steinhun Skrevet 9. november 2009 Del Skrevet 9. november 2009 Hvilke er best av Chillforce, Xbox 360 eller PS3 kontrolleren å bruke til PC? Fordel om det funker med Win 7.. Lenke til kommentar
XE800 Skrevet 9. november 2009 Del Skrevet 9. november 2009 Hvilke er best av Chillforce, Xbox 360 eller PS3 kontrolleren å bruke til PC? Fordel om det funker med Win 7.. Får ingen relevante treff når jeg søker på Chillforce, feil navn? Sjøl bruker jeg en billig PC-gamepad fra Tesun, har alle knappene og funker på alt. Lenke til kommentar
FlinkeFreddy Skrevet 9. november 2009 Del Skrevet 9. november 2009 Hvilke spill skal du bruke den til ? Mus og tastatur er jo overlegene på fps. Jeg har en gammel gamepad fra creative, som er super når jeg spille SNES-spill på data. Bilspill? Lenke til kommentar
steinhun Skrevet 9. november 2009 Forfatter Del Skrevet 9. november 2009 (endret) Bilspill ja, Chillstream var det jeg mente. Sitter å prøver og kose meg med Need for speed: shift, men jeg får litt problemer med 700+hk biler og bruke tastatur. Heheh! Link i prisguiden til Logitech Chillstream https://prisguiden.no/product.php?product_id=92378 Endret 9. november 2009 av Celeb0rn Lenke til kommentar
Znaky Skrevet 9. november 2009 Del Skrevet 9. november 2009 Bilspill ja, Chillstream var det jeg mente. Sitter å prøver og kose meg med Need for speed: shift, men jeg får litt problemer med 700+hk biler og bruke tastatur. Heheh! Logitech ratt? :O Lenke til kommentar
steinhun Skrevet 9. november 2009 Forfatter Del Skrevet 9. november 2009 blir fort 3x prisen da for et brukendes ratt og gamepad er jeg vant med fra før. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå