Fisken90 Skrevet 23. januar 2006 Del Skrevet 23. januar 2006 Hei=) jeg skal ha sånn hjelm med høytalere i, også trenger jeg musikk som er kult å høre på når man står i bakken.! Noen forslag? Lenke til kommentar
The_Darkness Skrevet 23. januar 2006 Del Skrevet 23. januar 2006 hadde vært fint med litt info om hva slags musikk du liker, noen syns Britney spears er kult, andre syns 1349 er kult.. Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 23. januar 2006 Del Skrevet 23. januar 2006 Rage Against The Machine? Lenke til kommentar
Lapette Skrevet 23. januar 2006 Del Skrevet 23. januar 2006 (endret) Personlig ville jeg foretrukket musikk som gir et lite kick, altså musikk som system of a down og lignende- eller mere funky- Do your thing med basement Jaxx er en DEFINITIV snowboardhit- samme med soundtracks fra SSX spillene, se litt rundt om du finner noe i butikkene... Musikken skal jo bidra til at jeg tør å hoppe på de store hoppene, vet ikke hva du krever av din musikk, men last ned Basement Jaxx sangen!! Endret 23. januar 2006 av Lapette Lenke til kommentar
blured Skrevet 23. januar 2006 Del Skrevet 23. januar 2006 (endret) Hei=) jeg skal ha sånn hjelm med høytalere i, også trenger jeg musikk som er kult å høre på når man står i bakken.! Noen forslag? 5487613[/snapback] Om du har itunes kan du gå inn på Music Store (USA). Og på iMix'er. Der søker du på snowboard. Da finner du mange playlister eller "iMix" som Apple så flott kaller det, med snowboardsanger. Mulig du finner noe du liker der ?. Får håpe det Edit: jeg fant 105 forskjellige iMixer med Snowboard i navnet. Endret 23. januar 2006 av manamind Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 23. januar 2006 Del Skrevet 23. januar 2006 (endret) korn, sepultura, hatebreed, soulfly, nofx, sex pistols, slayer, fear factory, disturbed Og System of a down, coal chamber, godsmack, opeth Endret 23. januar 2006 av Fluesopp Lenke til kommentar
Petrvs Romanvs Skrevet 23. januar 2006 Del Skrevet 23. januar 2006 Pig Destroyer, her er noen låter fra albumet Terrifyer: Gravedancer Towering Flesh Lenke til kommentar
Zerblat Skrevet 23. januar 2006 Del Skrevet 23. januar 2006 Punk funker til slikt. Lenke til kommentar
Hans Skrevet 23. januar 2006 Del Skrevet 23. januar 2006 Punk funker til slikt. 5488051[/snapback] enig! punk er et godt valg... men mye som funker: rise against, beastie boys (sabotage). Britney Spears anbefaler jeg ikke hehe... Lenke til kommentar
Elyas Machera Skrevet 24. januar 2006 Del Skrevet 24. januar 2006 Deftones. *fjorten tegn* 5488198[/snapback] Jepp. RATM er også et godt tips. Vil du ha punk, gå for Ramones eller the Clash. Lenke til kommentar
Jimstar Skrevet 24. januar 2006 Del Skrevet 24. januar 2006 enig.. punk tar kaka når det gjelder snowboard musikk. enkelt og gira. Goldfinger er bra snowboard musikk.. jeg hadde nok foretrukket slipknot selv.. Lenke til kommentar
Jernlov Skrevet 24. januar 2006 Del Skrevet 24. januar 2006 Neste gang jeg skal i bakken skal jeg ha med meg Avant-Garde/Post-Black Metal. Er vel ikke en spesiell type musikk som passer til å kjøre brett, det du hører på ellers er alt du trenger. Lenke til kommentar
drugis Skrevet 24. januar 2006 Del Skrevet 24. januar 2006 bayside, bra punk band Lenke til kommentar
Kakofoni Skrevet 24. januar 2006 Del Skrevet 24. januar 2006 Foo Fighters: Everlong Learn to Fly Jeff Buckley: Halleluja Lenke til kommentar
blured Skrevet 24. januar 2006 Del Skrevet 24. januar 2006 Jaaa... at jeg ikke kom på det. Hallelujah må være den beste snowboardsangen noensinne. Man får virkelig kick av å høre på den. Blir skikkelig gira, og man får lyst til å ta noen skikkelig smoothe triks på biggen. Lenke til kommentar
danno_O Skrevet 25. januar 2006 Del Skrevet 25. januar 2006 Prodigy generelt er veldig god "brett-musikk". Adrenalin-elektronika-rock. Lenke til kommentar
Kakofoni Skrevet 25. januar 2006 Del Skrevet 25. januar 2006 Jaaa... at jeg ikke kom på det. Hallelujah må være den beste snowboardsangen noensinne. Man får virkelig kick av å høre på den. Blir skikkelig gira, og man får lyst til å ta noen skikkelig smoothe triks på biggen. 5493255[/snapback] Tenkte ganske mye på det å sitte rett foran et hopp som du nærmest ikke ser bakken på, og ta noen pust inn før du begynner å kjøre Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 25. januar 2006 Del Skrevet 25. januar 2006 Blir skikkelig gira, og man får lyst til å ta noen skikkelig smoothe triks på biggen. 5493255[/snapback] Det er som ser så fint med musikk, hehe. Jeg bruker å høre på SOAD eller noe som gir et lite kick. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå