diver981 Skrevet 23. februar 2009 Del Skrevet 23. februar 2009 Har fått et stort problem med å synkronisere telefonen, dvs at det ikke går i det hele tatt. Har avsluttet partneskap, restartet telefon og pc, slått av brannmurer o.l. uten resultat. Telefonen kobles lett mot pc så utveksling av filer er ikke noe problem. Når synkronisering starter via Mobile Center går dette enten veldig fort 2-3 sekunder eller kanskje et par minutter men intet av kontakter/mail kommer inn på telefonen. Bruker Vista og Norman Antivirus. I Active sync programmet på telefonen finnes følgende melding, support code 0x80072EFF. Noen som har vært borti dette? Lenke til kommentar
GbNoR Skrevet 23. februar 2009 Del Skrevet 23. februar 2009 Nå vet jeg ikke om det er helt likt med Xperia og Touch Pro, men jeg hadde ett tilsvarende problem. Hos meg var det at det låg en del avtaler (kalenderoppføringer), helligdager etc, som ActivSync mente var foreldet. Du finner det ut med å gå inn på ActivSync under programmer (altså starte den fra telefonen), og les feilmeldingen på telefonen. Min løsning var å innstallerPocketOutlookEraser.zip Kunne da slette alle helligdag oppføringer. (anbefaler å ta backup av avtaler etc, fra Oulook, da disse kan bli slettet ved neste synkronisering). Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå