Benbels Skrevet 11. september 2007 Del Skrevet 11. september 2007 Hei! Jeg og klassen min skal på telt tur så jeg trenger en skikkelig skrekk film! Helst en som er mye ute i skogen så vi får en bra feeling! Takk Lenke til kommentar
Stian89 Skrevet 11. september 2007 Del Skrevet 11. september 2007 (endret) Wrong Turn er i alle fall satt "i skogen", men er ikke "ekstremt skummel", men den duger. http://www.imdb.com/title/tt0295700/ edit Er vissnok også laget enda en film i series, Wrong Turn 2 (http://www.imdb.com/title/tt0804555/), men har ikke sett den selv enda. Endret 11. september 2007 av Stian89 Lenke til kommentar
Donnie Darko Skrevet 11. september 2007 Del Skrevet 11. september 2007 (endret) Villmark er jo en klassiker, selvom den ikke er så skummel. Endret 11. september 2007 av MathiasF Lenke til kommentar
Bettibell Skrevet 11. september 2007 Del Skrevet 11. september 2007 Bombi bjørnene, den er så dårlig at den ER skremmende Lenke til kommentar
Jason P. C. Skrevet 11. september 2007 Del Skrevet 11. september 2007 Jeg må jo si Blair Witch Lenke til kommentar
eught Skrevet 11. september 2007 Del Skrevet 11. september 2007 Jeg må jo si Blair Witch 9475297[/snapback] Må si meg enig i den ja. Den er vel mest treffende i og med at gjengen der også er på telttur. Lenke til kommentar
Exclusive Skrevet 11. september 2007 Del Skrevet 11. september 2007 Skal du på telt tur må du se Villmark. Lenke til kommentar
iNeo Skrevet 11. september 2007 Del Skrevet 11. september 2007 Hvem skrek film til teltturen? Lenke til kommentar
Stian89 Skrevet 12. september 2007 Del Skrevet 12. september 2007 Hvem skrek film til teltturen? 9476326[/snapback] What the fuck are you talking about? For det første er det setningen så grammatisk ukorrekt av det svir i øynene, for det andre skjønner ikke helt hva du lurer på. Lurer du på hvilken film han har bestemt seg for? Lenke til kommentar
kdog Skrevet 12. september 2007 Del Skrevet 12. september 2007 For det første er det setningen så grammatisk ukorrekt av det svir i øynene. 9477253[/snapback] Nei, den er helt grei den der, men den betyr ikke det samme som emnetittelen prøver å si. Lenke til kommentar
Hopperesque Skrevet 12. september 2007 Del Skrevet 12. september 2007 Hvem skrek film til teltturen? 9476326[/snapback] What the fuck are you talking about? For det første er det setningen så grammatisk ukorrekt av det svir i øynene, for det andre skjønner ikke helt hva du lurer på. Lurer du på hvilken film han har bestemt seg for? 9477253[/snapback] :!: Hvem skrek film til teltturen? :!: Lenke til kommentar
Stian89 Skrevet 12. september 2007 Del Skrevet 12. september 2007 For det første er det setningen så grammatisk ukorrekt av det svir i øynene. 9477253[/snapback] Nei, den er helt grei den der, men den betyr ikke det samme som emnetittelen prøver å si. 9477274[/snapback] Nei, du tar feil. Les posten en gang til. Lenke til kommentar
iNeo Skrevet 12. september 2007 Del Skrevet 12. september 2007 Det jeg prøve å si er at han bør endre topicen slik at folk som meg forstår den. Lenke til kommentar
kaiern Skrevet 12. september 2007 Del Skrevet 12. september 2007 Bombi bjørnene, den er så dårlig at den ER skremmende 9475279[/snapback] Bompi Bjørnene er jo kung! Lenke til kommentar
DrThomas Skrevet 12. september 2007 Del Skrevet 12. september 2007 Hehehehehehe, hvem skrek film... Clever Som de andre sier, Villmark er bra, samt Blair Witch og kanskje Fritt Vilt (<- satt i en snøsetting da, men er mye inne på hytte og har mye samme ut-på-tur følelsen) Ellers så er det jo haugevis med Friday the 13th filmer ute i skogen, samt Evil Dead og lignende. Lenke til kommentar
Tomtruck Skrevet 12. september 2007 Del Skrevet 12. september 2007 Anbefaler også Wrong Turn. Dog Soldiers er også en fin liten film om ting og tang som kan skje i den store skumle skogen Lenke til kommentar
Sitronade Skrevet 16. september 2007 Del Skrevet 16. september 2007 Hvem skrek film til teltturen? 9476326[/snapback] What the fuck are you talking about? For det første er det setningen så grammatisk ukorrekt av det svir i øynene, for det andre skjønner ikke helt hva du lurer på. Lurer du på hvilken film han har bestemt seg for? 9477253[/snapback] Kanskje han mener; Hvem skrek ''film!'' til teltturen? Altså han lurer på hvem som skrek ''film'' til selve teltturen. haha! Men seriøst, dette er så gramatisk feil at det burdte bli straffbart. Lær norsk for svarte! Lenke til kommentar
Mads-b Skrevet 16. september 2007 Del Skrevet 16. september 2007 (endret) Haha, godt jobba Stian, du har satt ny rekord i å drite seg ut, ved siden av OP, som ikke har tatt hintet ennå, til tross for alt for mange poster. Uansett, dere MÅ vel ikke ta en skrekkfilm om telttur? Skjønner at den er skumlere om man er i settingen selv, men en bra film som ikke omhandler telt er vel bedre enn en dritdårlig en som gjør det? Menneh.. Hva men de første friday the 13. filmene? De skal vist omhandle skævven? Eller hva med Cabin Fever, eller The Village? "Greit, jeg skal huske å skrekke en film til den telte turen" -Absolutt en korrekt respons til emnetittelen. Endret 16. september 2007 av Mads-b Lenke til kommentar
Haarvekst Skrevet 16. september 2007 Del Skrevet 16. september 2007 Haha, godt jobba Stian, du har satt ny rekord i å drite seg ut, ved siden av OP, som ikke har tatt hintet ennå, til tross for alt for mange poster. Uansett, dere MÅ vel ikke ta en skrekkfilm om telttur? Skjønner at den er skumlere om man er i settingen selv, men en bra film som ikke omhandler telt er vel bedre enn en dritdårlig en som gjør det? Menneh.. Hva men de første friday the 13. filmene? De skal vist omhandle skævven? Eller hva med Cabin Fever, eller The Village? "Greit, jeg skal huske å skrekke en film til den telte turen" -Absolutt en korrekt respons til emnetittelen. 9506626[/snapback] Cabin fever og The village er så sykt lite skummle hvis det må være en om telt tur så er blair witch det beste alternativet... Lenke til kommentar
Kakebakelate Skrevet 16. september 2007 Del Skrevet 16. september 2007 (endret) Bare glem the village, det er nokk en av de kjedeligste filmene jeg noen gang har sett Og jeg er temmelig lettskremt. Endret 16. september 2007 av Frangemann Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå