dePt Skrevet 6. oktober 2010 Del Skrevet 6. oktober 2010 Heisann! Er i gang med bygging av en HTPC og tenker i den anledning å gå til anskaffese noen kontrollere. Primær bruk vil være N64 og NES/SNES emulatore, samt. noen nyere pc'spill (bilspill og fifa i hovedsak). Problematikken som oppstår den samenheng er valget av kontrollere. Kameratgjengen ser gjerne at jeg kjøper PS3 kontrollere da de er vant med disse, men selv er jeg mer glad i xbox kontrollen. Jeg har sondert markede over litt tid, men klarer ikke å finne noen fullgode alternativer til en fornuftig penge. Jeg spør derfor dere om råd. Hva velger jeg? Ønsker helst trådløse kontrollere, men kablede kan fungere også, dersom de har andre sider som veier opp for det. Lenke til kommentar
jonskja Skrevet 6. oktober 2010 Del Skrevet 6. oktober 2010 Det finnes trådløse Xbox kontroller til PC. Lenke til kommentar
dePt Skrevet 6. oktober 2010 Forfatter Del Skrevet 6. oktober 2010 Det vet jeg, men om jeg velger de faller det nok ikke i god jord hos vennegjengen. Blir nok til at jeg må bite i det sure eplet og kjøpe 4 ps3 kontrollere og så får jeg heller bruke min gamle kablede xbox-kontroll selv. Så blir det ikke syting over uvante kontroller når jeg gruser de i fifa Hvor finner jeg de hvite trådløse kontrollene billigst mulig? Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 6. oktober 2010 Del Skrevet 6. oktober 2010 Hvorfor skal du ta alle utgiftene selv? Er det ikke bedre om alle kjøper den kontrollen de vil ha? Lenke til kommentar
dePt Skrevet 6. oktober 2010 Forfatter Del Skrevet 6. oktober 2010 (endret) Blir et forferdelig styr om alle skal måtte ha med seg egen kontroll. Inviterer man på besøk så må man nesten kunne legge til rette for at alle skal få være med. Endret 6. oktober 2010 av dePt Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 6. oktober 2010 Del Skrevet 6. oktober 2010 Mye styr å ta med seg en liten gamepad? Da jeg gikk på ungdomsskolen fikk vi foreldrene våre til å kjøre oss, og vi tok med datamaskin, tastatur, mus og hele pakken for å spille sammen. Selvsagt måtte vi ha med kabler for å koble dem sammen og alt det der i tillegg. Det var styr. Lenke til kommentar
Gulrotsaft Skrevet 6. oktober 2010 Del Skrevet 6. oktober 2010 Går det ikke å kombinere da? Må vel kunne kjøpe en 360 kontroll du kan bruke selv? Lenke til kommentar
RealGame Skrevet 6. oktober 2010 Del Skrevet 6. oktober 2010 her er en billig http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=346508 du trenger et program som kalles xpadder for å bruke den installere driveren raskt Lenke til kommentar
dePt Skrevet 6. oktober 2010 Forfatter Del Skrevet 6. oktober 2010 Går det ikke å kombinere da? Må vel kunne kjøpe en 360 kontroll du kan bruke selv? Har en kablet 360 kontroll som jeg bruker selv. PS3 kontrollene er muligens litt stress å få til, men de burde vel fungere greit? Det jeg funderer på er hvordan det blir med instillingene når jeg har flere forskjellige kontroller. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå