Klovny Skrevet 2. oktober 2008 Del Skrevet 2. oktober 2008 (endret) Hei hei, tenkte eg skulle kjøpe meg ein moped, såg litt på denna da og lurte på ka probleme denne sykkelen pleier og ha:) Ein kamerat har den samme, og har hatt litt probleme med den, ville ikkje starta skikkeli på ei stond(Vatn på stempele) og noe annet, så eg lurer på ka problemer eg har i vente.. Råd og tips om andre mopeder er og veldi høgt verdsatt:P Endret 2. oktober 2008 av Klovny Lenke til kommentar
Requi Skrevet 2. oktober 2008 Del Skrevet 2. oktober 2008 Hei hei, tenkte eg skulle kjøpe meg ein moped, såg litt på denna da og lurte på ka probleme denne sykkelen pleier og ha:) Ein kamerat har den samme, og har hatt litt probleme med den, ville ikkje starta skikkeli på ei stond(Vatn på stempele) og noe annet, så eg lurer på ka problemer eg har i vente.. Råd og tips om andre mopeder er og veldi høgt verdsatt:P Vatn på stempelet er enkelt-tilfeller, og ikke noe som alle har. F. eks om han har mekket på den, og glemt å tette hullet i motoren med noe, så kan dette veldig lett ha oppstått. Andre ting; enkelte har fått "mandags" sykler, men dette er veldig skjeldent. Uansett hva du velger kommer du til å bli fornøyd Lenke til kommentar
Klovny Skrevet 2. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 2. oktober 2008 "Mandags" sykler? Skjønte ikkje heilt ka du meinte:P Lenke til kommentar
Jens viking Skrevet 2. oktober 2008 Del Skrevet 2. oktober 2008 tror han mener at "mandag" sykler er sykler som er skrudd sammen på en mandag, altså at arbeiderne på fabrikken var trøtte og slitne etter helga da de skrudde den sammen? Lenke til kommentar
Klovny Skrevet 3. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 3. oktober 2008 (endret) Hm ok:P Men den var solgt så eg går sikkert for en heilt ny Tzr 2008 Svart/grå dei e jævla stilige:P Endret 3. oktober 2008 av Klovny Lenke til kommentar
Jens viking Skrevet 3. oktober 2008 Del Skrevet 3. oktober 2008 svart/grå? den fargen produseres ikke lenger.. du har 2 farger å velge mellom på 2008, sports white/red og Blue. den blå er med gull-felger. Lenke til kommentar
Klovny Skrevet 3. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 3. oktober 2008 Noooooo! Må vell kjøpe en gammel modell da:P Lenke til kommentar
Klovny Skrevet 3. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 3. oktober 2008 Noen som vet kor masse da koste å frakta ein moped frå Sarpsborg til Stord/Haugesund, eller eventuelt kor eg kan finne det ut? Lenke til kommentar
Yamahatzr Skrevet 8. oktober 2008 Del Skrevet 8. oktober 2008 1000 til 2000 kr for å frakte en moped Ta kontakt med Nor cargo eller dhl og spør Lenke til kommentar
Requi Skrevet 11. oktober 2008 Del Skrevet 11. oktober 2008 Hm ok:P Men den var solgt så eg går sikkert for en heilt ny Tzr 2008 Svart/grå dei e jævla stilige:P Den blå er dobbelt så fin etter min mening Men det er ditt valg : ) Lenke til kommentar
paulm11 Skrevet 4. april 2009 Del Skrevet 4. april 2009 Den blå er dobbelt så fin etter min mening Men det er ditt valg : ) Heil enig!!! Den er bare lekker! Jeg eier en Hm ok:P Men den var solgt så eg går sikkert for en heilt ny Tzr 2008 Svart/grå dei e jævla stilige:P Den blå er dobbelt så fin etter min mening Men det er ditt valg : ) Heil enig!!! Den blå er nydelig!!! Og jeg eier en Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 5. april 2009 Del Skrevet 5. april 2009 Heisann og velkommen til forumet paulm11. Eg ser du har svart i tre forskjellige trådar som alle er litt forelda. For at det ikkje skal bli rot stenger eg trådane så kan du heller opprette ein ny eller finne ein av nyare dato om du vil diskutere dette emnet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg