P-in-P Skrevet 27. desember 2007 Del Skrevet 27. desember 2007 Hei! Er det noen som kan annbefale noe i nevnte katogorier? Action/komedie kan gjerne være innblandet. Om dere vet om flere som f.eks Terror Planet så hadde det vært fint Gjerne komedier også om det er noe bra og nytt der også. Lenke til kommentar
WD40 Skrevet 28. desember 2007 Del Skrevet 28. desember 2007 http://imdb.com/chart/horror Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 28. desember 2007 Del Skrevet 28. desember 2007 Zombies gone wild Har ikke hørt noe om den, men oppdaget tittelen ved en tilfeldighet når jeg var innom en annen side tidligere i dag. Tror jeg er nødt til å se den Lenke til kommentar
P-in-P Skrevet 28. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 28. desember 2007 Takk for svar! Men et spørsmål til deg Lars - Følger du etter meg her på forumet, eller poster du sinnsvakt mye om dagen..? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 28. desember 2007 Del Skrevet 28. desember 2007 Nei om dagen poster jeg ikke så mye. Blir litt mer utover kvelden da. Og sånn i de sene nattestimer så henger jeg på F5 på "siste 24 timer" hvis jeg ikke får sove Lenke til kommentar
SvennAndre Skrevet 28. desember 2007 Del Skrevet 28. desember 2007 Zombies gone wildHar ikke hørt noe om den, men oppdaget tittelen ved en tilfeldighet når jeg var innom en annen side tidligere i dag. Tror jeg er nødt til å se den Så tilfeldigvis den samme filmen tidligere idag når jeg og var innome en annen side. Men droppa fort tanken på å se den, 2.0 på imdb og den tittelen? mnjah, står over. Ellers så har du jo I Am Legend ute på kino nå. Lenke til kommentar
P-in-P Skrevet 28. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 28. desember 2007 Hehe, liker best ubesvarte jeg for det er som regel der en får gitt hjelp til folk ^^ Grunnen til at jeg spurte er fordi jeg har sett deg poste etter meg 3 ganger eller noe slikt i dag, samt at du er i veldig mange av trådene jeg er i ellers Hmm kanskje vi er eneggede tvillinger på 26 og 20 år som bare velger ut de samme trådene Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 28. desember 2007 Del Skrevet 28. desember 2007 (endret) Zombies gone wildHar ikke hørt noe om den, men oppdaget tittelen ved en tilfeldighet når jeg var innom en annen side tidligere i dag. Tror jeg er nødt til å se den Så tilfeldigvis den samme filmen tidligere idag når jeg og var innome en annen side. Men droppa fort tanken på å se den, 2.0 på imdb og den tittelen? mnjah, står over. For all del. Jeg ser ikke en sånn film og forventer å bli skremt. Jeg forventer å velte meg i stereotyper og kunne le av den gjennomsiktige handlingen Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Tar dette i skjul siden det er offtopic. Hehe, liker best ubesvarte jeg for det er som regel der en får gitt hjelp til folk ^^ Grunnen til at jeg spurte er fordi jeg har sett deg poste etter meg 3 ganger eller noe slikt i dag, samt at du er i veldig mange av trådene jeg er i ellers Hmm kanskje vi er eneggede tvillinger på 26 og 20 år som bare velger ut de samme trådene Faktisk så har jeg gode gamle "vis nye innlegg" på toolbaren i FireFox. Synes den er best egentlig. Når kvelden blir for kjedelig og søvnen lar vente på seg så er det en god venn å ha. Og det er en fin måte å oppdage tråder man aldri ville postet i ellers... Endret 28. desember 2007 av L4r5 Lenke til kommentar
DilliMusic Skrevet 28. desember 2007 Del Skrevet 28. desember 2007 Zombies gone wildHar ikke hørt noe om den, men oppdaget tittelen ved en tilfeldighet når jeg var innom en annen side tidligere i dag. Tror jeg er nødt til å se den Så tilfeldigvis den samme filmen tidligere idag når jeg og var innome en annen side. Men droppa fort tanken på å se den, 2.0 på imdb og den tittelen? mnjah, står over. Ellers så har du jo I Am Legend ute på kino nå. I Am Legend var ikke så værst den. verdt å se iforhold til mye annet Lenke til kommentar
P-in-P Skrevet 28. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 28. desember 2007 Sett I am Legend, men skulle egentlig legge til "ute på DVD" Lenke til kommentar
AvidGamer Skrevet 28. desember 2007 Del Skrevet 28. desember 2007 Shaun of the Dead Lenke til kommentar
P-in-P Skrevet 28. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 28. desember 2007 4 år gammel er vel ikke akkurat det jeg tenker på når jeg sier nytt men Lenke til kommentar
Gromle Skrevet 29. desember 2007 Del Skrevet 29. desember 2007 En ting er bra sikkert, styr unna 30 Days of Night!! Den var rett slett dårlig, ikke latterlig dårlig men bare kjedelig dårlig. Lenke til kommentar
Overguard Skrevet 29. desember 2007 Del Skrevet 29. desember 2007 Slither kanskje? Har sett den selv, er ikke så værst Lenke til kommentar
Akidon Skrevet 29. desember 2007 Del Skrevet 29. desember 2007 En ting er bra sikkert, styr unna 30 Days of Night!! Den var rett slett dårlig, ikke latterlig dårlig men bare kjedelig dårlig. Synes ikke den var så gale jeg. Den fikk jo slakt i media så jeg hadde ikke så høye forventninger. Men den endte opp på en respektabel 6.0 for min del. Lenke til kommentar
AvidGamer Skrevet 29. desember 2007 Del Skrevet 29. desember 2007 4 år gammel er vel ikke akkurat det jeg tenker på når jeg sier nytt men Ja, fatter det. Men dersom du ikke har sett den anbefales det! Da går du glipp av noe stort! Lenke til kommentar
P-in-P Skrevet 29. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 29. desember 2007 Shaun of the dead er da obligatorisk Lenke til kommentar
Robocoop Skrevet 29. desember 2007 Del Skrevet 29. desember 2007 Zombies gone wildHar ikke hørt noe om den, men oppdaget tittelen ved en tilfeldighet når jeg var innom en annen side tidligere i dag. Tror jeg er nødt til å se den Så tilfeldigvis den samme filmen tidligere idag når jeg og var innome en annen side. Men droppa fort tanken på å se den, 2.0 på imdb og den tittelen? mnjah, står over. Ellers så har du jo I Am Legend ute på kino nå. I Am Legend var ikke så værst den. verdt å se iforhold til mye annet Den var riktig ille. Etter å ha sett store deler av den så forstår du at slutten kommer til å suge fordi det bare er igjen 20 minutter. En håpløs smørje som sikkert var billig å lage siden det bare er Will Smith og noen utstillingsdokker i rollene....... Jeg søkte på tittelen i google og la til "sucks" som jeg pleier å gjøre, og det er ingen mangel på treff. Lenke til kommentar
Halvt horn ost skinka piffi varmt Skrevet 29. desember 2007 Del Skrevet 29. desember 2007 Anbefaler Wrong Turn filmene. Ikke spesielt skumle eller gode, men ufattelig underholdende! Lenke til kommentar
DoktorBacon Skrevet 29. desember 2007 Del Skrevet 29. desember 2007 (endret) Hvis du er glad i ekstremt raske zombier, så er jo remaken av Dawn Of The Dead ganske så fornøyelig. Endret 29. desember 2007 av CollectTheCheck Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå