Gå til innhold

Overføre et abonnement


Anbefalte innlegg

Hallåå

 

Jeg har nå en mobil som jeg kjøpte med bindingstid, men er veldig nære med å kjøpe meg en ny. Det som er er at bindingstiden ikke går ut før i mai, men går det an at jeg overfører/viderefører dette abonnementet? For har tenkt til å kjøpe den nye med samme abonnement+bindingstid! :-)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Kanskje finne ut hvilket ab. og operatør trådstarter bruker før vi diskuterer hva det koster og bryte bindingen .... ?

 

;)

 

Fleste operatører tilbyr deg og fornye bindingen din 1 månde før den går ut. Så det er mulig det alt kan gjøre dette nå (eller snart).

Er enig her! Litt mer info?

Lenke til kommentar

du var vel telenor abenoment da? Jeg jobber jo for Ucan2 og vi pleier som regel å få fjerna bindingstid hvis det er en måned eller mindre. Såfremt de er netcom kunder alerede.

Syns du hadde flaks når det var 3 månder igjen hehe.

 

Edit: Såfremt de er netcom kunder alerede.

Endret av Roab
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-376f9
du var vel telenor abenoment da? Jeg jobber jo for Ucan2 og vi pleier som regel å få fjerna bindingstid hvis det er en måned eller mindre.

Syns du hadde flaks når det var 3 månder igjen hehe.

Ser at du jobber for både ucan2 og netcom. Mange her på forumet er usikre på om det er noen binding, eierskap eller annet forhold mellom de to firmaene. Hvis du haddde tatt deg tid og laget en ny tråd på det temaet, tror jeg at mange hadde satt pris på det. :thumbup:

Lenke til kommentar
Jeg har djuice nonstop! :-)

Prøvde å bestille en telefon fra elprice i går, men fikk i dag beskjed om at orderen hadde blitt slettet, pga at mitt abonnement fortsatt hadde bindingstid :-(

Meget dårlig service ifra elprice hvis du kjøpte i butikk! Hvis du ringer inn til telenor så får du kjøpt garantert samme telefon uten å vente til Mai. Ring Telenor KS og spør de! Der får du hjelp!

Lenke til kommentar
Jeg har djuice nonstop! :-)

Prøvde å bestille en telefon fra elprice i går, men fikk i dag beskjed om at orderen hadde blitt slettet, pga at mitt abonnement fortsatt hadde bindingstid :-(

Meget dårlig service ifra elprice hvis du kjøpte i butikk! Hvis du ringer inn til telenor så får du kjøpt garantert samme telefon uten å vente til Mai. Ring Telenor KS og spør de! Der får du hjelp!

 

Bestilte fra nett.

 

Her følger viktig Informasjon fra Elprice.no

Avdelingen for mobiltelefoni

--------------------------------------------

 

Du har forsøkt å bestille en ordre på et Telefonnummer

som allerede er under bindingstid. Vi får på

grunnlag av dette ikke fullføre bestillingen din.

 

Vi har midlertidig slettet denne bestillingen på

grunnlag av dette.

 

Dersom du ønsker å oppheve bindingen tar du

kontakt med oss ved å svare på denne mailen.

(på denne måten får vi med oss rett ordre nummer

som står i emne feltet på denne mailen. Har du Netcom abonnement må de kontaktes på 05050, da vi ikke får fjernet bindingen hos dem)

Du kan også ta kontakt med operatøren for å undersøke

hva du må betale i gebyr for å oppheve denne bindingen.

 

Kontaktnummer:

--------------

Telenor kundeservice: 09000

NetCom kundeservice : 05050

 

 

Dersom vi ikke hører noe innen 2 uker vil ordren din

automatisk bli slettet, men vi setter pris på om

vi får kanselleringer inn ved at du svarer på denne mailen.

 

 

Vi gjør oppmerksom på at ordren din vil følge prissvingninger

som blir gjort på mobil ordren din i tidsrommet du

ordner opp med operatøren. Vi sender aldri ut mobilen uten

å informere deg om en eventuell pris justering.

 

Takk

 

---

mvh

Elprice.no

Kundeservice for Mobiltelefoni

[email protected]

tlf: 55 53 59 00

 

 

Dette var mailen jeg fikk

Lenke til kommentar

Jeg skal ha en LG KU990.

Sendte mail tilbake og lurte på om jeg fikk det gratis, ettersom det var så kort tid til bindingstiden gikk ut (men legg merke til at bindingstiden ikke går ut før i juni, bare det at jeg kan fornye i mai. min feil som ikke har opplyst om dette!), og fikk beskjed om at dette koster 400. Er så utålmodig, så jeg sa at det gikk greit. Så nå er vel alt i boks, bare de får bekreftet fra telenor om at det er fiks ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...