simentp Skrevet 21. september 2010 Rapporter Del Skrevet 21. september 2010 Nice rutekart KongKake I og med at det er under en spillmåned siden jeg startet, så er jeg fornøyd jeg. Jepp, gode destinasjoner du har valgt og, hva tjener du pr. dag? Lenke til kommentar
KKake Skrevet 21. september 2010 Rapporter Del Skrevet 21. september 2010 Tjener ca 188000 dagen. Ikke så alt for mye, men inntil jeg får økt flåten er det vrient å tjene noe mer. Har 100% load og monopol på alle strekningene da. Lenke til kommentar
IskaldCola Skrevet 21. september 2010 Rapporter Del Skrevet 21. september 2010 Hva ville dere gjort? Kjøpe et nytt ATR-72 til 10M, eller spare pengene og kjøpe noe mer fancy i morgen? Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 21. september 2010 Forfatter Rapporter Del Skrevet 21. september 2010 I morgen beriker jeg flåten med en 737-300 regner jeg med. Denne skal settes i direkte trafikk til midtøsten, da ingen(!) opererer ruter dit fra Vilnius. Lenke til kommentar
KKake Skrevet 21. september 2010 Rapporter Del Skrevet 21. september 2010 Det er digg å vite at jeg har høyest markedsandel på BGO. Men jeg vil så gjerne skaffe meg et nytt fly ... Lenke til kommentar
IskaldCola Skrevet 21. september 2010 Rapporter Del Skrevet 21. september 2010 I morgen beriker jeg flåten med en 737-300 regner jeg med. Denne skal settes i direkte trafikk til midtøsten, da ingen(!) opererer ruter dit fra Vilnius. Meldt deg inn i One World? Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 21. september 2010 Forfatter Rapporter Del Skrevet 21. september 2010 I morgen beriker jeg flåten med en 737-300 regner jeg med. Denne skal settes i direkte trafikk til midtøsten, da ingen(!) opererer ruter dit fra Vilnius. Meldt deg inn i One World? Nei Vurderer thouogh. Lenke til kommentar
IskaldCola Skrevet 21. september 2010 Rapporter Del Skrevet 21. september 2010 (endret) Nei Vurderer thouogh. Vurderte det jeg også, men tror jeg prøver å stå på egne bein en stund til. Men det var saftig fine leasingpriser de opererte med.. Edit: Hadde vært greit hvis vi kunne laget en liste med alle fra forumet og hatt den i førstepost. Gøy å vite hvem som er hvem i spillet Endret 21. september 2010 av iskaldcola Lenke til kommentar
Imsvale Skrevet 21. september 2010 Rapporter Del Skrevet 21. september 2010 (endret) Noen som vil ha Vardaxen min før de går i minus, så er det bare å raske på. Edit: Hadde vært greit hvis vi kunne laget en liste med alle fra forumet og hatt den i førstepost. Gøy å vite hvem som er hvem i spillet Bruker Flyselskap Base =============================================================================== iskaldcola Hippie Airlines St. Petersburg (Pulkovo Intl.) TrondH86 HelveticAir Zürich Panerai Panerai Airways Roma (Da Vinci) Zetheus Ragnarok Airlines Oslo Mchansern Lithuanian Intl. Aviation Vilnius Henrik C Dunder Mifflin Airlines København ZealD Kiwi Airlines Christchurch MiKA77 SAS Norway A/S Zürich Mitez TotalAir Toulouse koots South African Airways Johannesburg (O.R. Tambo Intl.) KongKake Cheap Air Norway Bergen xquzi Vive La Airlines Las Vegas (McCarran Intl.) diZrupt0r TurboTrans Airlines Frankfurt cFc Wings of Love København bigggan Icelandair Keflavik b00n Fallout Air Zürich Nordvi Dwight K Schrute Airlines Lisboa Alt-Ctrl Speedy Airlines Dallas (Fort Worth) Skrik ut hvis det er noe er feil. Logg: Lagt til diZrupt0r med TurboTrans Airlines Rettelse: South African Airlines -> Airways Lagt til cFc med Wings of Love Lagt til bigggan med Icelandair Lagt til b00n med Balle Airlines Lagt til Nordvi med Dwight K Schrute Airlines Lagt til Alt-Ctrl med Speedy Airlines Navnebytte: b00ns Balle Airlines -> Fallout Air Stadig flere brukere fatter interesse for Airline Mogul. Lista er oppdatert for siste gang 23.09.10 00:30. Endret 23. september 2010 av TrondH86 Lenke til kommentar
IskaldCola Skrevet 21. september 2010 Rapporter Del Skrevet 21. september 2010 (endret) Bestilte meg et nytt ATR-72 et halvt minutt før månedsskifte! Nå har jeg -15M på bok @ TrondH86: Takk for listen! Vi er jo blitt ganske mange etterhvert, så jeg stemmer for en allianse når vi begynner å få litt mer stabil økonomi. Endret 21. september 2010 av iskaldcola Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 21. september 2010 Rapporter Del Skrevet 21. september 2010 Flott liste Trond! Ble ikke minus på meg, men 5.5M gikk fort til 0.5M. Kunne vært verre. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 21. september 2010 Forfatter Rapporter Del Skrevet 21. september 2010 -2.6M ohyeah! Driver kostnadseffektivt. Lenke til kommentar
KKake Skrevet 21. september 2010 Rapporter Del Skrevet 21. september 2010 Har -2.7M jeg. Hvordan kan jeg bygge meg opp igjen, og klare å ekspandere innen neste smell? Kuttet ned to ruter (Keflavik og Torp) for å spare penger på å holde gates og mindre slitasje (=mindre service på flyet), men har dere tips til noe annet jeg kan gjøre? Lenke til kommentar
IskaldCola Skrevet 21. september 2010 Rapporter Del Skrevet 21. september 2010 Har -2.7M jeg. Hvordan kan jeg bygge meg opp igjen, og klare å ekspandere innen neste smell? Kuttet ned to ruter (Keflavik og Torp) for å spare penger på å holde gates og mindre slitasje (=mindre service på flyet), men har dere tips til noe annet jeg kan gjøre? Selv om du har -2.7 nå, så betyr ikke det at du nødvendigvis taper penger. Hvis regnskapet ditt viser positive tall (projected totals(for end of month)), så går det riktig vei. Btw: Du betaler like mye i vedlikehold på flyet selv om det står på bakken, så hold det i luften mest mulig. Det er mest penger å hente hvis du flyr til store byer som f.eks frankfurt eller paris (jeg tjener over 90000 på hver av de to) Lenke til kommentar
Imsvale Skrevet 21. september 2010 Rapporter Del Skrevet 21. september 2010 Vedlikehold på flyet er vel det samme uansett hvor mye eller lite du fly. Flyet kan stå på bakken det, og du betaler like mye i vedlikehold etter det jeg har skjønt. Vedlikehold er en funksjon av gjennomsnittsalder og nypris på flåten din. Så det er bare å skvise mest mulig ut av flyet! Lenke til kommentar
KKake Skrevet 21. september 2010 Rapporter Del Skrevet 21. september 2010 Jau, når dere sier det, så var det vel dumt å kutte rutene, er dog fortsatt i pluss i følge "Projected Totals", så får heller åpne noen ruter til Paris elns når jeg får råd igjen. Men takk for tipsene, risikerer hvert fall ikke at jeg kutter flere ruter. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 21. september 2010 Forfatter Rapporter Del Skrevet 21. september 2010 Helt ok å kutte ruter, så lenge man erstatter de med mer lønssomme ruter hehehe. Lenke til kommentar
KKake Skrevet 21. september 2010 Rapporter Del Skrevet 21. september 2010 Da var Torp og Reykjarvik erstattet med Paris - Orly. Parisruta gir meg 50% mer enn det de to andre gjorde tilsammen så ... Lenke til kommentar
IskaldCola Skrevet 21. september 2010 Rapporter Del Skrevet 21. september 2010 Jau, når dere sier det, så var det vel dumt å kutte rutene, er dog fortsatt i pluss i følge "Projected Totals", så får heller åpne noen ruter til Paris elns når jeg får råd igjen. Men takk for tipsene, risikerer hvert fall ikke at jeg kutter flere ruter. Du vet at det går helt fint å leie gates og åpne nye ruter selv om du har masse rødt i banken sant? Det er helt normalt å ha lite penger første måneden, men ser ut som det pleier å ta seg opp etterhvert Lenke til kommentar
diZrupt0r Skrevet 21. september 2010 Rapporter Del Skrevet 21. september 2010 Skrik ut hvis det er noe som mangler. Jeg har også startet opp i Fair Game, mitt selskap heter "TurboTrans Airlines", med base i Frankfurt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå