Sidious Skrevet 30. januar 2006 Del Skrevet 30. januar 2006 Emnetittelen er ganske klar. Hva er det verste du har gjort mot et annet menneske? Har du gjort noe i det hele tatt? Det må finnes noen historier der ute, selv kan jeg ikke tenke på noe.... Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 30. januar 2006 Del Skrevet 30. januar 2006 Sviket noen. Skammer meg noe helt forferdelig. Lenke til kommentar
Zlatzman Skrevet 30. januar 2006 Del Skrevet 30. januar 2006 Jeg snakket om hvor dårlig en gammel kamerat (min bestevenn på den tiden) var i fotball, og at han burde settes av laget. Han var bedre enn meg i fotball, men jeg pratet med andre om det likevel. Kameraten hørte det, og ble naturlig nok sjokkert. Heldigvis ringte han senere på kvelden og konfronterte meg, og vi fikk ordna opp. Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 30. januar 2006 Del Skrevet 30. januar 2006 hmm.. usikker.. skade kansje.. vet ikke helt.. har ikkje gjort så mye domt mot andre som jeg kan komme på.. Lenke til kommentar
Sneakerholic Skrevet 30. januar 2006 Del Skrevet 30. januar 2006 Jeg drakk opp melken til en kamerat av meg i dag tidlig så han ikke hadde noe til frokost... Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 30. januar 2006 Del Skrevet 30. januar 2006 Jeg drakk opp melken til en kamerat av meg i dag tidlig så han ikke hadde noe til frokost... 5524582[/snapback] FY FAEN! den tar kaka!! stakkars melkeløse person Lenke til kommentar
jojo123 Skrevet 30. januar 2006 Del Skrevet 30. januar 2006 Jeg drakk opp melken til en kamerat av meg i dag tidlig så han ikke hadde noe til frokost... 5524582[/snapback] som på den tine reklama... må ha det, bare må ha det Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 30. januar 2006 Del Skrevet 30. januar 2006 Husker en gang jeg og bestevennen min hadde en liten krangel, jeg kalte han dumming. Heldigvis ble vi bestevenner igjen ganske fort. Ellers er jeg snill og grei. Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 30. januar 2006 Del Skrevet 30. januar 2006 nærmet meg anmeldelse etter slosskamp.. veldig teit situasjon det der Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 30. januar 2006 Del Skrevet 30. januar 2006 Jeg kommer ikke på noe. Tror ikke jeg har såret noen så veldig. Jeg prøver helst å unngå konflikter med folk jeg er glad i. Tøffelhelt. ^^ Om noen føler at jeg noen gang har såret de så skrik ut. Lenke til kommentar
Zlatzman Skrevet 30. januar 2006 Del Skrevet 30. januar 2006 Jeg kom nettopp på at det siste jeg noensinne gjorde mot en bekjent var å takle ham hardt bakfra i fotball. Han slet litt med foten etter det. Han flyttet til Tyskland og jeg tilbake til Norge forresten, døde ikke eller noe. Lenke til kommentar
Stonescream Skrevet 30. januar 2006 Del Skrevet 30. januar 2006 Tror det væreste er at jeg kan lage dårlige vitser på andres bekostning. Som Robbie sier: "Is there a tumor in your humor..." første hendelsen hvor jeg selv fikk meg en knekk var når jeg og naboen hadde avtalt at jeg skulle komme over senere på dagen. Jeg glad å lykkelig vandra over. Ble møtt i døra av at "oi, nei kunne ikke bli med pga fikk ikke ha mer en 1 på besøk om gangen..." døra i fleisen og bye bye. hulk Ikke noen voldsome greier, men ille nok når en har gått å gleda seg. Lenke til kommentar
Sneakerholic Skrevet 30. januar 2006 Del Skrevet 30. januar 2006 FY FAEN! den tar kaka!! stakkars melkeløse person 5524595[/snapback] Til gjengjeld måtte jeg opp 0700 mens den melkeløse stod opp 1600. Synes ikke helt synd på han. Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 30. januar 2006 Del Skrevet 30. januar 2006 Da jeg var liten dytta jeg en kompis ned trappa på pur faen. Den trappa hadde stålkanter, og var nok ikke direkte digg å ramle i (hadde gjort det selv et par ganger også, så jeg visste det sjøl). Seemed like a good idea at the time... Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 30. januar 2006 Del Skrevet 30. januar 2006 Jeg har ikke gjort så mye slemt, men brodern knakk armen min når jeg stjal fotballen hans en gang vi var små. :!: Lenke til kommentar
Gjest Yoshi Skrevet 30. januar 2006 Del Skrevet 30. januar 2006 Jeg hekta broren min gymmen en gang. Han falt. Det var gøy først, men fikk vondt inni meg Lenke til kommentar
sixx Skrevet 30. januar 2006 Del Skrevet 30. januar 2006 sparka en i nesa så den knakk....følte meg ganske rar der å da...men dagen etter var han like glad å snill mot meg....så har lært at man ikke skal sloss med venner!!! Lenke til kommentar
brd Skrevet 30. januar 2006 Del Skrevet 30. januar 2006 Jeg hekta broren min gymmen en gang. Han falt. Det var gøy først, men fikk vondt inni meg 5525021[/snapback] Tvillings kjærlihet? Lenke til kommentar
ZprMario Skrevet 30. januar 2006 Del Skrevet 30. januar 2006 (endret) Tror det er relativt sjelden jeg gjør veldig slemme ting mot andre, prøver i grunn, som f.eks fredrikrb sier, å være minst mulig "konfliktsøkende"... Den gang jeg husker best var vel i gymmen på videregående, grunnkurs. En av de første ukene, såvidt blitt kjent med folk der, og vi skulle spille fotball. Kommer meg fri like utenfor 16 meteren, og knaller til ballen, veldig hardt mot mål. Der stod en av de fineste jentene i klassen, såvidt til side for mål, hun rekker ikke en gang reagere før hun får ballen rett i ansiktet, og gikk ned for full telling. Hun brakk ingenting, men hele fjeset var nokså rødt etterpå, og det var liten tvil om at hun hadde det vondt. Selvfølgelig løp jeg bort å unnskyldte meg, men det ble forferdelig mye grining og mas, samt jeg overhørte flere samtaler dagene etterpå med hvor "uomtenksom" og dust jeg var, selv med uttalige unskyldninger etterpå . SÅ ja, det er vel det "verste" jeg kan komme på å ha gjort mot noen, så burde kanskje være fornøyd med det i grunn... Endret 30. januar 2006 av ZprMario Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå