Dux ducis Skrevet 2. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 2. januar 2008 (endret) Nå aner jeg ikke hva som har skjedd, for alle emnene jeg går inn på nå har ikke inleggene under seg som vanlig, nå er det en liste der i stedet. Hvordan i all verden får jeg vekk dette? Må da være noen instillinger jeg har oversett? Endret 2. januar 2008 av Zythius Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 2. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 2. januar 2008 (endret) Sakset fra tråden "Ofte Stilte Spørsmål": Forumet er blitt helt kaotisk, jeg må trykke meg inn på hvert enkelt innlegg!Du må trykke på "standard" oppe i høyre hjørne, da du trolig har skiftet til "trådet" visning. Edit: I den nye forumversjonen må du trykke på "Valg" i høyre hjørnet oppe, for så å velge visningsalternativet "Standard" fra valgmenyen. Snorre Endret 2. januar 2008 av Snorre Lenke til kommentar
Dux ducis Skrevet 3. januar 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 3. januar 2008 Hvor lenge er det siden dere implementerte denne nye versjonen da? Er vel en liten stund siden siste store oppdatering. I det minste lengre tid enn 2 dager, for det var da dette skjedde. Og jeg har ikke fiklet med noen instillinger. Uansett, takk. Lenke til kommentar
Bozzeye Skrevet 5. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 5. januar 2008 (endret) Den nye versjonen av forumet, eller oppgraderingen som det også kalles, skjedde i oktober 2007. Edit: Skriveleif. Edit 2: Satt inn et komma og i-tagg. Endret 5. januar 2008 av überSviker Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg