b-real Skrevet 9. mai 2005 Del Skrevet 9. mai 2005 (endret) Hva slags post er dette? Denne tråden er en generell chattetråd der vi diskuterer livets små og store ting, og desto mer du følger med så vil du skjønne hva Siste Ordet egentlig er. For de som vil se hvordan den første SO-threaden så ut så kan dere se den posten her SO2 gikk desverre tapt etter et database-krash desverre SO3 ble stengt etter en mildt sagt iherdig forsøk fra mange forumbrukere om å få post nr 10.000, og da ble posten stengt, og man fant ut at SO4 var bare liksågreit og bare opprette. Et par ting som man kanskje bør si før man sparker av gårde den nye theaden er at: * Spamming er IKKE, jeg gjentar IKKE lov og vil bli straffet. * Retningslinjene og nettikette gjelder like mye i denne threaden som i alle andre plasser på forumet. * Folk skriver slik de skriver, trenger ikke å rette på skrivefeil. * Svar som kun inneholder smileys vil bli slettet uten videre varsel. * Support SO er forsatt ikke lov. Det betyr at det ikke er lov til å poste linker til andre threads du trenge hjelp med på forumet. Det beytr at dere ikke skal spørre om ting som dere kan finne ut andre steder her på forumet. Dette er OT og det skal "holdes" ser og ikke være en stor support-thread. Endret 13. november 2005 av B|Real Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 9. mai 2005 Del Skrevet 9. mai 2005 SteffyBoy fikk siste svar i Siste Ordet 3, jeg får første svar i Siste Ordet 4. The real shit! Ned med lavkvalitets spam! For the union! Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 9. mai 2005 Del Skrevet 9. mai 2005 Argh... Nå er jeg bare forvirret : Lenke til kommentar
MrLeftfield Skrevet 9. mai 2005 Del Skrevet 9. mai 2005 jeg ble kicka av b|real fra hw.no kanalen Lenke til kommentar
Ø.B. Skrevet 9. mai 2005 Del Skrevet 9. mai 2005 Dette var på tide. Flotte greier. Nå er jeg snart fornøyd med oppgaveskrivinga for i kveld også. Lenke til kommentar
Neptun_ Skrevet 9. mai 2005 Del Skrevet 9. mai 2005 Alt som skjer bare jeg går ut i noen timer. Jaja, lykke til med SO4, håper den ikke blir nedspammet. Men en ting vil jeg bemerke, jeg savner den oransje trekanten ved siden av topic. Lenke til kommentar
bjaa Skrevet 9. mai 2005 Del Skrevet 9. mai 2005 Tørr jeg slenge meg på lasset igjen? So2 var meget vanedannende ... Men So4 eksisterer jo igrunn fra før :!: Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 9. mai 2005 Del Skrevet 9. mai 2005 Tørr jeg slenge meg på lasset igjen? So2 var meget vanedannende ... Men So4 eksisterer jo igrunn fra før :!: Det stemmer, dere tok vel backup av SO3, i tilfelle den forsvant slik som 2'eren. Hehehe. Uansett, ned og spise nå. Lenke til kommentar
nr.4 Skrevet 9. mai 2005 Del Skrevet 9. mai 2005 Jaja. Ser ikke helt det store poenget, men. Kan jo satse på en ny og bedre æra. Lenke til kommentar
Lungemannen Skrevet 9. mai 2005 Del Skrevet 9. mai 2005 Etter at SO3 ble stengt, ble Off-Topic delen av forumet fylt med diverse "interesante" tråder... Deilig at SO4 er på plass. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 9. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 9. mai 2005 (endret) *mekke undertittel på SO4* Folkens, Det betyr ikke at dere kan starte å spamme i SO4... Endret 9. mai 2005 av B|Real Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 9. mai 2005 Del Skrevet 9. mai 2005 (endret) Jeg er konge over SO4! Innlegg redigert etter jeg fikk fem tusen innlegg i denne tråden. Endret 8. april 2006 av Bundy Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 9. mai 2005 Del Skrevet 9. mai 2005 Jaja. Ser ikke helt det store poenget, men. Kan jo satse på en ny og bedre æra. Vi satser på litt mer disiplin denne gangen. Hvis det er mangel på mods har jeg ikke annet å gjøre om dagen *hint hint*. --- Siste Ordet - Phoenix of the Forum Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 9. mai 2005 Del Skrevet 9. mai 2005 Jaja. Ser ikke helt det store poenget, men. Kan jo satse på en ny og bedre æra. Vi satser på litt mer disiplin denne gangen. Hvis det er mangel på mods har jeg ikke annet å gjøre om dagen *hint hint*. --- Siste Ordet - Phoenix of the Forum Noen har sett på litt for mange eventyr filmer tror jeg.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg