molna Skrevet 9. mars 2005 Del Skrevet 9. mars 2005 UMTS/3G MP3 / AAC 2MP kamera + CIF kamera 128MB minne + RS-MMC QVGA skjerm (240x320 pixler), 262.000 fargers TFT RDS FM Radio GPS (+ optional A-GPS) 400 timer standby Word/Excel/PDF-viewer BT/IR http://communications.siemens.com/cds/fron...3A88783,00.html Lenke til kommentar
genser Skrevet 9. mars 2005 Del Skrevet 9. mars 2005 Ser jo bra ut det her. Har ikke tid til å sette meg ordentlig inn i det akkurat nå, men sukk, propietært OS enda en gang Lenke til kommentar
bufodill Skrevet 9. mars 2005 Del Skrevet 9. mars 2005 Ser jo pen ut, og har utrolige specs... Godt å se noen som ikke går på kompromisser på skjermen... Lenke til kommentar
CheGuevara Skrevet 9. mars 2005 Del Skrevet 9. mars 2005 Den telefonen blir bare penere og penere Lenke til kommentar
scorpionen Skrevet 9. mars 2005 Del Skrevet 9. mars 2005 Siemens legger visst ikke opp alikevel! Lenke til kommentar
alaruz Skrevet 9. mars 2005 Del Skrevet 9. mars 2005 Endelig en verdig mobil til å erstatte min SX1 når den kommer Det er ikke symbian men det spiller ingen rolle for mindel, bare den har de mest nødvendige features osv innebygget. Me like SXG75 Lenke til kommentar
Thomas-A Skrevet 9. mars 2005 Del Skrevet 9. mars 2005 Fin telefon, kan minne litt om nokia 6680 som snart kommer ut. Syns telefonene blir ganske like etterhvert Lenke til kommentar
bufodill Skrevet 9. mars 2005 Del Skrevet 9. mars 2005 (endret) Fin telefon, kan minne litt om nokia 6680 som snart kommer ut. Syns telefonene blir ganske like etterhvert Litt sant, men høyere oppløsning på skjerm, og gps... Nå er jeg hverken fan av nokia eller siemens, men hvis jeg hadde måttet velge en jeg ville prøvd, så hadde det blitt denne. Den kommer dog mye senere. Spørs hvor lenge jeg holder ut uten å bytte telefon... Kommer mye an på prisene og tjenestetilbudene på UMTS fremover tenker jeg. Edit: jeg glemte at siemensen også har 2Mp kamera... Endret 9. mars 2005 av bufodill Lenke til kommentar
Singh tha king Skrevet 9. mars 2005 Del Skrevet 9. mars 2005 noen som er helt sikkere på at det ikke er noe symbian oppi denne mobilen? Lenke til kommentar
genser Skrevet 9. mars 2005 Del Skrevet 9. mars 2005 Fin telefon, kan minne litt om nokia 6680 som snart kommer ut. Syns telefonene blir ganske like etterhvert Rent utseendemessig er jeg helt enig i at likheten er der ja Ja og Nei-taster (eller hva men skal kalle det) på siden og kamera lite og helt øverst. Funksjonsmessig er det ganske mye som skiller dem. Lenke til kommentar
Mobilguiden666 Skrevet 9. mars 2005 Del Skrevet 9. mars 2005 Hvis denne er mer brukervennlig, raskere i menyene samt STABIL ( ) så kan dette være ett gullkorn. Siemens, velkommen tilbake Lenke til kommentar
Tjohei Skrevet 9. mars 2005 Del Skrevet 9. mars 2005 Ikke Symbian?!? Autofokus, da? Og mulighet for 3,5mm minijack? Lenke til kommentar
molna Skrevet 9. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 9. mars 2005 Hallo, det ligger link til spesifikasjonene i første posten 3,5mm minijack går fint med en liten adapter. Finnes allerede til SX1 osv. Mest imponert over at de har klart å legge inn en GPS-mottaker i mobilen, og ikke bare A-GPS slik Motorola har. SXG75 er altså ikke avhengig av GSM-nettet for å fungere og man kan bruke GPS gratis Lenke til kommentar
Freemobilesite Skrevet 9. mars 2005 Del Skrevet 9. mars 2005 tror at prisen blir endel høy på denne, sikkert over 5k når den kommer ut. GPS mobiler koster endel... men hva vet man? Lenke til kommentar
robot Skrevet 9. mars 2005 Del Skrevet 9. mars 2005 Siemens har laget stygge mobiltelefoner syns jeg, men denne ser ut til å være rålekker. Tror at siemen har gjort et lite kupp med dette designet, etter all nedgangen de har hatt det siste. Lenke til kommentar
remerserr Skrevet 9. mars 2005 Del Skrevet 9. mars 2005 "Tøff" mobil, men som så mange andre så savner jeg litt symbian. Men blir koselig å se den i butikken Lenke til kommentar
Tjohei Skrevet 9. mars 2005 Del Skrevet 9. mars 2005 Hallo, det ligger link til spesifikasjonene i første posten Vet det da. Men det sto ingenting om autofokus, så jeg var bare litt usikker, for produsentene går jo ikke ut og sier i klartekst at noe mangler, selvom jeg er enig i at de nok hadde skrytt av det hvis den hadde det. Og min symbian kommentar var mest et uttrykk for misnøye. Men det 3,5mm adapteret, kan det skaffes i Norge, eller bare i London? Lenke til kommentar
molna Skrevet 9. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 9. mars 2005 Ikke Symbian, men den kjører en platform ja... ikke MS Mobile heller. Lekker nok ut info snart, eller så vil jeg tro Siemens offentligjør det selv... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå