Fenixen Skrevet 14. februar 2009 Del Skrevet 14. februar 2009 Så ikke ut som det ble noen spotify nøkkel på meg selv om jeg sendte inn for 24 timer siden? gå nå bare på irc og hent en gratis nøkkel der.. yeez.. quakenet, join #spotify Lenke til kommentar
Occi Skrevet 14. februar 2009 Del Skrevet 14. februar 2009 #spotify@Qnet !invite /say Thanks gogo. Lenke til kommentar
tørrfisk Skrevet 14. februar 2009 Del Skrevet 14. februar 2009 Wow. Ikke en eneste Tool-låt. Det kan ha noe med deres motvilje mot å legge ut sanger på nett, men likevel. Forøvrig ganske svak katalog i programmet, men konseptet er veldig bra. Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 14. februar 2009 Del Skrevet 14. februar 2009 Det sier vel mer om deg enn om Spotify. Vel, eneste musikken jeg mangler er egentlig Metallica. Ellers har Spotify det meste av gammel rock og ellers hva jeg hører på. Lenke til kommentar
Fenris90 Skrevet 14. februar 2009 Del Skrevet 14. februar 2009 jeg fikk tar i invitasjon, og jeg er svært fornøyd med sportify:) tak*** Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 14. februar 2009 Del Skrevet 14. februar 2009 takker for infoen om quake, nytt det siden i går. Lenke til kommentar
tørrfisk Skrevet 19. februar 2009 Del Skrevet 19. februar 2009 (endret) Det er jo helt utrolig at de ikke har kashmir av led zeppelin. Spotify er så ufullstendig at jeg har lite nytte av det på nåværende tidspunkt. Det har enormt med potensiale, så når det kommer ut av semi-closed beta, blir det forhåpentligvis bedre. Tviler sterkt på at de får lov å streame tool, likevel. Edit: Oppdaget til min forskrekkelse at de ikke HADDE led zeppelin overhodet. Endret 19. februar 2009 av tørrfisk Lenke til kommentar
tørrfisk Skrevet 19. februar 2009 Del Skrevet 19. februar 2009 De har ikke Pink floyd Hva er poenget når de så og si bare har svensktoppen tilgjengelig? Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 19. februar 2009 Del Skrevet 19. februar 2009 Hva er poenget når de så og si bare har svensktoppen tilgjengelig? Var det et spørsmål eller mocking? De har mye mer, og omtrent all musikk jeg hører på. Artister som ikke er der er pga plateselskapene, eller etter eget ønske fra artisten. Lenke til kommentar
tørrfisk Skrevet 19. februar 2009 Del Skrevet 19. februar 2009 (endret) Hva er poenget når de så og si bare har svensktoppen tilgjengelig? Var det et spørsmål eller mocking? De har mye mer, og omtrent all musikk jeg hører på. Artister som ikke er der er pga plateselskapene, eller etter eget ønske fra artistene. Det var ingen av delene. Jeg konstaterte simpelthen at de har elendig utvalg hva min musikksmak angår. De har lil wayne og lignende, men de har ikke fulle kataloger til noen av artistene jeg er interessert i. Så ikke kom her og fortell meg at det er etter eget ønske fra artisten at enkelte plater ikke er der. Endret 19. februar 2009 av tørrfisk Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 19. februar 2009 Del Skrevet 19. februar 2009 Så ikke kom her og fortell meg at det er etter eget ønske fra artisten at enkelte plater ikke er der. Det skrev jeg heller ikke. Lenke til kommentar
tørrfisk Skrevet 19. februar 2009 Del Skrevet 19. februar 2009 Så ikke kom her og fortell meg at det er etter eget ønske fra artisten at enkelte plater ikke er der. Det skrev jeg heller ikke. Hva skrev du da? Hvorfor skulle plateselskapene velge bort tilfeldige plater som de selv har utgitt? Imeem er en bedre tjeneste på alle vis. Selve spotify-klienten har dog enormt med potensiale. Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 19. februar 2009 Del Skrevet 19. februar 2009 Jeg skrev artister, ikke plater. Lenke til kommentar
tørrfisk Skrevet 19. februar 2009 Del Skrevet 19. februar 2009 Jeg skrev artister, ikke plater. Hvorfor gidder du å kverulere da? Jeg begynner å bli lei av dine meningsløse innlegg. Lenke til kommentar
hifiking Skrevet 19. februar 2009 Del Skrevet 19. februar 2009 Å si at utvalget på spotify er labert er sier mest om den som skriver det. Ja, de mangler noen få store artister, men utover det er det vanvittig mange artister som er der. Lenke til kommentar
tørrfisk Skrevet 19. februar 2009 Del Skrevet 19. februar 2009 Å si at utvalget på spotify er labert er sier mest om den som skriver det. Ja, de mangler noen få store artister, men utover det er det vanvittig mange artister som er der. Jeg har ikke funnet noen av sangene jeg ville høre på i dag. Greit at de har enormt utvalg av de aller mest populære artistene, men det er ikke det jeg er ute etter. Selv de største artistene har store mangler i katalogen sin. Spotify er en flott tjeneste, ikke misforstå meg. Jeg bruker den daglig på jobb nå, men den mangler alt for mye til at den skal bli et alternativ til de andre gode tjenestene som fins. Lenke til kommentar
tørrfisk Skrevet 19. februar 2009 Del Skrevet 19. februar 2009 Forøvrig er noen låter en sprakefest, sannsynligvis grunnet dårlig enkoding. Som f.eks. enkelte machine head-sanger. Programmet er i beta, og kommer nok til å utvide katalogen sin betraktelig etterhvert. Når den gjør det, blir det uten tvil representativt for fremtiden til plateindustrien. Lenke til kommentar
Torbjørn. Skrevet 19. februar 2009 Del Skrevet 19. februar 2009 Spotify - fanboyenes siste oppdagelse etter Apple Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 19. februar 2009 Del Skrevet 19. februar 2009 Såvidt jeg har forstått har man ikke tilgang til alt på spotify uten å betale. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå