Pål-Espen Skrevet 5. januar 2010 Del Skrevet 5. januar 2010 hvordan er den? noen som har den? trenger en grei nok ekstratelefon Lenke til kommentar
Ondrej Skrevet 19. januar 2010 Del Skrevet 19. januar 2010 Kjøpte en i julegave til dama. Hun er veldig fornøyd. Jeg har testet den litt og den virker veldig lik nokia 5800. Bare noen mm tynnere, uten wlan og dårligere kamera uten kameralys. Mye mobil for pengene. Lenke til kommentar
Onkel Skrevet 18. mars 2010 Del Skrevet 18. mars 2010 Jeg hadde N82 før jeg kjøpte denne. Det er jo fortsatt Nokia. Men jeg må si jeg faktisk sjeldnere blir sint på denne enn jeg ble på N82'en. Litt satt på spissen, men den fyller stort sett de samme funksjonene i hverdagen for min del, til en tredjedel av prisen - og mer stabilt. Det som var viktig for meg var GPS og musikkspiller. Her er jeg fornøyd, i forhold til prisen. Her har jeg inntrykk av at du må langt opp i pris for å få mer for pengene. På miunussida: Bittelitt treig (men N82 var verre). Og dette er IKKE en profftelefon eller noe for dem som har lyst å ta bilder (men bruk nå for guds skyld et kamera til det). Og jeg personlig ville nok foretrekke knapper (siden jeg da kunne kjenne knappene og tekste fort uten å se på skjermen) framfor berøringsskjerm (som nok er det store aberet her - rett som det er har jeg ikke trykket hardt nok, og trykket registreres ikke). Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå