Gå til innhold

Gode/nye - Skrekk, horror, grøsser.

P-in-P

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Zombies gone wild

Har ikke hørt noe om den, men oppdaget tittelen ved en tilfeldighet når jeg var innom en annen side tidligere i dag. Tror jeg er nødt til å se den :wee:

Så tilfeldigvis den samme filmen tidligere idag når jeg og var innome en annen side. Men droppa fort tanken på å se den, 2.0 på imdb og den tittelen? mnjah, står over.

Ellers så har du jo I Am Legend ute på kino nå.

Lenke til kommentar

Hehe, liker best ubesvarte jeg for det er som regel der en får gitt hjelp til folk ^^

Grunnen til at jeg spurte er fordi jeg har sett deg poste etter meg 3 ganger eller noe slikt i dag, samt at du er i veldig mange av trådene jeg er i ellers :p

Hmm kanskje vi er eneggede tvillinger på 26 og 20 år som bare velger ut de samme trådene :hmm:

Lenke til kommentar
Zombies gone wild

Har ikke hørt noe om den, men oppdaget tittelen ved en tilfeldighet når jeg var innom en annen side tidligere i dag. Tror jeg er nødt til å se den :wee:

Så tilfeldigvis den samme filmen tidligere idag når jeg og var innome en annen side. Men droppa fort tanken på å se den, 2.0 på imdb og den tittelen? mnjah, står over.

For all del. Jeg ser ikke en sånn film og forventer å bli skremt. Jeg forventer å velte meg i stereotyper og kunne le av den gjennomsiktige handlingen

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
Tar dette i skjul siden det er offtopic.
Hehe, liker best ubesvarte jeg for det er som regel der en får gitt hjelp til folk ^^

Grunnen til at jeg spurte er fordi jeg har sett deg poste etter meg 3 ganger eller noe slikt i dag, samt at du er i veldig mange av trådene jeg er i ellers :p

Hmm kanskje vi er eneggede tvillinger på 26 og 20 år som bare velger ut de samme trådene :hmm:

Faktisk så har jeg gode gamle "vis nye innlegg" på toolbaren i FireFox. Synes den er best egentlig.

Når kvelden blir for kjedelig og søvnen lar vente på seg så er det en god venn å ha. Og det er en fin måte å oppdage tråder man aldri ville postet i ellers...

Endret av L4r5
Lenke til kommentar
Zombies gone wild

I Am Legend var ikke så værst den. verdt å se iforhold til mye annet :)

Lenke til kommentar
En ting er bra sikkert, styr unna 30 Days of Night!! Den var rett slett dårlig, ikke latterlig dårlig men bare kjedelig dårlig.

Synes ikke den var så gale jeg. Den fikk jo slakt i media så jeg hadde ikke så høye forventninger. Men den endte opp på en respektabel 6.0 for min del.

Lenke til kommentar
Zombies gone wild

I Am Legend var ikke så værst den. verdt å se iforhold til mye annet :)

Den var riktig ille. Etter å ha sett store deler av den så forstår du at slutten kommer til å suge fordi det bare er igjen 20 minutter. En håpløs smørje som sikkert var billig å lage siden det bare er Will Smith og noen utstillingsdokker i rollene.......

Jeg søkte på tittelen i google og la til "sucks" som jeg pleier å gjøre, og det er ingen mangel på treff.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...