
Boll1 Skrevet 7. februar 2011 Del Skrevet 7. februar 2011 Jeg har overbevist den diggeste jenta på skolen, ifølge meg og mange andre, om å bytte frisyre i morgen. er det du eller jenta som skal bytte frisyre? Lenke til kommentar
Yamas Skrevet 7. februar 2011 Del Skrevet 7. februar 2011 Jeg har overbevist en jente, om å bytte, frisyre. 1 Lenke til kommentar
Yamas Skrevet 7. februar 2011 Del Skrevet 7. februar 2011 Jeg skal på date snart! Lenke til kommentar
Yamas Skrevet 7. februar 2011 Del Skrevet 7. februar 2011 Det er seriøst! Jeg bare spurte via Face om en jente ville bli med meg på byen en dag :-) I'm in Looove! Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 7. februar 2011 Del Skrevet 7. februar 2011 Og, at du spurte om ei jente blir med til byen endag - kvalifiserer vell ikke som date? Lenke til kommentar
Yamas Skrevet 7. februar 2011 Del Skrevet 7. februar 2011 Det er nok mere innblandet. Nei, det er en annen, en som er penere, snillere, og alt, men som jeg ikke er forelsket i. Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 7. februar 2011 Del Skrevet 7. februar 2011 Du sa akkurat "im in loveee" ?? Lenke til kommentar
Yamas Skrevet 7. februar 2011 Del Skrevet 7. februar 2011 Jeg har jo fått en date. :-) Etter alle år med hard arbeid, så var det bare å spørre. Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 7. februar 2011 Del Skrevet 7. februar 2011 Really? Tror du finner ut det i veldig mange av postene i denne tråden.. Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 7. februar 2011 Del Skrevet 7. februar 2011 Vell, blir det artig på fosterhjemmet du skal flytte til? Lenke til kommentar
Yamas Skrevet 7. februar 2011 Del Skrevet 7. februar 2011 Det er ikke ett fosterhjem :-) Vanlig hus. Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 7. februar 2011 Del Skrevet 7. februar 2011 fosterhjem kan være vanlige hus det og Lenke til kommentar
tom waits for alice Skrevet 7. februar 2011 Del Skrevet 7. februar 2011 Tråden ble akkurat 83 poster kortere. Hvis dere ikke synes tråden er verd å svare i, så la det være. Det er ingen unnskyldning for flaming og mobbing. La det stoppe her og nå. Noen vil kanskje hevde at tråden ikke har noen fremtid, fordi TS ikke tar til seg svarene han får, og det er jeg tilbøyelig til å være enig i. Noen vil derav trekke den slutning at den derfor bør stenges, men da er jeg uenig. Det er hans problem og ikke vårt, og blir bare deres dersom dere fortsetter å svare i tråden. Det er nemlig helt frivillig om man vil svare, men om man gjør det så skal det være saklig. Her på forumet er det ikke deres jobb å få antatte troll til å sprekke. En bruker lurte på hvem som hadde gitt TS en ny sjanse på forumet, for sitat "å kunne gi ham et spark bak." Vel, det var meg, det er slikt jeg har ansvaret for. Om vedkommende vil utfordre meg i øvelsen klassisk rævspark så er han velkommen til Bergen. Hvorvidt TS har tatt vare på sjansen han har fått skal jeg ikke diskutere her, det er off topic. Om TS eller andre har søkt modstilling, og hvilke sjanser de måtte ha, skal jeg heller ikke diskutere i plenum. Det er vår avgjørelse og vår alene. Nok om det. De som måtte ha kommentarer til dette kan sende meg en PM. I tråden får dere holde dere on topic. Geir 7 Lenke til kommentar
Yamas Skrevet 7. februar 2011 Del Skrevet 7. februar 2011 Det er ett vanlig hjem, ikke fosterhjem. Og jeg har da fått venner, og en date... Lenke til kommentar
€uropa Skrevet 7. februar 2011 Del Skrevet 7. februar 2011 (endret) Avtalte dere tid og sted? Eller ble dere bare enig om en eller annen dag i fremtiden? 15-åringer går vel ikke på byen? Endret 7. februar 2011 av Zarac Lenke til kommentar
Yamas Skrevet 7. februar 2011 Del Skrevet 7. februar 2011 Det er ikke ''byen'' slik du ser det. Jeg er forresten 16. Vi avtalte etter Vinterferien. Jeg ba henne ikke la det gå i glemmeboken, så den delen er sikra. Jeg skal nok minne henne på det også :-) Lenke til kommentar
Yamas Skrevet 8. februar 2011 Del Skrevet 8. februar 2011 Da var den dagen over også. Begge chucksa borte, bare èn igjen. Men kan jeg lage avstemning her? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg