Gå til innhold

Alle innleggene til et medlem


Anbefalte innlegg

Visningen er blitt upraktisk, siden det ikke er mulig å se noe skille mellom sitat og innlegg. I tillegg blir teksten kutta etter linje 6, så da har den ingen annen funksjon enn å se tema og tidspunktet når innlegget ble skrevet. Innholdet er forvirrende å lese slik oppsettet er nå.

 

Hva var vitsen med å endre denne funksjonen fra først av, den var jo bedre før?

 

Så var det dette med å se på et emne med mange svar. Her kommer ikke nødvendigvis siste besvarelse nederst som i en naturlig rekkefølge. Man må i stedet lete mellom "grenene", noe som ikke er særlig praktisk syns jeg - Er oppsettet i dag ment som en kort overgang, eller permanent?

Endret av Zink
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Du må trykke på "standard" oppe i høyre hjørne, da du trolig har skiftet til "trådet" visning

Oops, den har jeg ikke sett før nå... hadde nok kommet borti den likevel da. Takk skal du ha :thumbup:

 

Men visningen av "alle innlegg..." osv. blir ikke endret av den grunn, slik at tema er like aktuelt. Dvs. skillet mellom quote/ sitat og eget innlegg er usynlig i det nye oppsettet, dessverre.

 

edit: leif

Endret av Zink
Lenke til kommentar
Jaa, men, hvordan få det i "normalvisning"? Går det ann?

Hvis jeg ikke har oversett noe igjen, så fins ikke et slikt valg dessverre - Har prøvd med IE7 og Opera 9.24. Blir litt tungvint nå når sitat og egen tekst flyter sammen slik, fordi man må åpne tråden ekstra for å se hvem som skrev hva.

 

Det har vel sine grunner til hvorfor forumet ble endret slik, og er kanskje nevnt ett eller annet sted, men det er opplagt ingen fordel for brukerene at visningen i "Alle innlegg..." blander innholdet...

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...