FredrikG Skrevet 28. oktober 2005 Del Skrevet 28. oktober 2005 Hei, er det noen som vet hvor jeg kan få tak i denne fjernkontrollen? Det irriterer meg litt at den ikke fulgte med siden ir-porten sitter foran, tv-programmet har en prosess "REMOTE_CONTROL" som hele tiden kjører, og at det i manualen til tv-kortet står at fjernkontroll alltid skal følge med kortet. I tillegg har alle tester av maskinen jeg har lest hatt med slik fjernkontroll (f.eks. DinSide og her på Hardware). Lenke til kommentar
saivert Skrevet 21. november 2005 Del Skrevet 21. november 2005 Hei! Jeg har sendt en mail til Zepto om dette. Mailen innholder disse spørsmålene/punktene: - Hvorfor sender dere ikke med fjernkontrollen? - Mørke felter på LCD panel - Hvorfor sender dere ikke med kabeldongle for tilkobling til Video ut (SVideo/SVHS)? Jeg kommer tilbake med mer info når jeg får svar. Imens kan dere lese http://go6600.no-ip.com Lenke til kommentar
Ultra_Fisk Skrevet 21. november 2005 Del Skrevet 21. november 2005 Dette lurer jeg også på! Lenke til kommentar
Jada-jada Skrevet 22. november 2005 Del Skrevet 22. november 2005 Hvorfor ikke ta en tlf?? Det faktisk veldig hyggelige teknikere hos Zepto... 1. Det er ikke laget en fjernkontroll som er bra nok, og Zepto venter på en løsning (fjernkontroll er ekstrautstyr) 2.Feil på Lcd skjermen og byttes ved garanti. 3. Kabeldongle for tilkobling til Video ut (SVideo/SVHS er ekstrautstyr... Lenke til kommentar
FredrikG Skrevet 31. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 31. desember 2005 Jeg ser at Zepto nå har begynt å selge 6515WD med fjernkontroll (ikke mediacenter, men til tv-kortet). Noen som har noe erfaring med denne? Vurderer sterkt å sende en e-post for å prøve å kjøpe den løst... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå