terje123 Skrevet 4. oktober 2010 Del Skrevet 4. oktober 2010 Hei jeg er en gutt på 15 blir 16 i januar Har tenkt til å begynne med cross og har sett litt rundt på finn og fant den her http://www.finn.no/f...nnkode=24708546 kan ikke så mye om cross men har lyst til å begynne med det har noen der ute noen råd så hadde det vært fint ! Håper på noen sjappe svar Lenke til kommentar
Antec900 Skrevet 1. november 2010 Del Skrevet 1. november 2010 Hei! *linken funker ikke* i og med at du er snart 16, så vil jeg anbefale deg å finne en 125 totakter. Yamaha, Kawasaki eller KTM 144 er noen utrolig gode sykler, KTM'en er helt vill når du kan kjøre, men er litt for rå for en som ikke har kjørt før! men totakter er tingen assa! Lenke til kommentar
Fatal1tyX Skrevet 6. november 2010 Del Skrevet 6. november 2010 (endret) yamaha er dyrt og helt greit, kawasaki er helt greit og billig, suzuki er helt greit og billig ktm suger og er kjempedyrt, honda er helt greit og billig! bare og velge å vrake det viktigste er at eierne har skiftet olje regelmessig men hvis du skal starte er det greit med 125 2 takter og heller kjøpe 250 4 takt på slutten av sesongen!! 4 takt er det beste fordi du har mye mer dreimoment og motorbrems osv men mye mer og holde styr på: ventiler, oljeskift osv husk at du bare burde kjøpe 4 takt dersom den er lagd etter 2006 masse feil med -06 modeller. husk også at du må burde få prøvd den før du kjøper den bare for å prøve alle gira mye feil med girkasse når det gjelder 09mod kawa og 08mod yamaha veit jeg men er mye feil med alle produsenter så prøv før kjøp helst hvis ikke må du få selgerens garanti at alt funker som det skal! Endret 16. november 2010 av Fatal1tyX Lenke til kommentar
Sowny Skrevet 6. november 2010 Del Skrevet 6. november 2010 Meld deg inn i en lokal klubb, de kan sikkert hjelpe deg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå