Gå til innhold

House! - Anbefaling/diskusjon

Faris

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Den versjonen? Live-versjonen frå Tryvann er med i den pakka, i lag med original, bylarm og Spacewolfe-mix. :love:

Ah, jeg hørte bare på YouTube, jeg. Får vel laste ned pakka.

@ Hugol: Pryda slapp to dritkjedelige IDs. Alle fanboys gikk av hengslene, jeg ble dritskuffa. Slapp introlåta han spilte under Sensation (som ble kalt Nokia ID02, nå har den fått et navn; EAT - hva faen liksom?) og Illusion. Ble generelt jævlig skuffa da de to er blant de absolutt kjedeligste IDsene hans.

Monotont crap imo.

Tror kanskje jeg skal prøve å spille tryvann versjonen ute i dag, se åssen det blir mottatt. Den er hvertfall utrolig catchy!

Synd den ikke kommer i høyere kvalitet, bare. 192 kan høres litt daft ut på bra anlegg.

Endret av Bandidos-Pelle
Lenke til kommentar

Synd å høre. Har hørt litt på "Cirez D" dekknavnet hans også i det siste. Finner virkelig ikke en sang jeg liker lagd under det navnet. Men uansett, noe bra må jo komme snart fra Eric :)

Det er jo definitivt den "hardeste" delen av Prydz du finner under Cirez D. De største "slagerne" hans er Glow, On Off og Exit - jeg greier ikke å like noen av dem.

Lenke til kommentar

Den versjonen? Live-versjonen frå Tryvann er med i den pakka, i lag med original, bylarm og Spacewolfe-mix. :love:

Ah, jeg hørte bare på YouTube, jeg. Får vel laste ned pakka.

@ Hugol: Pryda slapp to dritkjedelige IDs. Alle fanboys gikk av hengslene, jeg ble dritskuffa. Slapp introlåta han spilte under Sensation (som ble kalt Nokia ID02, nå har den fått et navn; EAT - hva faen liksom?) og Illusion. Ble generelt jævlig skuffa da de to er blant de absolutt kjedeligste IDsene hans.

Monotont crap imo.

Tror kanskje jeg skal prøve å spille tryvann versjonen ute i dag, se åssen det blir mottatt. Den er hvertfall utrolig catchy!

Synd den ikke kommer i høyere kvalitet, bare. 192 kan høres litt daft ut på bra anlegg.

Ble drit skuffet jeg og. Meget slapt og uorginalt synes jeg. Er mange andre Pryda releaser som kanskje ikke har vært helt det store, men i det minste har han fått det såpass originalt at det fenger anyways. Dette manglet liksom den siste pryda finessen.

Lenke til kommentar

Synd å høre. Har hørt litt på "Cirez D" dekknavnet hans også i det siste. Finner virkelig ikke en sang jeg liker lagd under det navnet. Men uansett, noe bra må jo komme snart fra Eric :)

Det er jo definitivt den "hardeste" delen av Prydz du finner under Cirez D. De største "slagerne" hans er Glow, On Off og Exit - jeg greier ikke å like noen av dem.

Akkurat! Denne uken må jeg si det har gått mye i Dirty South. Mannen er jo episk. Phazing, Hypnotize U og dvs.

Herlig! :)

Lenke til kommentar

http://www.youtube.com/watch?v=DHPTNCCbq9o

DETTE (Pryda - INOX 2009 ID01) er bra Pryda-stuff, ikke det som har blitt sluppet nå.

Speaking of IDs, denne låta har vel samtlige Axwell-fans venta på siden den ble spilt for første gang i 2008. I give you Axwell - WMC 2008 ID (00:00-00:57):

http://www.youtube.com/watch?v=0BPpxNEn88w

That is some hot shit.

Endret av Bandidos-Pelle
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+987123897

Originalen og bylarm-miksen er lastet opp på youtube. Der kan man velge kvalitet opp til 1080p, så dersom man laster den ned som mp3 så kan man få bedre kvalitet. Det forutsetter riktignok at han legger den ut på youtube da.

Tryvann er vil nok fungere best på fest, men jeg liker godt originalen og bylarm-miksen også :)

Klart den beste releasen fra Vinter til nå, og noe av det beste som er gitt ut i år.

Endret av Slettet+987123897
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...