helto Skrevet 7. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 7. mai 2007 (endret) Vet ikke om det er riktig å poste dette i forumet eller om jeg bare skulle send en melding til en moderator...men, det jeg lurer på er om det er meningen at alle svar i et emne skal vises som linker i bunden av siden? Hvis dere skjønner hva jeg mener... er det meningen at det skal være sånn, og at dette er noe nytt med forumet. Eller er det en feil som blir rettet opp etterhvert?? For det er litt kjedelig å måtte trykke på linkene for å se hva som er svart. Er det noen som veit noe om dette?? Endret 7. mai 2007 av helto Lenke til kommentar
asdfasd Skrevet 7. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 7. mai 2007 (endret) velg linaær+ eller standard oppe i høyre hjørnet, på samme feltet som overskriften står. Den står trolig på trådet hos deg Endret 7. mai 2007 av Whoops Lenke til kommentar
Gjest Slettet+56132 Skrevet 7. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 7. mai 2007 Oppe til høyre står det Trådet · [ Standard ] · Lineær. Du har antakeligvis satt den til trådet, still den tilbake til Standard så er alt normalt. Lenke til kommentar
helto Skrevet 7. mai 2007 Forfatter Rapporter Del Skrevet 7. mai 2007 ahh...nå er alt tilbake som det gode gamle var redd de hadde funnet på noe "smart" med forumet jeg, men jeg hadde heldigvis feil Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 20. november 2007 Rapporter Del Skrevet 20. november 2007 (Automatisk svar) Dette er ikke et teknisk problem med forumet og saken blir derfor ikke gjort noe med her. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg