Bimmelom Skrevet 15. februar 2005 Del Skrevet 15. februar 2005 Lengte etter litt musikk som spilles på ski annlegg når det er konkuranser og liknende. Det skal være rock. Noen som har noe forslag? Fant noe fra Chemical Brothers som er helt konge. Takker for forslag. Lenke til kommentar
Acrid Skrevet 15. februar 2005 Del Skrevet 15. februar 2005 (endret) Litt random rock/metallåter: Mushroomhead - Sun Doesn't Rise American Head Charge - A Violent Reaction Muse - Hysteria Stone Temple Pilots - Crackerman Soilwork - Distortion Sleep Queens Of The Stone Age - Millionaire Pantera - Mouth For War Edit: Snowboardfriken av en kompis sitter bak meg og skriker "Disturbed!", så du kan jo sjekke ut det også. Endret 15. februar 2005 av Zyklon Lenke til kommentar
Bimmelom Skrevet 15. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 15. februar 2005 Hørte på noen a de artistene du skrev der. Og ikke akkurat helt det jeg var ute etter. Fler som har noe forslag? Lenke til kommentar
Lemkin Skrevet 15. februar 2005 Del Skrevet 15. februar 2005 Kanskje noe av Feeder/Weezer? Noen gode gammle: Weezer: - say it aint so - Hash pipe - Buddy Holly Feeder: - Just a Day (anbefales) - Seven days in the sun - Buck Rogers Kan nevne noe annent småsnaks: Sparta - Cut your Ribbon A Perfect Cirlce - The Hollow Nirvana - Been a Son, faktisk kan du sikkert bruke flere av Nirvana Hm, kanskje Deftones - Hexagram og Deftones - Bloody Cape Lenke til kommentar
Wizendraw Skrevet 15. februar 2005 Del Skrevet 15. februar 2005 Punk rock er vel en slager når det gjelder snowboarding og lignede (ville tro det gjelder ski også). Kan ikke så mye om punk, men her er ihvertfall noen artister: Sum 41 Blink 182 Avril Lavigne (tror det er punk) Spørs jo egentlig veldig hva du liker, og hva slags folk som kommer, men jeg personlig ville tro at noe nyere Metallica (tenker spesielt på Reload) kanskje ville slått an. Sanger: Fuel The Memory Remains Prince Charming Attitude Better Than You (litt usikker på den) Ain't My Bitch King Nothing Frantic My World St. Anger Some Kind of Monster Kanskje også litt eldre Metallica, men min erfaring er at flere liker Load/Reload enn Master of Puppets blant dem som ikke er "metalheads". Anyways, her har du litt gammel Metallica også: Through the Never Holier Than Thou Sad But True Battery (den burde funke ) Master of Puppets Disposable Heroes Leper Messiah Damage, Inc. Ride the Lightning Trapped Under Ice Creeping Death Stiller meg alltid litt i forsvarsposisjon når jeg foreslår ting, for det finnes vel alltid noen som mener at det er helt bak mål. Men du får avgjøre selv Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 15. februar 2005 Del Skrevet 15. februar 2005 Slå til med litt punk! ^^ -Refused -Charta 77 -Millencolin -Venerea -Dia Psalma -Toy Dolls -Turboneger Lenke til kommentar
Acrid Skrevet 15. februar 2005 Del Skrevet 15. februar 2005 Hva med Rancid? Sjekk ut disse sangene: Time Tomb Black Lung The Wolf Hooligans Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 15. februar 2005 Del Skrevet 15. februar 2005 System of a Down. Særlig sangen Aerials. Lenke til kommentar
Petrvs Romanvs Skrevet 15. februar 2005 Del Skrevet 15. februar 2005 Kyuss - Catamaran. Lenke til kommentar
Bimmelom Skrevet 16. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 16. februar 2005 Ahhh.. Punk Rock var det det het igjen ja. Lenke til kommentar
danno_O Skrevet 24. februar 2005 Del Skrevet 24. februar 2005 AC/DC med Big Gun! Den er et must!!! Lenke til kommentar
fujifrik Skrevet 7. mars 2005 Del Skrevet 7. mars 2005 Kyuss - Catamaran. Beste forslaget!!! Lenke til kommentar
andesam Skrevet 7. mars 2005 Del Skrevet 7. mars 2005 hvis du vil legge et fjortiss preg over det så spiller du sum41, green day, avril lavin, blink 182 osv. hvis ikke finner du noe annet Lenke til kommentar
halvardm Skrevet 7. mars 2005 Del Skrevet 7. mars 2005 Green Day er vel grei skimusikk.. Lenke til kommentar
andesam Skrevet 7. mars 2005 Del Skrevet 7. mars 2005 Green Day er vel grei skimusikk.. men det er litt fjortiss... Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 7. mars 2005 Del Skrevet 7. mars 2005 men skimusikk er fjortiss.... har ihvertfall eg erfart... Lenke til kommentar
halvardm Skrevet 7. mars 2005 Del Skrevet 7. mars 2005 Green Day er vel grei skimusikk.. men det er litt fjortiss... Jepp, er vel fjortiss ja. Jeg hører ikke på det selv, men jeg vet at det er litt snowboard/ski o.l musikk. Lenke til kommentar
Πεισιθάνατος Skrevet 7. mars 2005 Del Skrevet 7. mars 2005 Punk rock er vel en slager når det gjelder snowboarding og lignede (ville tro det gjelder ski også) Du glemte Nu Metal, da Linkin Park og den slags Lenke til kommentar
halvardm Skrevet 7. mars 2005 Del Skrevet 7. mars 2005 Noe av The Chemical Brothers ? Synes ihvertfall det er tøft, og jeg syns at det virker som litt "skimusikk". Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå