Gå til innhold

Hva er det verste du har gjort mot en annen?

Sidious

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg snakket om hvor dårlig en gammel kamerat (min bestevenn på den tiden) var i fotball, og at han burde settes av laget. Han var bedre enn meg i fotball, men jeg pratet med andre om det likevel. Kameraten hørte det, og ble naturlig nok sjokkert. Heldigvis ringte han senere på kvelden og konfronterte meg, og vi fikk ordna opp.

Lenke til kommentar

Tror det væreste er at jeg kan lage dårlige vitser på andres bekostning.

Som Robbie sier: "Is there a tumor in your humor..."

første hendelsen hvor jeg selv fikk meg en knekk var når jeg og naboen hadde avtalt at jeg skulle komme over senere på dagen. Jeg glad å lykkelig vandra over. Ble møtt i døra av at "oi, nei kunne ikke bli med pga fikk ikke ha mer en 1 på besøk om gangen..." døra i fleisen og bye bye.

hulk

Ikke noen voldsome greier, men ille nok når en har gått å gleda seg.

Lenke til kommentar

Tror det er relativt sjelden jeg gjør veldig slemme ting mot andre, prøver i grunn, som f.eks fredrikrb sier, å være minst mulig "konfliktsøkende"... Den gang jeg husker best var vel i gymmen på videregående, grunnkurs. En av de første ukene, såvidt blitt kjent med folk der, og vi skulle spille fotball. Kommer meg fri like utenfor 16 meteren, og knaller til ballen, veldig hardt mot mål. Der stod en av de fineste jentene i klassen, såvidt til side for mål, hun rekker ikke en gang reagere før hun får ballen rett i ansiktet, og gikk ned for full telling. Hun brakk ingenting, men hele fjeset var nokså rødt etterpå, og det var liten tvil om at hun hadde det vondt. Selvfølgelig løp jeg bort å unnskyldte meg, men det ble forferdelig mye grining og mas, samt jeg overhørte flere samtaler dagene etterpå med hvor "uomtenksom" og dust jeg var, selv med uttalige unskyldninger etterpå :( . SÅ ja, det er vel det "verste" jeg kan komme på å ha gjort mot noen, så burde kanskje være fornøyd med det i grunn...

Endret av ZprMario
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...