Ueland Skrevet 22. september 2005 Del Skrevet 22. september 2005 Grunnet nye prioriteringer har nå tom waits for alice valgt å trekke seg som moderator hos oss, og som med andre moderatorer er det alltid kjedelig at de trekker seg, men vi ønsker han lykke til videre, å håper at han muligens kommer tilbake senere. Lenke til kommentar
el-asso Skrevet 22. september 2005 Del Skrevet 22. september 2005 håper at han muligens kommer tilbake senere. Jeg håper ikke bare at han muligens kommer tilbake, jeg håper han kommer tilbake Men som sagt annetsteds, ting forandrer seg og det er vel ikke umulig at det bare er en pause. Uansett lykke til og så får vi håpe at arbeidsmengden ikke blir så stor at den godeste Geir ikke finner tid til å stikke innom som vanlig bruker. Lenke til kommentar
Gronz Skrevet 22. september 2005 Del Skrevet 22. september 2005 Virker som om flere og flere moderatorer trekker seg.. synd, for Tom Waits For Alice er kanskje den aller beste moderatoren noensinne her på forumet... Men lykke til videre! Lenke til kommentar
Gjest Slettet+891234 Skrevet 22. september 2005 Del Skrevet 22. september 2005 synd, for Tom Waits For Alice er kanskje den aller beste moderatoren noensinne her på forumet... Men lykke til videre! Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 22. september 2005 Del Skrevet 22. september 2005 (endret) Dette var trist. Geir har uten tvil vært den beste moderatoren dette forumet har hatt i den tiden jeg har vært her, og han har virkelig formet forumet. Han har kommet med ordentlige, fyldige og svært godt begrunnede svar på hvorfor tråder blir stengt, forklart brukere hvorfor de bryter retningslinjene, og har i det hele tatt oppført seg akkurat slik jeg vil at moderatorer skal oppføre seg. Geir, det står respekt av det arbeidet du har gjort. Lykke til med all den ekstra fritiden du nå får (), og husk at du alltid er velkommen tilbake. Endret 22. september 2005 av @kd Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 22. september 2005 Del Skrevet 22. september 2005 Nei Dette er en trist dag i forumets historie. Må være en av de beste moderatorene som har vært her. Men lykke til videre! Lenke til kommentar
Fat_ASS Skrevet 22. september 2005 Del Skrevet 22. september 2005 ja han var virkelig bra...hadde bestanding en velfylt og overbevisende god forklaring på hvorfor han stengte tråder eller slettet innlegg... Hadde liksom ingenting man skulle ha sagt etter en sånn forklaring... Han var også veldig aktiv i mange andre tråder som en vanlig forumbruker å hadde alltid gode argumenter å innspill....håper han ikke slutter helt og henge her på forumet... Lenke til kommentar
Arne_F Skrevet 22. september 2005 Del Skrevet 22. september 2005 Kom gjerne tilbake, Geir! Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 22. september 2005 Del Skrevet 22. september 2005 Det var trist.. Lenke til kommentar
VegardStr Skrevet 22. september 2005 Del Skrevet 22. september 2005 SYNd... Tom waits for Alice var en bra mod. Lenke til kommentar
TSP Skrevet 22. september 2005 Del Skrevet 22. september 2005 This is a black day in our history! Er helt enig i det andre her har sagt, du var en strålende moderator Geir. Du var den som tilgidde folk, du var den som var der når noen trengte en moderator, du var den som var der når noen ville ha hjelp med noe, du var den som ikke stengte tråder uten en god grunn, du var ikke den som diskuterte uten å tenke på hva innholdet i innlegget ditt var. DU var en modearator som en moderator bør være. Im gonna miss you Geir. Ps: Sier ikke at andre moderatorer ikke er like flinke som Geir, men han er/var defintivt den beste gjennom tidene. Mvh Preben Lenke til kommentar
StupidNick Skrevet 22. september 2005 Del Skrevet 22. september 2005 SYNd... Tom waits for Alice var en bra mod. i motsetning til visse andre Lenke til kommentar
BigJackW Skrevet 22. september 2005 Del Skrevet 22. september 2005 Lykke til videre Geir :ja: Lenke til kommentar
Osse Skrevet 22. september 2005 Del Skrevet 22. september 2005 Nei, Nei, Nei Nå går jeg harde tider i møte her på forumet, uten geir til å holde meg i ørene på en venlig måte "snufs" Lenke til kommentar
play`ern Skrevet 22. september 2005 Del Skrevet 22. september 2005 Yes! Hadde håpet på denne dagen lenge!! Han gidde meg liksom advarsler hele tiden, og alvsluttet med Geir :-) ....menmen! Uten tvil en av de beste mod. Lenke til kommentar
BigJackW Skrevet 22. september 2005 Del Skrevet 22. september 2005 Yes! Hadde håpet på denne dagen lenge!! Han gidde meg liksom advarsler hele tiden, og alvsluttet med Geir :-) ....menmen! Uten tvil en av de beste mod. BTW:Det er jo en grunn til at du får advarsel da Se på profilen til Geir. Medlemsgruppe: Medlemmer http://forum.hardware.no/index.php?showuser=52698 :'( Lenke til kommentar
play`ern Skrevet 22. september 2005 Del Skrevet 22. september 2005 Uten tviiil et av de beste mod......ble ikke egentli sååå sur når han gide meg advarsler....menmen! Han er og var den beste mod. Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 22. september 2005 Del Skrevet 22. september 2005 (endret) Alice is back and Geir is gone.... ps. Lykke til videre og vi "ses" senere Geir ! Endret 22. september 2005 av jarmo Lenke til kommentar
play`ern Skrevet 22. september 2005 Del Skrevet 22. september 2005 Håper nå ihverfall en med like stor vilje og en med like stor personlighet tar over for Geir! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå