Inc Skrevet 23. mars 2008 Del Skrevet 23. mars 2008 Har i den senere tid opplevd å få min bilder ødelagt pgr av ett eller annet og som jeg ikke finner ut hva kan være galt. Synger kameraet på siste verset nå? HJELP! Lenke til kommentar
Anew Skrevet 23. mars 2008 Del Skrevet 23. mars 2008 Har du prøvd med et annet minnekort? Dette ser ut som korrupte filer. Lenke til kommentar
asdf9321asdf1234 Skrevet 23. mars 2008 Del Skrevet 23. mars 2008 Og hvis du ikke har flere minnekort; prøv i det minste å formatere det du har nå. Lenke til kommentar
Fulgu Skrevet 23. mars 2008 Del Skrevet 23. mars 2008 (endret) Her er det noe alvorlig feil med kameraet eller minnekort og ingen brukerfeil, dette må nok reklameres eller repareres EDIT: Oups, allerede svart på Endret 23. mars 2008 av Fulgu Lenke til kommentar
PMnormal Skrevet 23. mars 2008 Del Skrevet 23. mars 2008 Det i midten er jo skikkelig art by accident. Ikke slett det. Støtter forøvrig de andre i deres forslag til løsninger. Tipper faktisk på minnekort, fordi jeg mener å huske et tilsvarende problem med den løsningen var oppe en gang her på forumet. Lenke til kommentar
Inc Skrevet 23. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 23. mars 2008 Ja okay. Formateringen som gjøres på kameraet, er den god nok? Lenke til kommentar
seriksen Skrevet 23. mars 2008 Del Skrevet 23. mars 2008 (endret) Ja okay. Formateringen som gjøres på kameraet, er den god nok? Det er som regel en fordel å gjøre formatering i kameraet kortet skal brukes. Hvis det er noen viktige bilder som er ødelagt så kan det være at bildene kan reddes med spesialprogram for å lese kort og rette feil, men de jeg har prøvd har fungert bedre på å finne bilder som er borte enn å rette feil i enkeltbilder. Endret 23. mars 2008 av seriksen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå