Gå til innhold

Best konfigurasjon for Zepto Znote 6515WD

FredrikG

Anbefalte innlegg

Jeg har bestemt meg for å kjøpe Znote 6515WD, men blir litt satt ut av alle valgene. Er student, så pris er absolutt er faktor, men samtidig vil jeg at den skal kunne være brukbar lenge (siden jeg sikkert ikke får råd til å kjøpe ny pc før studiene er over). Tenker å gå for rabatt-modellen, og uten OS vil den koste 11 625,-. Bør jeg leve på nudler en måned eller to for å oppgradere litt? Tenker særlig på prossessor (1,86GHz), harddisk (80GB) og minne (1024 MB)... Da blir prisen 12 925,- , som egentlig er dyrere enn jeg ønsker, men er det et "must"? Skal brukes til tekstbehandling, programmering, litt spilling, musikk, film og tv...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg har bestemt meg for å kjøpe Znote 6515WD, men blir litt satt ut av alle valgene. Er student, så pris er absolutt er faktor, men samtidig vil jeg at den skal kunne være brukbar lenge (siden jeg sikkert ikke får råd til å kjøpe ny pc før studiene er over). Tenker å gå for rabatt-modellen, og uten OS vil den koste 11 625,-. Bør jeg leve på nudler en måned eller to for å oppgradere litt? Tenker særlig på prossessor (1,86GHz), harddisk (80GB) og minne (1024 MB)... Da blir prisen 12 925,- , som egentlig er dyrere enn jeg ønsker, men er det et "must"? Skal brukes til tekstbehandling, programmering, litt spilling, musikk, film og tv...

Jeg har hatt den maskinen, og det eneste jeg ville oppgradert er minne til 1024 for det gjør maskinen mye mer stabil og raskere.

Prosessor 1,73GHz kontra 1,86 er ikke merkbart, og de fleste klarer seg godt med 60GB HDD på en bærbar så unn deg heller litt kjøttkaker av og til :D

Endret av Jada-jada
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...