LadyKatie Skrevet 25. mars 2007 Del Skrevet 25. mars 2007 Har nå endelig begynt å se resultater og jeg ser nå at de to øverste magemusklene begynner å komme frem. Så jeg lurer på om det er lenge til alle seks muskelene kommer til synes, rekker jeg det til sommeren? Lenke til kommentar
remerserr Skrevet 25. mars 2007 Del Skrevet 25. mars 2007 Ingen som kan si deg. Avhenger av hvor mye fettprosent du har, hvor mye du "trenger" å miste, ditt opplegg, kosthold og hvor muskuløs overkroppen din i det hele tatt er. Mange faktorer altså. Og bare så det er sagt er det ikke sikkert at du kan få seks ruter engang Lenke til kommentar
KjellV Skrevet 25. mars 2007 Del Skrevet 25. mars 2007 Tolker nicket ditt som om du er jente? Jentene bør ha en høyere fettprosent enn oss gutter, så six-pack er ikke å anbefale for de fleste jenter. Lenke til kommentar
remerserr Skrevet 25. mars 2007 Del Skrevet 25. mars 2007 Selvsagt, men uansett har kvinner en annen fettfordeling enn menn. Menn har noe av det "tyngste" (altså hvor vanskelig det er å få bort/lett å legge på seg) fettet på magen. Lenke til kommentar
Cooj Skrevet 26. mars 2007 Del Skrevet 26. mars 2007 Det er også de som ikke får markerte nedre rette bukmuskler uansett hvor mye de trener. I alle fall i følge dem selv, men dette varierer vel veldig fra person til person. Lenke til kommentar
DNA Skrevet 26. mars 2007 Del Skrevet 26. mars 2007 Det er også de som ikke får markerte nedre rette bukmuskler uansett hvor mye de trener. I alle fall i følge dem selv, men dette varierer vel veldig fra person til person. 8244875[/snapback] Det er fordi de kanskje rett og slett ikke har de nederste magemusklene, som sagt gener Lenke til kommentar
KjellV Skrevet 26. mars 2007 Del Skrevet 26. mars 2007 (endret) Er det enkelte som ikke har det nederste paret? Kanskje det er derfor mine ikke kan sees? Kan se de 2 øverste til vanlig, men får ikke frem de nederste uansett hvor mye jeg strammer. Har ikke tenkt over at de kanskje ikke eksisterer Endret 26. mars 2007 av KjellV Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 27. mars 2007 Del Skrevet 27. mars 2007 Det er fordi de kanskje rett og slett ikke har de nederste magemusklene, som sagt gener 8244954[/snapback] Det mangler vel ingen muskler, men de kan bare ikke bli markert Rectus Abdominis er én muskel. Føler meg litt ute på usikker grunn nå, men synes huske det er sener som ligger tvers over magemuskelen som gjør at den deles opp i ruter, og at det er derfor man kan ha forskjellig potensiale for x-packs. Er det enkelte som ikke har det nederste paret? Kanskje det er derfor mine ikke kan sees? Kan se de 2 øverste til vanlig, men får ikke frem de nederste uansett hvor mye jeg strammer. Har ikke tenkt over at de kanskje ikke eksisterer 8245552[/snapback] Noen har 4-pack, noen har 6-pack og noen få har en 8-pack. Det kan godt være at du ikke har muligheten til å noen sinne få de to nederste rutene. Lenke til kommentar
pian Skrevet 27. mars 2007 Del Skrevet 27. mars 2007 (endret) Vi har da vel uansett bare en magemuskel, dvs den store magemuskelen Rectus abdominis, delt opp i ruter av sener eller noe sånt? Og ja, det er veldig individuelt hvor oppdelt den er, så noen får 8-pack og noen får 2-pack. Edit: litt slapp til å lese, zethyr skrev jo akkurat det samme som meg:p vel, vi er i hvert fall enige Endret 27. mars 2007 av pian Lenke til kommentar
remerserr Skrevet 27. mars 2007 Del Skrevet 27. mars 2007 Fant noe på wiki http://en.wikipedia.org/wiki/Tendinous_inscriptions Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå