Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime


AllFather

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Du bare "glemte" at vi slo ut Barcelona i semifinalen i fjor? Eide de i to matcher, gjorde vi.

 

Edit: Vi slo også ut Chelsea, som dere røyk ut mot.

Nei, jeg tok bare med di gangene vi/dere har vært i samme runde, med noen unntak (bla United vs. Milan). Altså feks, når dere røyk når vi vant tok jeg ikke med semien, og kvarten til Liverpool, siden dere ikke var videre, og omvent. Altså at Liverpool møtte Juve og Chelsea (men det har jeg jo nevnt.).

 

Om du skjønner :)

 

EDIT: Og siden dere for det meste bruker resultat når dere definerer "eiing", spilte dere 0-0 og vant 1-0 over Barca, så vil jeg ikke kalle det eiing. :) For å snakke deres språk, shizzle my dizzle.

Endret av Iiluminati
Lenke til kommentar
Ja, faen. Slo ikke dere også ut Barca for noen år siden? Chelsea også husker jeg.

 

De slo Arsenal i en finale da, men pyttsann.

 

edit: visst søren. jøss, sier jeg til det.

 

Vi slo dem greit på veien til Istanbull. Både Barca og Chelsea klappet for Anfield publikumet etter nederlagene mot Liverpool var et faktum, gode fotball minner.

Lenke til kommentar
Ja, faen. Slo ikke dere også ut Barca for noen år siden? Chelsea også husker jeg.

 

De slo Arsenal i en finale da, men pyttsann.

 

edit: visst søren. jøss, sier jeg til det.

Vi har slått dem ut 2 ganger siste 5 årene, om ikke jeg er heelt på jordet. :)

 

EDIT: Jeg var visst helt på jordet. :p

Endret av Iiluminati
Lenke til kommentar
Ja, faen. Slo ikke dere også ut Barca for noen år siden? Chelsea også husker jeg.

 

De slo Arsenal i en finale da, men pyttsann.

 

edit: visst søren. jøss, sier jeg til det.

 

Vi slo dem greit på veien til Istanbull. Både Barca og Chelsea klappet for Anfield publikumet etter nederlagene mot Liverpool var et faktum, gode fotball minner.

Dere møtte da ikke Barcelona i 05? Eller bommer jeg fullstendig nå? Dere møtte dem i hvert fall i 07.

 

Men noen som kan gi meg fakta på bordet: Hvilken plassering har dere fått i CL-gruppene de foregående sesongene? (05-08)

Lenke til kommentar

04-05

 

Liverpool

Okey, i 04-05 kommer dere på 2. plass i deres gruppe, og er heldige med trekninga hvor dere får Bayer Leverkusen. Derfra trekker dere Juventus, som jeg også vil definere som en heldig trekning. Deretter Chelsea, men dere kunne også trukket Milan. Jeg tar ikke med finalen, for det er ingen trekning.

 

United

Vi trekker Milan, et av de aller beste lagene i Europa på den tiden, ikke akkurat heldig. Vi røk.

 

05-06

 

Liverpool

Trekker dere Benfica, en "enkel" kamp, men dette er fordi dere endte på 1. plass i gruppa. Hmm, hadde tenkt å skrive no smart nå, men dere røk jo for faen meg ut.

 

United

Faen vi røk allerede i gruppespillet.

 

06-07

 

Liverpool

Dere vinner gruppa og trekker PSV, siden dere kom på 1. plass. Deretter Chelsea som ikke akkurat er uheldig mtp at de andre dere kunne trekke United eller Milan.

 

United

Vi kom på 1. plass, allikevel trekker vi Roma, uheldig. Deretter Milan, men da gjelder det samme som over.

 

07-08

 

Liverpool

Dere kommer på 2. plass og trekker Inter, nettopp fordi dere kom på 2. plass. Da er man nesten tvunget mot bra motstand. Dermed Arsenal, og husk dere kunne fått verre motstand enn det. Deretter Chelsea, men alternativene var som året før, United eller Milan.

 

United

Vi vinner gruppa, og trekker Lyon. Det desidert vanskeligste vi kunne trekke. Deretter går turen til Roma, som er en grei trekning for oss. I semi'n gjelder det samme som over.

 

--------------------------------------------------

 

Poenget mitt er: dere trekker ikke vanskelig mens vi trekker lett. Bullshit. Det er jo helt klart omvendt.

Endret av Points
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...