jrbit Skrevet 24. november 2010 Del Skrevet 24. november 2010 (endret) Har en HTC Desire med siste firmware. Det er spesielt en ting som irriterer meg, og det er mangelen på mulighet til å enkelt slette en kalender. Har noen et tips på hvordan få dette til? Spesielt PC Sync kalenderen vil jeg slette, og da fra telefonen og ikke via PC. PS! Liten bug som irriterer. Heldagseventer som ikke skal gi alarm, går av kl 24 hver natt, noe som er smått irriterende... Endret 24. november 2010 av jrbit Lenke til kommentar
twb Skrevet 24. november 2010 Del Skrevet 24. november 2010 Så langt jeg vet er PC Sync den innebygde kalenderen, den kan bare skjules, ikke slettes. Det er imidlertid mulig å slette alle avtaler i kalenderen, hvis det er det du vil. Det er bare å gå til Innstillinger, Applikasjoner, Administrer, Kalenderlagring, slett data. Lenke til kommentar
jrbit Skrevet 24. november 2010 Forfatter Del Skrevet 24. november 2010 Takk twb! Akkurat dette jeg har lett etter men ikke funnet... :/ Supert! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå